1-) Okulun İlk Günü 🏫

1.2K 30 13
                                    

Yaşlı Amca-> Giderdi Hoşuma

1. Bölüm: Okulun İlk Günü

Nisa'nın Anlatımıyla:

Merhaba! Ben Nisa, Nisa Toprak. Bugün çok heyecanlıydım, 12. Sınıfın ilk günü yeni arkadaşlar edinirim diye düşünüyordum. Ama arkadaş yerine başıma çok büyük bir bela edinmiştim.

Şimdi ise zifiri karanlık bir beden eğitimi salonunda iliklerime kadar soğuğu hissederken arkadan bir el ağzımı kapatmıştı. Ceset kokusu kıyafetlerime siniyor, ciğerlerime doluyordu. Nefes almak zorlaşırken zaten almak istediğimden pek emin değildim. Ya benim de sonum böyle olursa! Yerde yatan çocuk gibi kanlar içinde yere yığılıp kalırsam? Ölüme bu kadar yakın mıyım gerçekten? "Ölmek" sadece bir fiil mi yoksa bir daha yeni bir güne uyanamayacak olmak mı? Herşeyin sonu mudur ölüm? Neden biraz sonra tüm bu soruların cevabını öğreneceğimi hissediyorum? Azrail canımı almak için burada bir yerde bekliyor mudur? Ağzımı kapatan el beni biraz ilerideki duvara yasladı. Karşımda sadece bir çift ela göz vardı. Burnuma da ceset kokusu yerine çok güzel bir erkek parfümü kokusu doldu. Bu çocuk katil olabilir miydi böyle güzel kokarken?

Tamam tamam meraklanmayın olayları en baştan anlatıyorum :)

~•~•~•~•~•~

"Kızım, Hadi kalk! Okulun ilk günü geç kalma bari yahu!"

"Off beş dakika daha uyuyayım, kalkarım sonra anne"

Bir anda kapımın açılmasıyla irkildim ve gözlerimi araladım.

"Kız kalk çabuk! Hâlâ yatıyor musun sen! Ayrıca anneye of denmez."

Yavaşça yerimde doğruldum ve esnedim.

"Tamam annecim kalktım bak" deyip annemi yanağından öptüm ve banyoya doğru koştum. Banyonun kapısını açmaya çalıştım ama kilitliydi, kesin içeride abim vardı. O tuvalete girdi mi bir daha çıkmazdı. Kapıya sertçe birkaç kez vurdum.

"Abiiğ çık artık ya, geç kalacağım senin yüzünden!" diye bağırdım.

"İlk önce sen girseydin lan bücür" diye bağırdı oda. Ama benim canım anam yardıma yetişti.

"Ulan Salih sen kaç saattir oradasın? Tuvalete telefonla girilir mi hiç oğlum? Eğer on saniye içinde çıkmazsan kafana terlik yersin he" dedi canım anam.

Ve o bunları der demez banyonun kapısı açıldı. Salih abim sırıtarak yanımdan gidecekken zıplayıp ensesine bir şaplak attım ve hemen banyoya koşup kapıyı kilitledim.

"Ben sana göstermez miyim bücür" diyerek kapıya vurmaya başladı. Birkaç saniye sonra annemin sesleri geldi.

"Salih, rahat bırak kızı!" ya annemi çok seviyorum be, hep beni koruyor.

~•~•~•~•~•~

Üzerime beyaz bir kazak onun üstünede pembe hello kittyli bir kazak giyindim hava sıcak olsa bile üşüyordum bu yüzden iki kat giyinmek iyiydi, altıma da mavi kot pantolon giyindim. Beyaz bir çorap giyip dümdüz olan saçlarımı taradım. Zaten ne giysem Giderdi Hoşuma.

Çantam zaten hazırdı bu yüzden kahvaltı için mutfağa koşturdum. Kardeşim Derya, abim Salih, annem Demet, babam Cemal hepsi masaya oturmuş, sucuklu yumurtaya gömülüyorlardı. Ve eğer hızlı olmazsam birkaç saniye sonra tavada yumurta mumurta kalmayacaktı. Hemen koşturup boş bir sandalyeye oturdum ve çatalla yumurtayı almaya çalıştım.

"Tavamı çizmeyin yahu, yeni o tava" diye bağırdı annem. Ama kimse onu umursamıyordu.

~•~•~•~•~•~

Çilekli Süt 🍓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin