Yaşlı Amca-> İstanbul Beyefendisi
11. Bölüm: İstanbul Beyefendisi
Nisa'nın Anlatımıyla:
Şu anda hastane odasında Cinayet Çetesi vardı sadece. Çağanlar yeni gelmişti kantinden bende yemeğimi yemiştim. Oturuyordum yatakta fakat kolum çok ağrıyordu. Rüveyda telefonunun çalmasıyla hemen açtı telefonu. Odada sadece onun sesi ve bizim nefes alışverişlerimiz vardı.
"Alo efendim annecim" dedi Rüveyda.
"Yaaa öyle mi, tamam gelip alırım ben. Zaten pijama da alırım. Evet tamam o zaman, görüşürüz." deyip telefonu kapattı. Sonrada bize dönüp
"Şey annem Nisa'nın sevdiği kurabiyelerden yapmışta sıcak sıcak yemesini söylüyor. Ben eve uğrayayım bi" dedi ve ayağa kalktı Rüveyda.
"Ben bırakırım seni zaten eve uğramam lazım. Çağan anahtarını verebilir misin?" diyerek kalktı Rüzgar'da. Çağan da ceketinin cebindeki araba anahtarını çıkarıp Rüzgar'a verdi.
Onun ejderhası yok ama arabası var kızım! Baksana şuna! Kesin zengin bu çocuk!
Bilip bilmeden konuşma!
"Tamam o zaman görüşürüz, Nisa sana emanet Çağan." dedi Rüveyda ve ikiside odadan çıktı.
Ahahaha kızım sen çocuğun gözlerinin çok güzel olduğunu söylemiştin hatırlıyor musun? GDjSBSSKNSK
Sus niye hatırlatıyorsun! Hatırlamak istemiyorum! Offf çok utanıyorum kendimden yağh
Ne demiştin Çağann ela gözlerin çok güzellerr dimi yağhh ahahahahaha
"Ya bir sus geveze şey!" dedim ama dışımdan söylemişim! Hığhhh şimdi daha çok utandım.
"Ne oldu? İyi misin? Bana mı dedin onu? Nereye daldın ö-" diyordu ki lafını kestim, "Şey sana demedim ben, iyiyim ayrıca." dedim. Tabii şimdi de suratıma ruh hastasıymışım gibi bakıyordu.
"Kime dedin o zaman?" dedi. Büyük ihtimalle şu an benim şizofren olup olmadığımı sorguluyordu. Yüzü çok endişeliydi.
"Ehehehe iç sesime dedim." umarım hastaneden sonra akıl hastanesine gitmem yağh.
"İç ses mi? İyi olduğuna emin misin sen?" dedi evet şu anki bakışlarını anlamıyorum. Ama endişeyle yerinden kalktı ve yatağımın kenarına oturdu.
"E-Evet eminim, ben çok iyiyim hatta turp gibiyim ya dur bir dakika ama turp toprağın altında olur. Ben daha çok gencim. Niye turp gibi olayım dimi? Emmm çilek gibiyim çilek hem tatlı hem sağlıklı hem kıpkırmızı! Hastaneden sonra akıl hastanesine yollamayın beni bak vallaha hakkımı helal etmem bilesun uşağum!" dedim.
Antepli olmadığımdan niye Antep şivesi katayım ki? Trabzonluyum bir Karadeniz şivesi eklesem daha iyi.
Yalı Çapkını'ndan Trabzonlu Kazım💅
Artık ne kadar hızlı konuştuysam çocuk kaşlarını çatmış beni anlamaya
çalışıyordu.Ne yapsın yazık çocuğa senin gibi birini bulmuş.
Sus dedim ya sana!
Tamam ya ama çok tatlı bakıyor dimi?
"Ay cidden çok tatlı bakıyor" dedim ama yine dışımdan söylemişim... hepsi iç sesimin suçu! Amip beyinli ses! Beni yine oyuna getirdin!
Beni anlamak zordur
Dondurmayı dondur
Bir külah daha koydur
Amip beyinlilerden uzak dur
Aynada kendine bak dur
Tabelayı gördün dur!
Yanlış yollara sapmadan
Sakince arabayı durdur.
Yürümeden uçmadan
Dur bir dakika yüzü nur
Yetti bu kadar
Dedikoducu Şennur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilekli Süt 🍓
Teen Fiction~Çikolata ve çileğin aşk hikayesi~🍓🍫 Sadece çilekli süt deyip geçmeyin, bu hikâye sizi çilekli süt bağımlısı yapabilir‼️ ~ Aşk,uçan balon gibidir.Özgür,sonsuz, mutlu ve huzurlu bir uçan balon.Balon gökyüzüne aittir.Gökyüzü balona.Balon uçup gökyüz...