Felix'in iç çektiğini duyuyordum, ama şu an bana nasıl baktığını görmediğim için anlamıyordum. Gözlerim hâla kapalıydı ve açmak için olağanüstü bir güç sergilemem gerekiyor gibi hissediyordum. Tüm vücudum ağırlaşmıştı.
" Ateşin var Seung."
Ne? Beni ateşim mi çıkmıştı?
" Üstüne örtü bilerek örtmedim, daha fazla ateşin çıkmasın diye. Alnına da bezi bilerek koydum, ateşin düşsün diye."
Zorlukla yutkunduğumda ona sordum.
" Beni neden bu kadar düşünüyorsun Felix?"
" Çünkü benim için özel ve önemlisin Seung."
×××
Seungmin'in Anlatımından;
" Senin için önemli olmamalıyım."
Biraz sessizlik olduktan sonra devam etti Felix.
" Neden?"
Yutkundum.
" Çünkü ben seni hak etmiyorum.."
Bunu söyledikten sonra kızdığını hissediyordum. Ona karşı böyle dememden hoşlanmıyordu.
" Eğer beni hak etmediğini ben düşünseydim, seni çoktan bırakmıştım Seung. Buna emin olabilirsin."
Şu an karşımda son söylediği cümleden ötürü kahkaha atıyordu. Gerçekten.. onun için önemliydim sanırım..
" Eminim."
Bunun üzerine ben de gülmüştüm. Ancak çok gülmemden ötürü başım ağrıyınca gülmemi kesmek zorunda kalmıştım.
Felix yanı başımda soğuk suyla kaplı olan bezin sürekli suyunu tazeliyordu. Bu her ne kadar benim için üşütücü olsa da buna katlanmak zorundaydım. En azından Felix'in yardımlarının boşa çıkmaması için yapmak zorundaydım.
Soğuk suyla kaplı olan bezin suyunu tazeleyip tekrardan alnıma koyduktan sonra, elini saçıma atıp okşamaya başlamıştı. Bu hareket, 'yeterince uyanık kaldın, şimdi uyu' anlamına geliyordu benim için.
Yavaş yavaş göz kapaklarım kendini uykuya teslim etmek için kapanmaya başladığında, sorgulamadan bu isteği kabul edip kendimi uykunun şefkatli kollarına bırakmıştım.
×××
Uyandığımda daha iyi hissediyordum. Başımı zorla sağa çevirdiğimde, Felix'in olmadığını gördüm. Oturduğu sandalyenin üstüne not bırakmıştı.
" Ben alışverişteyim. Bir veya iki saate gelirim. Dinlenmiş ol :)"
Uyku sersemi bir şekilde kalkıp lavaboya gidip ihtiyaçlarımı giderdim. Daha sonra tekrardan salona gidip, üstüme örtüyü çekip televizyon açtım. Açtığım kanalda sabah haberleri yayınlanıyordu.
Birkaç dakika geçtiğinde zil çaldı. İstemeyerek kapının önüne doğru gidip kapı deliğinden baktım.
O herif..
Onu gördüğüm anda kalbim hızla atarken, o kapıyı çalmaya devam ediyordu. Felix'in gittiğini nerden biliyordu? Felix mi haber vermişti? İyi de, o biliyordu onların bana kötü şeyler yaşattıklarını? En azında anlamıştı. Böyle birşey yapacağını sanmıyordum.
Kapı zili her çaldığında kalbim hızını daha da arttırıyordu. Neden buraya gelmişti? Gene mi tecavüz edecekti?
Kapıyı açmak istemiyordum. O herifin bana gene tecavüz etmesini istemiyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Under The Stars | Chanmin ✔
Conto| Tamamlandı | | Angst | " Yıldızlar milyonlarca, sen bir tanesin Seung..." ××× [Başlama Tarihi: 15 Haziran Perşembe 2023] [Bitirme Tarihi: 7 Temmuz Cuma 2023] ∝ 1,06B olduğu tarih → 26.02.24