6. Bölüm

70 28 7
                                    

'Anladım.' dercesine kafa salladı Felix. Daha sonra gözleriyle bana sedyeyi işaret ederek, oturmamı istediğini göstermişti.

Oturup, aklımı başka şeylere odaklamak istediğimde aklıma Hyunjin gelmişti. Sahi, ben ona bağırdığımdan beri ortaya yoktu. Neden bir anda ortadan kaybolmuştu ki?

Ben bu şekilde düşünüp dururken, annem (!) yanıma gelip bana geçmiş olsun dileklerini iletmişti.

" Geçmiş olsun tatlım. Kendine dikkat et."

Ederim..

Gözlerimi yerden alıp ona diktiğimde, bunu demek istemediğini anlıyordum. Ben de gerçekten demesini beklemiyordum zaten.

×××

Seungmin'in Anlatımından;

Ben yatağımda sebepsiz yere yatarken, annemler (!) gitmişlerdi. Buna ilk kez bu kadar mutlu oluyordum.

Felix'e baktığımda, onun da bana baktığını fark ettim. Şu an kafamı kurcalayan Hyunjin konusunu ona soracaktım. Belki onunla konuşmuştur.

" Felix."

" Evet?"

" Hyunjin seninle konuştu mu?"

Bana bakan gözlerinden anladığım kadarıyla, bu konuyu konuşmak istemiyordu. Ben de fazla üstelememeye karar verdim.

×××

Hastanede bir gün kaldıktan sonra taburcu olmuştum. İlk kez, evimi gördüğüme bu kadar çok seviniyordum, ancak o pislik herifin eve gelebileceği gerçeği beynime dank ettiğinde yüzümdeki gülümseme düşmüştü.

Hemen eve girip üst kata çıktım. Hastanede yerlerde sürünen ve o pis herifin ellerinin değdiği kıyafetlerimi çıkartıp, yerine tertemiz ve kendi kokumla çevreli olan yeni kıyafetlerden giyinmek istiyordum. Daha fazla o herifin pis ellerinin dokunduğu kıyafetlerle durmak istemiyordum.

Hızlıca kıyafetleri vücudumdan atıp, ve bana göre pis olan çıplak tenimle duşa girdim. Şu an suyun o rahatlatıcı etkisini hissedip düşünmek, ve ona istinaden rahatlamak istiyordum.

Şeffaf ve berrak olan su, tenimin her kıvrımına girip kendi etkisini her bıraktığında rahatlıyordum. En azından o pis ellerin dokunduğu vücudumu temizlemenin bir yolu vardı.

Duş jelini yavaşça life sıkıp vücudumda gezdirmeye başladığımda gerilmiş olan vücudum, gerginliğini bırakıp rahatlıyordu. Bu hayatta hoşuma giden 2. şeyden birisiydi duşa girmek ve yıkanmak.

Elim saçıma gittiğinde, hastanede hissettiğim şişlik biraz daha şişmişti. Onun orada olduğunu umursamadan, elime sıktığım saç şampuanıyla elimi saçımda gezdirmeye başladım. Şimdi su, saçımın her bir telini okşuyordu.

Duş almam bittiğinde, çıkıp asılı olan bornozu giyindim. Aynadan kendime baktığımda, gördüğüm tek yüz ifadesi donuk bakışlardı.

Banyodan dışarı çıkmama yüzüme vuran soğuk hava dalgasıyla yüzümü buruşturdum.

Giyinme odama gidip tertemiz kıyafetler aldığımda Felix'in aşağıdan bana seslendiğini duymuştum.

Under The Stars | Chanmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin