27-) Kafe Sorunsalı 🔫

115 4 0
                                    

Kolpa-> Kafam Senden Bile Güzel

27. Bölüm: Kafe Sorunsalı

Nisa'nın Anlatımıyla:

"Görümce oluyorum ulan!" diye bağırdım. Abimin düğününde de kıvırtayım, görümceliğimi göstereyim değil mi?

"Oyna kız Nisoşum!"

"Oh yandan yandan! Kurtuldum ulan abimden!"

"Bana da beşizlerden kurtulmak nasip olur İnşallah!"

"Şıkı şıkı şık şık! Sarışınlar çat çat çat!"

"Esmerin adı Oya! Çat çat!"

Rüveyda ile kurtlarımızı bir güzel döküyorduk ki bir anda şarkı değişti.

Bu şarkı kalbimin tek sahibine Ömürlük yarime gönül eşime
Bahar sensin bana gülüşün Cennet Melekler nur saçmış aşkımın yüzüne
Melekler nur saçmış aşkımın yüzüne

Abim ve Nalan ablayı dans ederken görmemle, görümcelik damarlarımın beni ele geçirmesiyle şarkıyı değiştiren DJ'in yanına gidip şarkıyı değiştirttim.

"Kız Rüvoşkoş bak bu şarkı çok güzel!" dedim ve kıvırtmaya kaldığım yerden devam ettim.

"Nisa bugün sen oynamayacaksın da kim oynayacak kız!"

"Adam sandım fos çıktı vıttırı vızdık adamlar!"

"Temiz sandım pis çıktı vıttırı vızdık adamlar!"

"Vıttırı vızdık vıttırı vızdık vıttırı vızdık adamlar!"

"Vay oh oh!"

Tam kendimi kaptırmıştım ki şarkı tekrar değişti.

Bu şarkı kalbimin tek sahibine
Ömürlük yarime gönül eşime
Bahar sensin bana gülüşün Cennet
Melekler nur saçmış aşkımın yüzüne
Melekler nur saçmış aşkımın yüzüne

Ay yeter bunaldım! Ahanda buraya yazıyorum ben düğünümde KÖFN çaldıracağım!

"Nisa'm? Bizde dans edelim mi?" Çağan'ın yanıma geldiğini fark etmemle ona döndüm, "Olmaz Çağan, görümcelik yapmam lazım benim! Ama senden birşey isteyeceğim, DJ'in yanına gidip 'Nerde yedin paraları' açtır tamam mı? Yoksa düğünümüzde benimle dans etmeyi nah görürsün!"

"Tamam güzelim hemen!"

"Aferin hanımcı ol, yada boşver hanımcı olma Nisacı ol sen!"

"Tabii!" dedi ve yanımızdan ayrıldı.

Rüveyda'ya döndüğümde onu göremedim. Gözlerim onu ararken pistte Rüzgar ile sırıtarak dans ettiğini fark ettim.

Ulan bir görümcelik yapacaktık hemen sevgilisiyle dansa gitmiş ya.

Çok geçmeden 'Nerde yedin paraları' açıldı. Hızla piste girip Nalan ablanın ve abimin arasına girdim ve kıvırtmaya başladım.

Eeee bir köpeklik yapmıştık bari devamını getirelim di mi yahu?

"Nerde yedin paraları söyle söyle nerde yedin euroları söyle, boğazında kalsın boğazında kalsın!"

"Ulan Nalan abla hadi yine iyisin kaptın kapı gibi çocuğu! Sen kapmasaydın önceki otuzundan biri kapacaktı haberin olsun! Nerde yedin paraları! Kız oynasana!" diye söylendim.

"Nisa canım kardeşim iyi misin? Ne diyorsun sen?"

"Aaaa abi yeter ama şimdiye kadar sustum söyleyeceğim artık! Nalan abla 31. Sevgilin değil mi senin? Aaa şimdi de karın olmuş!"

Çilekli Süt 🍓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin