- Ughh.. Denki.. - Dał się łatwo pokonać przez co walnąłem się w twarz z załamania. Chociaż i tak daleko zaszedł. Nie wrócił po tym do swojej klasy, może był w szatni czy coś.
Chciałem do niego pójść, ale wtedy w sumie ktoś by zauważył że to ja, nawet jakbym zdjął maskę, to mam przecież cały strój na sobie. No i wtedy musiałbym zacząć z nim ten ważny temat.. Jakoś go przeprosić...
Myślałem o tym co powiedzieć gdy usłyszałem jak telefon mi brzęczy. Zobaczyłem pare randomowych znaków w wiadomościach.
- ...
Ty: Przegrzanie?
Zapytałem domyślając się że pewnie dlatego poprostu klikał.
Kami: Tak
Kami: Sorki
Kami: To... Chcesz pogadać?
Ty: Chyba lepiej będzie osobiście, bo tak to zajmie mi to pare godzin aby coś napisać
Ty: Ale muszę tu zostać do końca festiwalu
Kami: Czemu?
Ty: Spider man jest dość znany, ludzie zauważą jak nagle zniknie teraz
Kami: Nadal będziesz tak mówił jakbyś nim nie był?
Ty: Może..?
Ty: Nie lubię mówić że ja, ja, ja itd
Kami: Dobra, jasne, łapie
Kami: Jak się skończy festiwal gdzie będziesz?
Ty: Jak najszybciej w swojej pracowni
Kami: Pójdę tam 👍
Ty: Pójdę się przebrać
Kami: To poczekam pod drzwiami!
Zaruminiłem się na myśl że miałby wbić do mnie jak się przebieram w swoje zwykłe ciuchy.
Ty: To do zobaczenia
- Chyba nie jest zły.. Ugh! - Schowałem głowę w ramiona które opierały się o moje kolana. - Nie umiem rozczytać emocji normalnie, więc czemu sądzę że potrafię przez wiadomości??
Dostałem nagle inną wiadomość.
Nejire: Będziesz oglądał festiwal młody??
Ty: Jasne! Postaram się zdążyć, głównie że Mirio ma testować specjalną wersję stroju gimnastycznego, prawda?
W pierwszym i drugim roku Mirio miał zezwolenie a raczej nakaz bycia w bieliźnie specjalnej jak jego strój. Każdy wie że festiwal nawet dzieci oglądają, a co więcej że sam wtedy był nieletni i nagranie tego byłoby pornografią dziecięcą według prawa. Teraz jednak w końcu mu stworzyliśmy specjalny strój gimnastyczny aby jednak miał coś więcej na sobie i wciąż mógł używać daru.
Nejire: Tak! I zdążyć?
Ty: Mam coś do załatwienia, ale postaram się zdążyć w czasie festiwalu klas drugich
Nejire: Coś związanego z Spider Man'em czy nie?
Ty: Nie
Tak, big three zna moją tożsamość. Halo, dobrze wiedzą czemu jestem uczniem Nezu no i często pracuje z Fat Gum'em. To moi dobrzy znajomi.
CZYTASZ
Problem Child
FanfictionAizawa Shōta, mężczyzna w szczęśliwym małżeństwie z Yamadą Hizashim zostawając przy swoich nazwiskach ze względu na pracę oraz media. Undergound hero, pewnego dnia podczas akcji ratunkowej spotyka nastolatka z pierwszej klasy gimnazjum, Midoriye Izu...