"Bayan Hanako hazır mısınız?"
"Evet Ryuga geliyorum şimdi."Her yerde onun takma isimlerini kullanıyordum anlaşılmasın diye, şu an bavulumu hazırlamış evimden çıkıyordum bavuluma tabii ki kitaplar ve günlüğümü de koydum.
Hızlıca evden çıkıp L'in özel arabasının yanına gittim, Vatari kullanıyordu L ise onun yanında oturacaktı.
Benim geldiğimi görünce elimde ki bavulu almak istermiş gibi elini uzatıp "bana verin bunu bayan Hanako sizin için bagaja yerleştireyim."
"Çok naziksiniz teşekkürler Ryuga."L gene o eşsiz gülüşünü bana gösterip elimde ki bavulu alıp arabanın bagajına koydu.
Sonra benim içinde arabanın kapısını açıp kendi yerine gitmişti "ben kendim açardım ama teşekkür ederim Ryuga."
"Rica ediyorum."
Onu tanıdıkça daha fazla aşık oluyordum. Çok nazikti, neyi ne yapmasını bilen biriydi.
Bende arka koltuğa oturup kapıyı kapattım, Vatari araba sürüyordu onun yanında ise gene değişik oturuşuyla L vardı.
"Bay Lawliet çok özür dilerim ama bir şeyi çok merak ediyorum."
Kafasını çevirmeden sadece dikiz aynasından bana bakarak "evet Bayan Hanako?"
"Siz bu oturuşla rahat mısınız? Hani neden böyle oturuyorsunuz."
"Çocukluğumdan beri böyleyim alışkanlık oldu ve böyle oturunca daha iyi düşünüyorum eğer böyle oturmazsam beynim çalışmıyor. Size de bu oturuşu öneririm."
"Sorumu cevapladığınız için teşekkür ederim bay Lawliet."
"Rica ederim Bayan Hanako."Vatari çoktan yola koyulmuştu bile ben ise gözlerimi Lawliet'den alamıyordum.
Şimdi onun yanında kalacaktım.
Onun yanında."Bayan Hanako,"
Kafamı iki yana sallayıp kendime gelince "evet bay Lawliet?"
"Bana Bay Aiko hakkında daha fazla bilgi verir misiniz acaba?"
"Tabii ki ama nasıl bilgiler istiyorsunuz?"
"Resmi"
"Nasıl yani?"
"Onun fotoğrafını istiyorum aklıma bir şey takıldı da."Dünyanın en iyi dedektifinin aklına bir şey takıldı? Çok garip.
"Tabii ki ama bende hiç resmi yok."
"O zaman gene birlik olmalıyız."
"Meraktan soruyorum neden acaba onun resmini istiyorsunuz."Parmaklarını yavaşça ağzına götürdü, tırnaklarını kemirirken "aklıma bir adam geldi ve bu kişi Bay Aiko'nun yaptığı şeylere çok benziyor ama onun adı Aiko değil."
"Nasıl yani? Bay Aiko'nun ismi sahte olabilir mi yoksa ona yakın biri yani akraba falan?"
"İkisi de olabilir bu yüzden resmini istiyorum."
"Peki ama nasıl çekeceğim? O yere sadece kartımla girebiliyorum."Kartım... Kartım doğru ya
"Bay Lawliet!"
"Evet Bayan Hanako? Sizi bu kadar heyecanlandıran şey nedir?"
"Kartımızla giriyoruz demiştim doğru ya kartımız da fotoğrafımızda var," cebimden cüzdanımı çıkartıp kartımı içinden aldım "bakın." Deyip Lawliet'e uzattım."Numara, fotoğraf, yaş ve cinsiyet. Bana bu kadar yeterli olacaktır Bayan Hanako."
"Yani doğrumu düşündüm?"
"Benim düşündüğümü düşündünüz demek ki doğru karar vermişim bana yardımcı oldunuz teşekkürler Bayan Hanako."
"Yani siz bunu tahmin ettiniz ama benim fikrimle tahmininizin doğruluğuna baktınız yani?"
"Çok zekiniz."
"Teşekkür ederim Bay Lawliet."Bu herifle çok uğraşıcağım muhtemelen, bana fikrini böyle sorması hoşuma gitti açıkçası hem beni deniyordu hem de çok ters köşe yapan biriydi onu anlamak zor.
Gözlerimi ondan çekip istemsizce tebessüm edip camdan dışarıya baktım.
Herkes gene bir yerlere koşuyordu geç kalmış olabilirlerdi, bazı öğrenciler okuldan çıkmış evlerine gidiyordu arkadaşlarıyla.
"Bay Lawliet siz o kadar zekisiniz ki okul notlarınızı merak ettim açıkçası."
"Ben okula gitmedim Bayan Hanako."
"Nasıl yani?"
"Ben ailesi olmayan biriyim annemle babam yok neredeler ne olmuş onu bile bilmiyorum. Vatari beni bulduğunda ismi olmayan bir çocuktum. Bunu kimseye anlatmadım açıkçası ama size anlatmak istiyorum."
"Bana her şeyinizi anlatabilirsiniz bay Lawliet."
"Beni anladığınız için teşekkür ederim Bayan Hanako."Demek bu yüzden Vatari'ye o benim babam gibidir dedi. Çokta doğru dedi aslında.
"Sizi kıskanıyorum açıkçası keşke beni de bu kadar seven biri olsa."
"Sizinle arkadaş olmak çok isterim," kafasını bana çevirerek "çünkü çocukluğumdan beri benimle arkadaş olmak isteyen kişiler yok.""Sizinle arkadaş olmak çok isterim tabii ki de."
"Artık bana saygıyla konuşmanıza gerek yok."
"Sizde bana o zaman... Bu biraz garip olacak onca zamandır Bay-Bayan diye konuştuğumuz için."
"Evet öyle Hanako."Hızlı çıktı
"Çok komiksin Lawliet, seninle arkadaş olmak çok güzel olur bence."
"Bu zamandan sonra arkadaş olalım o zaman... Ortak mı deniyordu? Biz ortağız o zaman Hanako-chan*."Bilgi: Chan, Japonya da Kadınlara özel getirilen ektir mesela erkeklerde bu -kundur. Örnek Naruto Sakura'yı sevdiği için Sakura-chan diyor. Yani erkekler sevdiği ya da saygıdan dolayı isimlerin yanına -chan getiriyor.
"Evet biz ortağız bundan sonra Lawliet-kun*... Bay Vatari sizinle de tanışmak beni çok mutlu etti bana rahmetli dedemi hatırlatıyorsunuz."
Vatari o tatlı ton ton dede gülüşünü gösterip "sizinle tanışmakta çok güzel Hanako hanım."
"Bana saygıyla konuşmanıza gerek yok Bay Vatari siz benim büyüğümsünüz diye ben saygıyla konuşuyorum."
"Bu beni çok mutlu etti Hanako."
"Beni de."Şu an sanki kocamın yanında onun babası varmışta kayınpederim bizi eve götürüyormuş gibi hissettim.
Şimdi biz ortağız.
Instagram:@tansu.ww07 (kişisel)
Instagram:@i.lovemello (bookstagram | bunu takip edin.)
YouTube:atansu
Pinterest:atansu_Yeni kapağımız nasıl 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Japon Masalı: Dedektif (L x reader)
Historia CortaKira olayı Japonya'yı komple ele geçirmişti, artık herkes korkudan ismini söyleyemez hatta dışarı çıkamaz olmuştu. Sakura TV denen bir kanalda ölen bir haber sunucusundan sonra herkesin televizyon kanallarında beyaz ekran ve beyaz ekranın üstünde te...