İNDİM HAVUZ BAŞINA, NELER NELER ÇIKTI KARŞIMA

29 0 0
                                    

Anacım, kim demiş tatil illaki güney sahillerinde, beachlerde, tatil köylerinde, üj – bej yıldızlı otellerde yapılabilir diye? Kim demişse çıksın meydaneee?! Hadi...Hadi?... Halt etmiş!

Bakınız: Bildiğin İstanbul...Bildiğin güvenlikli Site + Bildiğin Blok evler + Bildiğin havuz = Bildiğin tatil!

Havuzumuz avuç içi kadar ama olsun... Güzel mi? Güzel!.. 

Üç – beş kulaç atabiliyo musun? Atabiliyosun... 

Cafesi var mı osuruktan da olsa? Var, ivit!... 

Çoluk –çocuk bağırtısı? İllaki!...

Çatır çatır doğurmuş ama hala daş gibi anneler? İvit!.. 

Full makyajı, topuklu terlikleri, kolunda (pardon) kıvırdığı elinin bileğinde marka bi plaj çantası, çapa marka ojeli tırnakları ile küçük kadınlar? Bittabii!.. 

Kırkını devirmiş ama bunu henüz kabullenememiş kokoş ablalar? Yahu, tabii! 

Ağaran kıllarıyla yıllara meydan okuyan karizmatik (!) ihtiyar delikanlılar? A be yes!.. 

"Aşk Yastığı" dedikleri göbecikleriyle hem kendilerini, hem de biz kadınları kandırdığını sanan ve seksi (!) kulaçlar atan adamlar? E, herıld yani!... 

Pekii... "Ciks" teenage abiler? Onlarsız olmaz!... 

Şezlong + şemsiye? Sorulur mu?! 

Güneş? Bildiğin yakanından! 

Rüzgar? Arada bir! 

Cafenin "Osuruktan teyyare, selam söyle o yare"pop müzikleri! Iyy... Fiks!..

E, anacım sorarım size; Neyi eksik benim sitemin havuz mevkiinin, tatil mecrasından? Ha?.. Haaa? Hiçbir şeyi işte!  Allahallah ya?!

Tamam... Tabii sonuçta bildiğin şehir hayatı yaşanan bir yerleşim yeri olduğundan, havuz saatleri sınırlı! Sabah 09.00 Akşam 20.00  Halbuki sabah yüzmek pek güzeldir havuzda erken erken şöyle 06.00 / 07.00 gibi di mi? Gece havuza girmek de istenebilir halbukisi?!

Gün içinde yukarda saydığım tiplerin hepsi aynı anda bulunmuyor.Mesela ev kadınları, çoluk çocuk ya sabahtan ya da öğleden sonra gelip bütün gün havuzdalar... Gençlik genelde akşamüstü geliyor ama cafede sürekli takılan tipler de var. Yazık yapacak başka bişeyleri yok demek ki?!... Ben onların yaşında olucam da, piii... Akşam 18.00 den sonra, iş dönüşü havuza gelenler var ki bunlar genelde beyler!  Anam bunlar; 

"Orlaa burlaa hep benim, aha da bu da ayfon'um, bu da araba anahtarım, aha da bütün bu site, bu ilçe, bu şehir benim bebeem" edasında yürüyo havuz başında. Öyle yayılıyo şezlongda... Töbe töbe...

Günün her saatini deniyorum birer defa. Ancak 10.00 / 16.00 arası "Asla" kategorime giriyor. Anam güneş kafayı yemiş, anında görüntü, kıpkırmızı oluyosun... Tabii istisnalar oluyor, arkadaşlar filan geliyor, o zaman da gölgede kalmak suretiyle idare ediyorum o saatlerde. Çoluk - çocuk az olsun istiyorum geldiğimde lakin henüz öyle bir saate rastlayamadım. Rastlamak isterdim. Rastlamak isterim. İstiyorum. Lütfen!...

Ben aslında iyi bir tatilci değilim. Yani deniz – havuz – güneş – malak gibi yatmak – soğuk bira – gece hayatı vs... bana pek zevk vermiyor. Mesela bütün yaz denize – havuza girmesem aramam... Valla... Öyle bi malım yani! Ben de anlamadım neden? Çok sinir değil mi? İvit. Bence sinir ve gıcık! Ama ben böyleyim anacım... Velhasıl çok sıkıcı bir tatilciyim... Onun için bana bura yetiyor da artıyor bile... Şehrin ortasında, tatil beldesinde gibiyim. Koca koca, yüksek yüksek binaları görmezden geliceksin ama. Çevreyi ağaçlandırmışlar Allahtan da, havaya giriyosun bi gıdım da olsa. Yalnız değişik bi duygu da veriyo aynı zamanda. Değişik... Yani... Yani...Sanki gerçek bir tatil için gerçek bir tatil beldesine gitsem bişey olacak da? Al işte örnek; 

İKLİM DİYOR KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin