Benim vücudumu daha şimdiden etkisiz hale getirmek için, ağzını açıp iğrençliklerle kaplı olan o çocuk şarkısını mırıldanmaya başladı. O bir yıl gibi gelen lanet dakikalara giriyorduk işte..
" Bir küçücük aslancık varmış,"
" Bir küçücük aslancık varmış,"
" Çöllerde koşar, oynarmış,"
" Çöllerde koşar, oynarmış,"
" Babası onu çok severmiş,"
" Babası onu çok severmiş.."Yanıma geldiğinde sustu. Ben gözlerimi kapatmış, dizlerimin kendime çekmiş, kulağımı bu şarkıyı duymamak amacıyla kapatmış ve ileri geri sallanarak ağlıyordum. Bu hareketim onun sikinde bile değildi.
" Ben seni çok seviyorum aslan-cık.."
×××
Seungmin'in Anlatımından;
Dibime iyice geldiğinde, artık titriyordum. Gözyaşlarım, tek tek firar etmeye başlamıştı. Her an atak geçirebilirdim.
O lanet olasıca herif yanımdayken seslendi bana.
" Neden titriyorsun aslan-cık? Sadece biraz zevk alacağız."
Güldüğünü görmesem de hissediyordum. Pislik herif. Sadece bu yapacağın şeyden sen zevk alacaksın, ben değil. Ben ise sadece acı çekiyor olacağım.
Vücudum kendini korumaya almaya çalıştığında, o herif iyice dibime giriyordu. Başlıyorduk..
" Kalk!" diye bağırdığında ürkmüştüm. Ama hâla eski pozisyonda durmaya da devam ediyordum. Eğer onun dediğini yapmazsam belinde duran kemeri çıkartıp bana vuracaktı. Vücudumdan kan gelene kadar hemde..
" Sana kalk dedim!" diye tekrardan bağırdı. Kalkmak ve onun dediğini yapmak istiyordum ama kılımı dahi kıpırdatamıyordum. Şu an tek istediğim, ne yapmak istiyorsa bana yapsın ve bu olay da olup bitsin istiyordum.
" Bu böyle olmayacak." deyip alaycı bir gülüş sergiledi ilk. Daha sonra sertçe kolumdan tuttu ve beni kapıya doğru götürdü. Burada birilerinin görebileceğinden endişe ediyordu.
Kolumdan sertçe tuttuğunda çırpındım başta. Ama nafileydi. O lanet herif kolumu kıracakmışcasına sert tutuyor ve beni o şekilde sürüklüyordu.
Durduğumuzda nerde olduğumuza baktım. Lavabonun önündeydik. Beni deminki gibi sertçe tutup çekiştirdi ve boş olan lavabo kabininin içine doğru fırlattı.
Ben yaptığı anî hareketin etkisiyle kafamı klozetin mermerine vurduğumda beynim zonklamıştı. Bu onun hiç de umurunda değildi.
Elimi kafamda acıyan noktaya götürdüğümde hafif bir şişlik hissetmiştim.
Ona korkarak baktığımda, çoktan kapıyı kilitlemiş ve pantolonunun kemerini eline doğru almış bana sırıtıyordu.
Ben başımı ellerimin arasına almış, yerde dizlerimi kendime doğru çekmiş yatıyordum. Onun için yaptığım bu hareket çocuk oyuncağıydı. Kendi ellerimle bana tecavüz etmesine izin veriyordum..
Bana kemeriyle sertçe vurduğunda ağzımdan hafif bir inleme kaçtı. O, buna daha da sinirlenmişti.
" Kapa o sikik çeneni!" deyip kemeriyle vurmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Under The Stars | Chanmin ✔
Historia Corta| Tamamlandı | | Angst | " Yıldızlar milyonlarca, sen bir tanesin Seung..." ××× [Başlama Tarihi: 15 Haziran Perşembe 2023] [Bitirme Tarihi: 7 Temmuz Cuma 2023] ∝ 1,06B olduğu tarih → 26.02.24