Dolu Kadehi Ters Tut-> Madem
24. Bölüm: Tüm Shipler
ÇağNi;
Nisa'nın Anlatımıyla:
Evin önüne geldiğimde tanıdık bir arabayla karşılaştım. Bu Çağan'ın arabası değil mi? Ne işi var benim evin önünde?
Apartman girişine doğru ilerledim. Bahçe duvarına yaslanmış Çağan'ı gördüm. Gözleri beni fark edince parladı. Üzerinde lacivert sweatshirt vardı. Biraz uzamış kıvırcık saçları da dağınıktı ve açık söylemek gerekirse çok karizmatik duruyordu.
Ne diyorum ben!
Kendine gel Nisa!
"Merhaba Nisa... nasılsın?" dedi çekingenlikle.
"Bilmem gayet iyiyim. Ne işin var burada?"
"Sadece konuşmak istiyorum. Beni dinler misin?"
Umarım ayrılalım ben başkasını seviyorum demez.
Demez değil mi?
Demez ayol senden iyisini mi bulacak?
Belki de çoktan bulmuştur.
Negatif enerjiyi at. Pozitif düşün. Pozitif olsun.
"Tamam." dedim umursamaz olmaya çalışarak. Ama olamıyordum, sesim çok sevinçli ve meraklı çıkmıştı.
"O kız, Rüzgar'ın kuzeni. Bugün antrenman yapacağımız için Rüzgar'a yedek kıyafet getirmeye gelmiş. Bende onu tanıdığım için onunla konuştum." dedi.
Ben yanlış mı anladım yani?
E klasik Wattpad karakteriyim ne yapalım.
Ayrıca şimdi Rüveyda'yı anlıyorum.
Rüzgar çenesini tutamıyor, herşeyi herkese yetiştiriyor.
Rüveyda'ya Allah kolaylık versin.
Amin.
"Birbirimize bunları anlatsak aramızda küslük olmaz." diyerekte ekledi.
Bu şimdi bana laf mı attı?
Büyük ihtimalle.
"Sen bana gönderme mi yapıyorsun?" dedim çatık kaşlarla.
"Bundan sonrası için diyorum."
İyi peki der gibi başımı salladım.
"Özür dilerim güzelim." dedi bir anda.
"Anlamadım?"
"O gün sinirlendim... kıskandım seni. Benden birşey saklamanı ve o herifin evine gitmeni üstelik bunu bir başkasından duyduğum için sinirlendim. Bu yüzden sana bağırdım. Bu yaptığım, yanlış. Özür dilerim. Beni affedebilecek misin? Güzelin şapşiği güzelini kaybetmek istemiyor."
O bunu deyince gözlerim doldu. Duygusallaştım bir anda.
"Asıl ben özür dilerim Çağan, niyetim kötü değildi ama onun sarılma isteğini kabul ettim. Etmemeliydim. Bunu sana söylemedim. Daha doğrusu söyleyemedim. Çok özür dilerim şapşiğim. Sen beni affedebilecek misin?" dediğimde beni kollarının arasına aldı.
İnsan sevdiklerinin kıymetini bilmeli, sevdiklerini kırmamalı, üzmemeli.
Pişmanlık duyacağı şeyler yapmamalı.
Çünkü son pişmanlık fayda etmez.
Üç günlük dünya; kırgınlığa, kızgınlığa, üzgünlüğe, küslüğe, darılmaya değer mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilekli Süt 🍓
Genç Kurgu~Çikolata ve çileğin aşk hikayesi~🍓🍫 Sadece çilekli süt deyip geçmeyin, bu hikâye sizi çilekli süt bağımlısı yapabilir‼️ ~ Aşk,uçan balon gibidir.Özgür,sonsuz, mutlu ve huzurlu bir uçan balon.Balon gökyüzüne aittir.Gökyüzü balona.Balon uçup gökyüz...