L ve ben

104 21 175
                                    

"Bayan Hanako şu an neredesiniz?"
"Sizin dediğiniz şekilde şu an örgütün yanına gidiyorum."
"Hiçbir şey olmamış gibi davranın lütfen ve size atacağım bilgileri onlara söyleyin."
"Tamamdır."

L telefonu kapatıp hemen o numaradan bana mesaj atmıştı bilgi dediği şeyler tabii ki sahte bilgilerdi onun hakkında.

Bunların hepsi sahte bilgiler Hanako hanım bunları siz bulmuşsunuz gibi davranın lütfen:
-L'in gerçek adı Ryuzaki
-20 yaşında
-40 kişilik bir grubu var kendi başına hareket etmeyen biri

Bunların hepsi tabii ki sahteydi L'in gerçek adı Lawliet, yaşı 25, 40 kişilik grubu bırak normal grubu bile yok kendi başına hareket eden biri onun zekasına kimse yaklaşamaz.

Bizim grubun yanına gidebilmek için özel bir karta sahip olmanız lazım gerçek isminiz, yaşınız ve fotoğrafınız olduğu bir kart.

O kartı kapının yanında ki tarayıcıya okutup kendi kendine açılan kapıyı araladım ve karanlık olan ama kapının altından gelen ışıkla zor da olsam görebildiğim yere girdim.

"Bayan Hanako sizsiniz sanırım."
"Evet benim ışığı açabilir misiniz?"

Bayan Megumi'ydi bu kendisi benim aksime daha kötü biriydi ama benim zekama yaklaşamayacak kadar salak biriydi benden nefret eden biri.

"Bayan Megumi, size L hakkında bilgiler vermeye geldim."
"Ne kadar iyi Bay Aiko içeride her zaman ki gibi."

"Her şey yolundaymış gibi davranın Bayan Hanako."

L kulağıma bir dinleme cihazı takmamı istemişti onun planını anlayınca bende taktım şu an her şeyi o da duyabiliyordu.

Bir şey olduğu an ya da bana bir şey soracaklarında bana yardım edecekti.

Yavaş adımlarla Aiko'nun olduğu yere gittim, her zaman ki gibi bilgisayarın başında yapacağı kötülükleri planlıyordu.

"Bay Aiko?"

Kafasını çevirerek bana bakan Aiko hemen ayağa kalktı "Bayan Hanako, sizi görmek ne kadarda güzel sanırım L hakkında bilgiler vereceksiniz."

Bu adam niye hemen atlıyor konuya?

"Evet bazı bilgiler buldum işinize yarayacağını düşünüyorum."
"Yeter ki L hakkında olsun." Diyerek kalktığı yere tekrardan oturdu ben ise oturmak bile istemiyordum.

"Öncelikle size şunu söyleyeyim bay Aiko, L'i bulmak cidden zor boşuna dünyanın en iyi dedektifi dememişler ama genede onun hakkında önemli bilgilere ulaştım."

İki bacağını üst üste atarak bana bakmaya devam etti Bay Aiko "sizi dinliyorum."

"Bayan Hanako ilk sahte ismimi söyleyin yani gerçek adım Ryuzaki"

"Gerçek adı Ryuzaki"

"20 yaşında"

"20 yaşında"

"40 kişilik grubu var kendi başına hareket etmeyen biri."

"40 kişilik grubu var kendi başına hareket etmeyen biri."

"Kendisi FBI sitesinde Asahi diye geçiyor ama gerçek adı Ryuzaki"

"Kendisi FBI sitesinde Asahi diye geçiyor ama gerçek adı Ryuzaki."

"Kendisi FBI'ya yeni katılmıştı ama sonra bir sebepten çıkmış."

"Kendisi FBI'ya yeni katılmıştı ama sonra bir sebepten dolayı çıkmış."

Bana bunları mesaj olarak atmadın L? Neler oluyor? Bir planı olduğu açık.

Aiko baya etkilenmiş gibiydi, eline bir defter alıp sahte bilgileri not etmişti.

"Bayan Hanako, bunlar için size teşekkür ederim umarım daha fazla bilgi edinirsiniz."
"Yanlış anlamayın ama... Neden L'i bulmak istiyorsunuz?"
"Bayan Hanako..." Sadece bunu dedi diyemezdi ki ben adaleti sevmiyorum.

Bir insan neden adaleti öldürmek ister?

"Neden cevap vermiyorsunuz Bay Aiko?"
"Herkesin şu dünyada nefret ettiği bir kişi vardır değil mi?"
"Yani? Yanlış anlamayın ama ben bu işi istemeyerek yapıyorum çünkü siz şu an adaleti öldürmek istiyorsunuz ama ben adalete zarar vermek istemiyorum."

Umarım hâlâ beni dinliyorsundur L

"Bayan Hanako biliyorum size söylediğim andan beri istemiyorsunuz ama size söz vermiyorum..." Sustu ve cevap vermedi kafasını eğip sağ kolunu sandalyeye dayayıp şeytani bir gülüş vererek "ona zarar vermeyeceğim" dedi.

"Bayan Hanako lütfen böyle yapmayın size zarar vermesini istemiyorum."

Biliyorum L ama ben doğruları söylüyorum sana zarar veremem

"Bay Aiko."
"Evet Bayan Hanako?"
"L'i hemen bulacağım ama sizden bir ricam var"
"Nedir o?"
"Onu bulacağım ama ona zarar verdiğinizi görürsem..." Arkamda taşıdığım silahımı çıkararak "size acımam." Dedim

Aiko hâlâ sırıtarak bakıyordu geri zekâlı

"Bayan Hanako şu an ne yaptığınızı bilmiyorum ama ne yapıyorsanız yapmayın lütfen sadece planımıza uyun size zarar gelmesin."

Beni koruduğun için teşekkür ederim L

"Bu kadar'mıydı?" Şu an silahı cidden Aiko'ya sıkmak istiyordum ama yemin etmiştim bir daha kimseyi öldürmeyeceğim demiştim... Lanet olsun.

Silahımı tekrardan arkama koyup sinirle odadan çıktım, tarayıcıya gene kartımı gösterip bu katillerin yerinden çıktım.

"Bayan Hanako?"
"Bir şey yok ama şuradan bir uzaklaşayım bekleyin."

Oradan koşarak uzaklaşıp iki binanın arasına girdim kimse bizi duymamalıydı. "Bay Lawliet özür dilerim ama size olan nefreti hoşuma gitmiyor size zarar gelsin istemiyorum."
"Bende size zarar gelsin istemiyorum bayan Hanako ama lütfen o adam kötü biri size her an bir şey yapabilir bu yüzden dediğini yapın."
"Tamam Bay Lawliet özür dilerim haklısınız o çok kötü biri ama dayanamıyorum."
"Lütfen benden özür dilemeyin bayan Hanako ben sadece sizi korumak istiyorum."
"Bende sizi bu yüzden dayanamıyorum zaten."
"Bayan Hanako,"
"Evet bay Lawliet?"
"Sizinle işbirliği yapmak şu an beni çok mutlu etti."

Instagram:@i.lovemello (bookstagram)
Kişisel:@tansu.ww07
YouTube:@atansu
Pinterest:@atansu_

Bir Japon Masalı: Dedektif (L x reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin