KIRMIZILI KADIN

10 1 0
                                    

                                            ABD Rochester Üniversitesi bilim insanları uyumamışlar, yememişler, içmemişler efenim; çok kafa bulandıran, düşünürken çat çat çatlatan, sinirden kafa patlatan son derece mühim bir konuyu açıklığa kavuşturmuşlar çok şükür.

 İvit...


Dikkat buyurunuz;


'Kırmızı' renk kıyafet giyen kadınlar; diğer hemcinsleri tarafından tehdit unsuru olarak algılanıp, sevilmeyip, üstüne üstlük dışlanıyorlarmış şekerim?!

İvit...


Ekibin başı Adam Pazda (ney?) demiş ki;

"Biz bazı fazla güzel kadınlara renkli ve kırmızı gömlek giydirdik, hemcinslerine de bunları gösterdik. Gitti bu cinsler, beyaz ve yeşili değil de kırmızıyı giyen kadınları -tu kaka- listesine aldı. Biz de gördük ki; kırmızıya karşı bir ön yargı mevcut. Olmaz ki ama! Yazıktır, hırsızın hiç mi suçu yok?"


Olma mı be adam?! Ve lakin, kolay mı öyle ateşten göynek giymek?! Yakıyor tabii etrafı cayır cayır?! Kıskanmasınlar da ne yapsınlar cinsler? Bağırlarına mı basaylardı kırmızılı tehlikeli düşmanlarını göz göre, ciğer yana?! 

I-ıh... Olmaz!


"Şaka bi'yana..." deyip ciddileşerek devam etmeyeceğim konuya, çünkü ciddiye alınır bir tarafı yok! 

İvit...


Kadınları anlamak çok zor. Anlamaya çalışmak duble zor. Anlamazdan gelmek de olmuyor. Anlamayı istemek de, anlamanın yarısını bırak onda biri bile etmiyor.

Her türlü anlamsız yani şu kadın mevzuları. ( Ben kadın değil miyim?


Özellikle evli hanımlar, kırmızılı hatunların kocalarını ellerinden rahatlıkla alabileceğini çünkü çok seksi göründüklerini söylemişler.

Şekerim, yanlış biliyorsunuz mevzuyu. 

Tabii...

Elbisesi, gömleği, ayakkabısı kırmızı olsa ne olur; beyaz olsa söz olur, siyah olsa toz olur! 

Nedir yani?

İçi 'kırmızı' olmasın yeter. Şeytanlık barındırıyorsa kalbi, elde etmeyi kar sanıyorsa küçük beyni, fesat ise zihniyeti, bozuk ise tineti, kötüyse niyeti, ne kırmızıya ihtiyacı vardır o kadının ne de elbiseye... 

Tabii...

Kafa başka türlü çalışır zaten o'nda. Mor da giyer, sarı da giyer, lacivert de giyer, yine de yapacağını yapar.  


'Kırmızı giyme tanırlar, seni yollu sanırlar' mı diyorsun yani kadınlara utanmadan arlanmadan? 

Hem bu 'yollu' ne demek Allahınsen? Yolcu'nun yanlış yola gireni mi ola? De git, asfalyalarımı attırma hiç yoktan!

Ne saçma, ne gereksiz, ne manasız, ne salak sepelek bir şeydir 'kırmızılı kadın' mevzu? 


Anacım kafaya bakacaksın, içindeki (var ise) beyinle alakalı bir hadise bu. Zati yüzüne yansır ya insanın içinin güzelliği ya da çirkinliği. Az çok belli eder kendini -tu kaka- insan. 

İKLİM DİYOR KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin