22-) Kalp Acısı🫀

155 8 1
                                    

Emir Can İğrek-> Ali Cabbar

22. Bölüm: Kalp Acısı

Nisa'nın Anlatımıyla:

"Yaaa Nisoşum bak ne kadar güzel bir alan! Hemde orman gibi! Birsürü de insan var! Aaaa şurada da süs havuzu var! Ne tatlı ya!" dedi Rüveyda. Bu bilmem kaçıncı kez birşeyleri övmesiydi. Galiba bu piknik işini çok sevdi.

Alana yeni gelmiş ve buradaki büyük masalardan birine yerleşiyorduk.

"Abi ya of dün pastanın kekini yaktım sonra takmadan tekrar yaptım. Kremayı sürecekken kap yere düştü. Onu da takmadım tekrar yaptım sürdüm. Sonra meyve kabına baktım. Meyveler yeni alınmasına rağmen sıcaktan mıdır nedir çoğu çürümüş. Tamam dedim bari az meyveli çok süslü olsun. Çakıl taşları, pasta süslerinin olduğu kutuya bakayım dedim. Hiç süs kalmamış daha dün almıştım pasta süslerini! Meğerse kardeşim yemiş benden gizli! Pastam çok kötü oldu! Yemeyin lütfen!" diye haykıran Hale'ye göz devirdim.

Beceriksizim pastayı yapamadım demek yerine ne bahaneler söylüyor manyak.

Oh olsun.

"Olsun be Hale gel kısır ye!" diye sakinleştirmeye çalıştı Elmas onu.

İkisi de birbirinden mal.

"Geldim gençler, geldim! Sınıf başkanınız sayın Yaver geldi! 'Geleneksel Börek Lezzeti' adlı yarışmamız başlıyor!" dedi ve ağzıyla garip bir başlangıç melodisi söyledi.

"İşte yarışmacılar! Nisa Toprak ve Zülal Kar! Bende sizlere sunuculuk yapacağım zaten hep okul gösterilerinde falan sunucu olmak isterdim aman be neyse! Yarışmamızı sizlere anlatmaktan gurur duyarım efendim. Bu yüzden anlatacağım! Öncelikle iki tarafın böreğini de alacağım ve tek tek ayrı ayrı tüm sınıfa yani sevgili gurmelere isim söylemeden tattıracağım. Hangi böreği beğenirlerse o taraf bir puan kazanacak!"

"Ben senin sunucu olmanı istemiyorum Yaver! Taraf tutuyorsun! Hile falan yaparsın sen!" diye bağırdı Zülal.

Bu börek olayını ne kadar çok büyüttünüz?

Zülal beni hırslandırıyor ne yapayım?

Boşver! Sadece börek!

Olmaz.

"Benim dışımda kim yapacak bu işi?"

"Tabi ki ben oğlum! Beni ne çabuk unuttunuz?" diyerek yanımıza geldi Selma hoca ve ekledi, "Ben sunuculuk, hakemlik her neyse yaparım!"

"İyi o zaman peki." dedi Yaver bozuntuyla, sonra da "Bugün de sunucu olamadım. Ah çocukluk hayalim." diye mırıldanarak biraz uzaklaştı fakat hâlâ görüş alanımdaydı.

"Kızlar siz bana börekleri verin ben herkese tek tek tattırayım." dedi hoca. Elimdeki üstü örtülü börek kabını verdim.

"Hocam durun durun! Kazanan kişi ne kazanacak?" diye sordu Sedat.

"Kazanan kişi benden matematik notları kazanacak!" dedi Selma hoca.

"Aman be boşverin o zaman kazanıp ne yapacaksınız." dedi sessizce Sedat ve elini havada salladı.

~•~•~•~•~•~

"Fikret hoca ve Seda hoca dahil herkes bir börek seçti yani gençler Nisa, Zülal ve ben dışındaki 17 kişi tadım yaptı ve bende herkesin seçimini not aldım. Arada bir puan fark var. Kazanan 9 kaybeden 8 puan almıştı ve işte kazanan..!"

"Hocanın Acun Ilıcalı ile akrabalığı olabilir mi? Yani aynısı oldu!" diye mırıldanan Sedat'ı kimse umursamadı.

"Kazanan kişi... kazanan kişi! Ve kazanan kişi Nisa!" dedi hoca! Bende Zülal'e 'Çatla patla' dedim sessizce.

Çilekli Süt 🍓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin