Rozdział 34. Spider-Man ma dziewczynę???

421 36 86
                                    

Pov Hizashi Yamada

Większość dodatkowych treningów się skończyła, a my byliśmy w pokoju nauczycielskim. Oczywiście Shō przekazał, że Izuku żyje i ma się 'dobrze' bo po co wracać do domu po byciu postrzelonym?

Mimo naszej większej aktywności jako bohaterowie w wakacje, to i tak bywały dodatkowe zajęcia w mniejszych grupach gdzie mieliśmy rozpisane wymyślone akcje ratunkowe, no i wychowawcy klas bohaterskich szykowali się na obozy.

- Oho, zgadnijcie o czym zaczęli już mówić w internecie.

- I-Island? - Zapytała większość z nas.

- Tsa, jakieś videa z dronów pod koniec i tak dalej.

- Robimy bingo ile tematów o Spider-Manie zdążą poruszyć w czasie jednego segmentu wiadomości?

Znowu na siebie wszyscy spojrzeliśmy.

- Tak.

To zaczyna być nawykiem, głównie że teraz nie ma aż tyle roboty. Izuku nigdy tego nie przyzna, ale z każdym dniem staje się coraz bardziej popularny.

Nemuri wyświetliła ekran swojego monitora na wyświetlacz na ścianie. Zgasiliśmy światło oraz włączyliśmy głośniki. Puściła.

- Zeszłego wieczora I-Island znana jako najbezpieczniejsze i najbardziej strzeżone miejsce na świecie została zaatakowana podczas corocznej gali. - Oczywiście mówiono po angielsku. - Bohaterowie i naukowcy zostali zamknięci w sali balowej i związani, aż shakowany system bezpieczeństwa nie został wyłączony. Przywódcą grupy ratunkowej był młody, japoński pro hero, Spider Man - pokazali jego zdjęcie - wraz z trójką uczniów ostatniego rocznika prestiżowej szkoły UA, także z Japonii, oraz mieszkanką wyspy, która jako jedyna z grupy wiedziała jak wyłączyć zabezpieczenia. Udało nam się zdobyć kilka nagrań z monitoringu wewnętrznego oraz powietrznego. Porwani, ale uratowani zostali również naukowiec David Shield, oraz jego asystent Samuel Abraham. Po całej akcji zostali oni jednak aresztowani, a my nie znamy więcej szczegółów. Wielką walkę na szycie wierzy dokończyli Japoński bohater numer 1 All Might, wraz z uczniem zwanym Lemillion w pierwszym rzędzie. Za nimi w walce stawiła się kolejna dwójka, Nejire Chan oraz Suneater. Spider Man został postrzelony dwu krotnie, przez co nie był w stanie dalej walczyć - pokazali jak był w ramionach blondynki, a przez kolorystykę stroju i jasność nie dało się stwierdzić jak bardzo krwawił. - Nie znamy wiele więcej szczegółów, po za brakiem ofiar śmiertelnych czy ciężko rannych, oraz faktem złapania osób odpowiedzialnych. Czekamy na więcej informacji w związku ze sprawą, a teraz zapraszamy na pogodę - nagranie się skończyło.

- Nie poruszyli jakoś wielu teorii jak zwykle.

- Tsa, ale to Ameryka, jak dojdzie do Japonii to pewno będzie więcej.

- Umm.. Eraser? A ile razy ci Izuku mówił, że został postrzelony?

- Raz. - Widać było bardzo mu się nie spodobało, że syn postanowił go okłamać by mieć jak największe szanse aby dostać zgodę by zostać.

- Skoro był w pokoju to nie może być aż tak źle- - nagle Trzynastce przerwała muzyczka z głośników. Okazało się, że kolejne video się włączyło. Nem je szybko zatrzymała, ale Cementos zwrócił uwagę na tytuł.

- „Spider-Man ma dziewczynę - dowody" - tym razem już po japońsku.

- Do czego ten świat zmierza? - Złapał się za nasade nosa.

Video było również krótkie, więc je włączyliśmy. Sztuczny głos porównał jak Izuku w masce zwykle trzymał osoby, które ratował, a jak trzymał ją, czyli inaczej. Również jak w upublicznionym fragmencie dziewczyna trzymała go i zakrywała twarz włosami, ale twórca stwierdził, że się całowali. Bo przecież by tak na pewno każdy bohater robił, całował się z kimś w trakcie walki.. Oczywiście mówię z sarkazmem.

Problem ChildOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz