Yatağıma atlayıp laptopumu dizlerime çektim.
Bakalım şu Tuana Hanım hakkında neler varmış.
Yarım saatlik uğraşlarım ve olağanüstü stalk yeteneklerim sonucu pek de bir şeye ulaşamayınca Mert'i aradım.
"Efendim Efsuncum."
"Mert sana bi kız atıcam araştırmanı istiyorum tamam mı?"Alayla konuştu;
"Halimi hatrımı sormak da mı yok güzelim?"
Siteminin üzerine gözlerimi devirerek robotik bir sesle cevap verdim.
"Nasılsın Mert?"
Kahkaha attıktan sonra
"Tamam at kızı bir bakayım." dedi.
Bunun üzerine cevap vermeden telefonu kapattım.Bir iki saat sonra Mert bulduğu şeyleri mesaj attı.
Vay! Bu gördüklerim gerçek mi?
Şu Tuana denen kız çalıştığı şirketin yaşlı ceosuyla sevgiliymiş.
Bingo!Aldatılan sugardaddye saliselik üzüldükten sonra ayağa kalktım, odadan
dışarıya bağırdım.
"Açelya! Aradın mı?"Birkaç dakika sonra odaya geldi.
"Aradım gelecek."Şişen göz altlarına baktım.
"İyi hazırlan gel, makyaj yapayım sana."
Beni onaylayıp odadan geri çıktı.
Benim iyilik meleğinin gözaltlarına acımayan şıllığa ve piç Ahmet'e de ben acımayacağım bu gece.Hazırlanmak için dolabın karşısına geçtim.
Mini olmasına rağmen yırtmaca sahip olabilen siyah deri etek ve kan kırmızısı bir büstiyer seçip giydim.
Ayakkabı dolabından siyah, ince topuklu bir ayakkabı çıkartıp onu da giydim.
Hafif olmayan bir makyaj yapıp kan kırmızısı rujla taçlandırdıktan sonra hazırdım..Birkaç dakika sonra Açelya geldi. Açık yeşil, dizde biten çiçekli bir elbise giymişti.
Kıyafetler ruhu yansıtır sözünü içimde onayladım.
Açelya'nın mahvolmuş gözlerini ustalıkla kapatıp hafif bir makyaj yaptım, odadan çıktık.
Derya da hazırlanmış salonda bizi bekliyordu..Heyecanla ellerimi çırptım.
"Evet! Hadi biraz eğlenelim kızlar."Yarım saat içinde Tuana'nın evinin önüne geldik.
Onu evdinden alarak kibarlık yapmamız gerektiğini söyleyerek arabayı buraya sürmüştüm.
Arka kapı açıldı ve kız arabaya bindi.
Açelya'yı bilerek ön koltuğa oturmuştum.
Yüz ifadesi -sonradan toparlasa da- her şeyi gözler önüne serdi.Kız bana elini uzattı.
"Merhaba ben Tuana."
Ona sıcacık gülümseyip ben de elimi uzattım.
"Memnun oldum canım, ben de Efsun. Bu arada elbisene bayıldım."
Vasat elbisesine bakarken ona göz kırptım. Kızın dudakları memnuniyetle yukarı kıvrıldı..Mekana geldiğimizde emin adımlarla içeri girdim. Kapıdaki adamı yanıma çağırdım.
"Merhaba ben Efsun Demirbilek. Güzel bir masa ayarlayın lütfen."Adam hızlı adımlarla yanımızdan uzaklaştı, bir iki dakika içinde geri döndü ve bizi vip locasına götürdü.
Tuana ömründe giremeyeceği mekanın vip kısmına hayranlıkla bakarken küçümseyen bakışlarım onun üzerindeydi.."Ee Tuanacım beğendin mi mekanı?"
Kız kendine gelerek bana döndü.
Sugardaddysi böyle mekanlarda gezdirmemiş miydi zavallı kızı.."Öhm evet, güzelmiş"
Belli ki rahat edememişti aldattığı kız ve onun arkadaşlarının yanında.
Ama elbette ben hallederdim.
Zaten Açelya ve Derya'nın da konuşmaya niyeti yok gibiydi.
Nefretle bakarak bir şeyler çaktırmasalar yeterdi bana ve o kadarını başarabiliyorlardı.Masanın altından Samet'e mesaj attım.
Samet, Ahmet'in yakın arkadaşı ve bana tapan bir adamdı. Arkadaşımın sevgilisinin arkadaşı olduğu için birkaç kez denk gelmiştik.
Ve bir iki kez öpüşmüştük. Bu kadarı bile onu emrime almaya yetmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron Kraliçe +18
JugendliteraturZeki, güzel ve oldukça özgüvenli Efsun'un hayatındaki tek amacı eğlenmektir ve bunun dışında umursadığı pek bir şey yoktur. Günleri barlardan partilere, partilerden cluplara gitmekle ve birden fazla erkekle geçmektedir. Babası onu rakip şirkete casu...