Adam kulağımdan uzaklaştığında dudaklarıma kapandı, alt dudağımı iki dudağının arasına alıp hoyratça öpmeye başladı, çok geçmeden ben de ona karşılık verdim.
Barmen siparişimi getirdiğinde adamın dudaklarından ayrıldım.
Viskiyi kafama dikip hızlıca bitirdim.
Başım dönmeye başlarken istediğim kıvama geldiğimi fark ettim.Bardağı masaya çarptığımda yanımdaki adam şaşkınlıkla konuştu.
"Sek seviyorsun ha?"
Dudağımın kenarını silip gülümsedim.
"Seks seviyorum."Beklenmedik çıkışım onu gülümsetirken devam ettim.
"İsmini söyleyecek misin ya da yakışıklı beyefendi olarak devam etmeyi mi tercih edersin?"Belimdeki eliyle beni kendine çekti, aramızda çok az mesafe kalmıştı.
"Yakışıklı beyefendi de çok iyi ama inlerken söylemen zor olabilir."
Onun açık sözlülüğü beni dehşete düşürürken gülümsemesi genişledi."İsmim Tekin."
Yüksek bar taburesinden yere atladım.
"Tanıştığıma memnun oldum Tekin. Sen de Efsun diye inleyebilirsin"
Gözleri kısılırken eliyle çenemi kavrayıp yukarı kaldırdı."Sessiz bir yere geçelim mi?"
Cevabımı masaya içtiklerimin parasını çarpıp kapıya doğru adımlayarak verdim.
Tekin de peşimden yetişerek kolunu belime doladı.
Ah cidden! Bu adam temas bağımlısı mı? Otele gidene kadar bari bekle.Kendi arabamın sağ koltuğuna geçerken anahtarı da ona fırlattım. Birkaç saniye içinde o da sürücü koltuğuna geçmişti.
Bildiğim lüks otellerden birini tarif ettim.
Oraya çok da uzak olmadığımız için yirmi dakikada varmıştık.
Sohbet ederken ikimizin de azgınlığı hat safhaya ulaştığı için yirmi dakika zor geçmişti.Tekin arabada sevişmeyi bile teklif etmiş fakat ben rahat bir seks istediğim için reddetmiştim.
Hayatımın mottosu.. Rahatlık....
Otelin kapısını geçerken onun koluna girdim.
Resepsiyona girdiğimizde konuşmasına fırsat vermedim.
"Bize balayı süiti hazırlayın."
Balayı süitlerinin ortamı çok daha romantik olduğu için genelde tercihim bu yönde olurdu."Hemen hazırlatıyorum Efsun Hanım."
Onu onaylayıp arkama döndüğümde Tekin beni kendisine çekti.
Dışarıdan sarılıyormuşuz gibi görünse de işin aslı öyle değildi.
Yaptığı şey beni ritmik bir şekilde kendisine bastırıp. Çoktan sertleşmiş penisini bana sürtmekti.Odaya kadar bekleyemiyor muydu?
Kalabalık bekleme alanının ortasında bana sürtünüyordu.Parmak uçlarımda yükselip kulağına ulaştım.
"Hep böyle sabırsız mısındır Tekin?"
Kıpırdamayı bırakıp kendini son bir defa sert bir şekilde bana bastırdı.
"Bedenin öyle seksi ki, senin için sabırsızlanıyorum."Kafasını bana doğru eğdi, dudaklarıma ulaşacağı sırada az önceki kadın bana seslendi.
"Efsun Hanım! Odanız hazır, buyrun lütfen."Tekin'in bir eli belimli bir eli de bacaklarımı bulduğunda havalandım.
Kucağında benimle birlikte hızla resepsiyonistin elinden anahtarı alıp numaraya baktı.Seri adımlarla odaya ulaşmaya çalışması dayanamadığının göstergesiydi ve bu istekli tavrı beni daha çok azdırıyordu.
Nihayet odaya ulaştık, beni indirmeden kapıyı açtı.
Odaya girip ayağıyla kapıyı itti.
İçeri girip ilerledi ve sırtım yatakla buluştu.Benim sırtımın yatakla buluşmasıyla eş zamanlı olarak onun dudakları da benimkilerle buluştu.
Bir kolu dirseğinden itibaren boynumun yanında yatağa tutunurken diğer eli belimde ve kalçalarımda dolaşıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron Kraliçe +18
Teen FictionZeki, güzel ve oldukça özgüvenli Efsun'un hayatındaki tek amacı eğlenmektir ve bunun dışında umursadığı pek bir şey yoktur. Günleri barlardan partilere, partilerden cluplara gitmekle ve birden fazla erkekle geçmektedir. Babası onu rakip şirkete casu...