Bana belirli aralıklarla acilen evlenmem gerektiğini söyleyen arkadaşlarım var.
Gerekçeleri insanı kendinden geçirir cinsten 'cins' şeyler... Valla... Deli ayol bunlar!
Yahu kırk üç'üme geldim de gidiyorum deyin evlenmek zorunda mıyım?
Hayır, zorunda mıyım?! Dellendirmeyin Lan adamı?! Evlenicem, o olucak... :)
Bok var evlilikte di mi adamını satayım?
Herkes; evli-barklı-çocuklu olmak zorunda ya hayatta!
Ba ba ba... Şunlara ba;
"Evlen artık bak yaşın geçiyo..." (Zorunlu bi yaşı mı var benim bilmediğim? Ayrıca geçiyo da sana mı geçiyo? Geçirecem beşkardeş'i o olucak!)
"Kaşına - gözüne bakma artık bu saatten sonra..." (Neresine bakmalıyım? Hayır bileyim de ona göre?!)
"Evi - arabası - işi /gücü olsun acık..." (Ne model olsun istersin arabası? Sen binicen gezicen ya?)
"Aşk'ı meşki mi düşünücek yaşın mı Allahınsen?" (Ne düşünmemi istersin? 'Mantık' Deyip; arabasına evine mi bakayım sadece? Onlarla yaşayacağım, yatıp kalkacağım ya mutlu mutlu!)
"O seni sevsin yeter..." (Nasıl sevsin mesela, ne kadarlık sevsin? Bi tarif ediversen?)
"Yok esmermiş, yok boyluymuşuna bakma artık..." (Tamam... Ten-ırk ayrımı yok!)
"Ten uyumu aranmaz bu saatten sonra..." (Peki, geç oldu şimdi, yarın ararım... )
"Henüz güzelliğin yerinde, kapak at birine artık..." (Hızlı mı atayım, yavaş mı? 'Kapama' yapayım yani? Sarımsak da koyim mi?)
"Eskiden senin yaşında anane olunuyodu..." ( Ben istemiyorum ki, s-anane?)
"Çocuk yapıver yaşın geçmeden, ilerde sana bakar hem, yalnız kalmazsın..."
(Maşallah, sen yapmışsın ya... Hepimize yeter! Tipe bak... Seninki olmuş mu?)
"Bak bomboş evde oturuyosun bi başına..." (Evet, bana ait, özgür bi ev, evet...)
"Başında biri olsa fena mı olur?..." (Niye? Başımın nesi var?)
"Normalde 50-55 lik bi adamla evlenebilirsin yaşın gereği yani... Genç değilsin ki! Kariyeri, evi barkı yerinde-oturmuş olur hem."
(Bi de profilini çiziver de ona göre bakınayım madem. İçi geçmiş, Tv karşısında uyuklayan, memur zihniyetli, göbekli filan olsun mu? Kariyeri-evi barkı var ya, gerisi mühim değil! )
"Bi dikili taşın yok, acık bişeyleri olsun adamın..."
(Evet, tabii. Adamın mallığı önemli değil, malları olsun yeter!)
"Bunun bi de yaşlılığı var, e vakitte geçiyo, pörsüycek bu memeler de anacım... Almaz kimse valla sonra, bak deyim ben sana..."
(Pardon, ne alınıyo, kaç kilo alınıyo? Alınıyorum ama artık!)
"Ay ben senin iyiliğin için söylüyorum, bak bana, iyi-kötü biri var işte hayatımda. Yalnız kalmaktan iyidir, değil mi?..."
(Değil işte, değil... Allahın salağı... Değil... İsteme benim iyiliğimi Allahınsen, isteme ne olur! )
Diyemiyorsun tabii... Lakin dedim de galiba... :)))
Ben yine bildiğimi yapıp, yana yakıla O'nu arayıp, Aşk'ın peşinden gideceğim...
Sana da, tavsiyelerine de, güzel yüzüne gözüne de... ... ...
NOT:
Bendeniz (şarkıcı olan değil, -ben- yani ツ) mis gibi, rüya gibi, cennetlik bir adam ile evliyim efenim. Kendisine buradan (niyeyse?) en derin sevgilerimi ve teşekkürlerimi gönderiyorum yanı başımda olduğu için.
Yok, direkt yüzüne söylüyorum her gün zaten, o ayrı da... Yeri gelmişken dedimdi, şeyettimdi...
Bitte ツ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKLİM DİYOR Kİ
Short StoryHerkesin, her konuda bir fikri vardır illaki. Kimi söyler, kimi kendine saklar. Kimi deneyimlerini başkalarına da aktarmak ister, kimi biriktirmek... Ben de öylece, öylesine aklıma geliveren ya da beni eğlendiren yahut derin düşüncelere gark eden k...