10. Bölüm

75 27 7
                                    

Dediğiyle kalbim teklerken, o gülmeye başlamıştı. Ne yapmaya çalışıyordu? Beni öldürmeye mi?

Şakayla karışık sordum.

" Ya sen beni öldürmek mi istiyorsun?"

Dediğimle daha da gülerken, ben de gülmeye başlamıştım artık. Aniden aklıma Felix gelince sustum.

" Felix gelecek mi?"

Gülmesi anca durunca bana cevap verdi.

" Onun acil işi çıktı. Bu gece burada kalacağım."

×××

Seungmin'in Anlatımından;

" Öyle mi?"

Sesim durgun çıktığı için, Chan'ın kaşı havaya kalkmıştı.

" Ne o? Beğenemedin mi?"

Deyip kahkaha atmaya başladığında, benim de yüzümde küçük bir tebessüm oluşmuştu.

" Yok ya, uyurken çok kötü gözükürüm ve genelde kabus görüp uyanırım da. Ondan dedim."

" Bana açıklama yapmana gerek yok Seungmin. Senin gözlerine bakarak bile ne demek istediğini anlıyorum."

Bu dediğine çok mutlu olmuştum. Aramızda bağ kurabilmemiz için sözcüklere gerek yoktu o zaman. Göz teması, bizim gerçek iletişimimiz olabilirdi.

" Biliyorum Chan.."

×××

Akşam olduğunda, koltukta oturmuş film izliyordum. Aniden burnuma gelen yanık kokusuyla hızlıca mutfağa gittim.

" Neler oluyor!?"

" Mısırı yaktım!"

Bunu derken gülüyordu Chan. Bende onun alevi söndürmek için verdiği çabayı komik bulup gülmeye başlamıştım. Gülmem, Chan'ın bana hafiften kızmasıyla son bulmuştu.

" Hey! Öyle güleceğine yardım et de ateşi söndürelim!"

Gülerek onun yanına gittiğimde, hızlıca bardağa su doldurup tencerenin içine boşalttım. Mısırın yanması durmuştu.

Benim bir saniyede yaptığıma bakıp ağzı açık kalınca gülmeye başladım. Gözleri gözlerimden inip, gülüşüme kaymıştı.

Gülmem bittiğinde, hızla gözlerini gözlerime çıkarmıştı ancak ben onun gülüşüme baktığını görmüştüm.

" Gülüşüme baktığını gördüm Chan."

Gözlerinde mahçup bir duygu belirince kahkaha attım.

" Tüh ya, gizleyemedim."

Şu an ikimiz de dediğimiz şeylere gülüyorduk. Neden bilmiyorum ama, onun yanındayken kendimi iyi hissediyordum.

Gülmemiz bitince salona geçip televizyonun önünde olan koltuğa oturduk.

Chan film olarak korku filmi tercih etmiş ve açmıştı. Ben korku filmi sevmiyordum,bana korkutucu geliyordu. Ama herzamanki gibi, gene sesimi çıkarmadım.

Filmin korkutucu sahnesi gelince, çığlık atarak gözlerimi kapatmıştım. Çığlık atmamla beraber Chan bana bakıp gülmeye başlamıştı.

" Korkuyor musun bücür?"

Korkuyla kaplı olan gözlerim onun kahvelerini bulduğunda sinirle iç çektim. Beni bücür olarak mı görüyordu?

Sinirle ona çıkıştım.

Under The Stars | Chanmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin