"Bak, tekrardan soruyorum Xavier, emin misin? Bu intihara hazır mısın?"
"Büyütme Sasha, ben Aaron ve abisiyle evde tek başımızayken hayatta kalmış birisiyim. Emin ol bana, bu kız benim için hiçbir şey."
"Gerçekten başka birisini ayarlarım biraz beklersen."
"Sadece bir haftam var ve sen bana iki hafta beklememi söylüyorsun."
"İyi iyi, tamam. Kızın adı Aceline. Az çok bahsetmiştim zaten geçen gün bu yüzden konuşun anlaşın. Ne diyeyim yani başka? Bilmen gerekenler bu kadar şu anlık. Eğer söylediklerimi hatırlamıyorsan anlatabilirim iki saniyede."
"Xavier gel vazgeçelim lütfen. Olabildiğince ertele Aaron'la konuşmanı ama lütfen şu kızı birkaç aylığına bile olsa bize çektirme." Mark'ın omuzlarımdan tutup beni sarsarak söylediği şeylere karşın bir şey demedim.
"Sasha sen çağırsana şu kızı. Kuzenini de al başımdan yoksa ben onu dünyadan tamamen sileceğim."
"İyi be bıraktım." Mark trip atarcasına kollarını kavuşturup başka yere bakmaya başladı.
"İyi çağırayım o zaman. Ama sen cidden hazırsın değil mi?"
"Hazırım Sasha merak etme. Çağır hadi." Sasha derin bir nefes alıp hemen geleceğini söyleyerek sınıfına doğru yürüdü. Bir dakika geçmeden yanında sarı saçlı kızla geldi.
"Merhaba Xavier." Kocaman gülümseyerek söylemişti bunu. Geçen günkü gibi davranmıyordu. Sanırsam arkadaşları tarafından uyarılmıştı.
"Merhaba Aceline."
"Ben şimdilik gidiyorum, Aceline lütfen dediklerimi unutma. Haddini aşacak şeyler yapmayı aklından bile geçirme."
"Biliyorum Sasha. Mal değilim, tekte anlıyorum."
"Ondan emin değilim ya ben." Sasha'nın sessizce söylediği şeyi ya duymazdan gelmişti ya da cidden duymamıştı. "Mark hadi kantine gidelim."
"Ben burada duracağım."
"Mark yürü dedim. Düş önüme hadi hemen. Kantine gidiyoruz." Sasha Mark'ın kolundan tutup, onu ittirerek önüne almış ve kantine yönlendirmişti. Mark ise iç geçirip Sasha'ya uymuş ve yürümeye başlamıştı.
"Sasha olanları kısaca anlattı. Açıkçası sana seve seve yardım ederim. Sadece dile getirmek istiyorum ki yaşananlar gerçekten şaşırtıcı. Ve merak ediyorum, sevgili olabileceğin o kadar kız varken neden Aaron? Yakışıklısın, istediğin kişiyle çıkabilirsin ama bildiğim kadarıyla uzun süredir Aaron'la birliktesin. Bu yüzden merak ettim." Aceline'ın sorduğu soruyla kaşlarımı çattım.
"İstediğim kişiyle çıkabilirim evet ve istediğim kişi Aaron. Bence bu sorduğun soru için yeterli bir cevap." Anladığını belirtircesine kafasını salladıktan sonra öylece beklemişti konuşmam için. "Öncelikle kiminle ne yaptığın fazla umurumda değil. Çünkü bir hafta kadar sonra büyük ihtimalle Aaron ile aram iyi olacak. Sadece arada bir Aaron'un babasına görünsen yeterli. Yaza girdiğimizde de büyük ihtimalle Aaron artık ilişkimizi saklamak istemeyecek. Arkadaşça takılacağız ama Aaron'un babası sen ve beni sevgiliyiz sanacak. Sadece bu."
Söylediklerimi gülümseyerek dinlemiş ve gülerek de cevap vermişti. "Bana güvenebilirsin bu konuda Xavier. Hem bakarsın bu olay iyi arkadaşlar olmamıza yol açar." Acaba Sasha'nın ve Mark'ın dediği gibi Aaron'la konuşmamı olabildiğince erteleyip beklese miydim..?
{Artık çok geç Xavier. Bundan dönüş yok.}
-Yapma dedik, dinlemedin.-
Tamam, susun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tonight
Novela JuvenilBir iblis ve bir melek, Aaron ve Xavier... İlişkilerinin başlamasından yaklaşık 1 yıl sonra üvey kardeş olan ikilinin hikayesi... ~===============~ ▓▒░░▒▓▓▒░░▒▓▓▒░ ⚠️CUATİON⚠️ ⚠️BL (Boys Love) ⚠️Step-siblings ⚠️Homophobic Family ▓▒░░▒▓▓▒░░▒▓▓▒░ ~===...