" Bazen farkında olmadan bir saatliğine uyuyabiliyorum. Bir saatten fazla asla uyuyamam Seungmin. Özellikle de geceleri bir saat bile olsa hiç uyuyamam."
Onun fobisi olduğunu öğrenince, birbirimizin tam zıttı olduğumuzu anlamıştım. O uyuyamıyordu, ben uyuyabiliyordum; o insanlara dokunabiliyordu, ben dokunamıyordum..
" Farkında mısın? Birbirimizin tam zıttıyız aslında.."
" Evet, demin bunu düşünüyordum."
Biraz sessizlik olduktan sonra tekrar konuştu.
" Sen neden uyandın?"
" Kabus gördüm.."
×××
Seungmin'in Anlatımından;
Karanlıkta olsak dahi gözlerimin içine baktığını hissediyordum.
" Ne gördüğünü hatırlıyor musun?"
Biraz düşündükten sonra onu yanıtladım.
" Babam.. bana gene tecavüz ediyordu.."
Bunu dedikten sonra, ortamda bir süre sessizlik hakim olmuştu. Bu durumdan sıkılmışcasına iç geçirip konuştu.
" Yanımda yatmak ister misin?"
Dediğiyle biraz duraksadıktan sonra anca ağzımı açıp konuşabildim.
" N-ne?"
" Yapabilirsin Seungmin. Sadece bana temas et."
Vücudumun onun yanında tepkisiz olduğunu biliyordum, ancak nedense, gene içimi terk etmeyen korku tekrardan baş gösteriyordu. Sessizce onun yanına doğru yattım. Teni tenime değdiğinde başta irkilsem de, daha sonradan vücudum onun Chan olduğunu anlamış ve tepki göstermemişti.
Yattığım anda, rahatlatıcı ve zambak gibi olan kokusu burnuma dolmuştu. Onun kokusuyla uykum tekrar gelirken, Chan'ın sesiyle kulaklarımı ona yönelttim.
" Hiç yıldız kaydığında dilek diledin mi?"
Neden böyle bir soru sorduğunu beynimde tartarken, kendi sorusuna cevap verdi.
" Ben diledim. Ama gerçek olmadı."
" Ne diledin?"
Derin bir iç geçirip bana yanıt verdi.
" Tanrı'dan canımı almasını istemiştim."
Kalbimin atışları yavaşlamıştı. Onu dilediğinde kaç yaşındaydı acaba?
" Peki, bunu dilediğinde-"
" 8 yaşındaydım.."
8 yaşındaki bir çocuk neden ölmeyi dilerdi ki? Daha ufacıkken ne yaşamış olabilirdi ki, o yaşta ölmeyi dileyecek raddeye gelmişti?
" Peki, neden?"
" Sana direkt geçmişimi anlatayım mı? Eminim, neden hipnofobim olduğunu bile bilmiyorsun.."
Evet, bilmiyordum. Neden bu tarz bir fobisi oluşmuştu? Nasıl olmuştu? Hiçbir fikrim yoktu.
" Ben hep fiziksel zorbalığa maruz kaldım Seungmin. Ailem katil olduktan sonra, yani 7 yaşındayken okuldaki arkadaşlarım tarafından hep zorbalığa uğruyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Under The Stars | Chanmin ✔
Short Story| Tamamlandı | | Angst | " Yıldızlar milyonlarca, sen bir tanesin Seung..." ××× [Başlama Tarihi: 15 Haziran Perşembe 2023] [Bitirme Tarihi: 7 Temmuz Cuma 2023] ∝ 1,06B olduğu tarih → 26.02.24