Seni Buldum

131 26 87
                                    

"Bay A bilemiyorum şu an sadece adını biliyorum. Adam çok zeki biri eh nede olsa o dünyanın en iyi dedektifi."
"Siz genede elinizden geleni yapın eminim kısa zamanda biz onu bulacağız kim bilir sonuçta o dünyanın en iyi dedektifi sana göre belki o bizim ayağımıza gelir?"
"Bay A şu an markete giriyorum sizinle sonra konuşurum."
"Tamamdır Bayan H dikkat edin kendinize."
"Sizde"

Bu Bay A'dan nefret ediyorum.

Onu kim bilir belki de kaç haftadır araştırıyorum artık aklımda tek bir harf vardı ve beynimi ele geçirmişti:
L

Bu yüzden bende hem evin ihtiyaçlarını almak için markete gelmiştim kafamı sakinleştirmeme ihtiyacım vardı.

Elime küçük bir sepet alıp ilk baş temizlik ürünlerinin yanına geldim, temizlik yapınca kendimi rahatlamış hisseden insanlardan biriydim. Çamaşır suyu almam lazımdı ama boyumun yetişemeyeceği bir yere koymuşlardı. Boyum 1.68 olmasına rağmen.

"Yardıma ihtiyacınız var mı hanımefendi?"

Bu ses çok değişikti, adamın sesi yumuşaçıktı arkama dönsem nasıl bir herifle karşılaşırdım acaba? Bir ses nasıl bu kadar güzel olabiliyordu?
Arkamı döndüğümde benden baya uzun bir adam vardı boyu aslında baya değildi boyu 1.75 ya da ona yakın cevarlardaydı.

Uzun kollu beyaz bir tişört altına da eski gibi duran mavi bir kot pantolonu vardı.

Saçları kapkaraydı ve çok yumuşak duruyordu aynı sesi gibi. Gözleri zeytin gibiydi içinde kayboluyormuş hissi vardı.

Ne bu his?

"Evet kusura bakmayın ama yetişemedim şuraya rica etsem şu çamaşır suyunu verebilir misiniz?"
"Tabii ki." Dedi adam elini rahatlıkla çamaşır suyuna uzatıp bana verdi.

Başımı eğip "teşekkürler" dedim.
Adam da aynı şekilde "rica ederim hanımefendi." Dedi

Çok nazikti ve bir o kadarda hoş görünüyordu. Biran durdum hayalimde kurguladığım gibiydi defterime yazdığım gibiydi kokusu burnuma kadar ulaşıyordu anlamdıramadığım güzel bir koku... Çilek.

Hayır canım herkes bu kokuya sahip olabilirdi.

Kafamın içinde neden hep L var? Bu adama sorular sorsam cevaplayabilir miydi? Belki L hakkında fazladan bilgiye sahip olabilirdim. Aptallık eder'miydim?

Adam tam giderken omzuna dokunup "kusura bakmayın sizi tekrardan bölüyorum ama size bir şey sormak istiyorum."
"Tabii dinliyorum hanımefendi."
"Şu kira olayı hakkında"

Sözümü duyar duymaz adam başını bir sağ bir sola çevirerek bizi dinleyen var mı der gibi kontrol etmişti.

"Tabii dinliyorum hanımefendi" dedi tekrardan.
"Ben gizli bir ajanım benim işimde Kira'yı yakalamak ama hâlâ pek bir bilgiye sahip değilim ve açıkçası şu Dünya'nın en iyi dedektifi dedikleri L'i de tanımıyorum acaba siz bir bilgiler biliyorsanız L'i bana tanıtabilir misiniz?"

Yalanını yesinler

"Neden sadece L'i soruyorsunuz? Kira hakkında bilgi istemeniz lazımken?"

Nasıl yani? Yoksa adam...
Hayır.
Anlayamazdı.
Acaba o?
Hayır olamazdı.
Öyle bir şey olmazdı.
Şu an kendi kendime korkuyorum.
Peki ne bu his?

"Şey sonuçta bende gizli ajanım ee o da dünyanın en iyi dedektifi sonuçta onunla olmak benim için daha iyi. Kira içinde bilgiler toplayabilirim hem."
"İsterseniz bunu dışarı da konuşalım içerisi pek güvenli değil gibi."

Bir Japon Masalı: Dedektif (L x reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin