" Seninle kaldığımız ilk gece Hyunjin aradı. Senin geçirdiğin atakların sebebini öğrenmek için, Felix'le beraber doktora gitmişler. Doktor da onlara kalbinde bir sorun ve iki aylık bir ömrünün kaldığını söylemiş.."
Sonlara doğru incelen ve titreyen sesinden benim karşımda ağlamak istemediğini anlamıştım.
" O yüzden mi o gün bana yalan söyleyip konuyu değiştirdin? O yüzden mi o gün bana araba alıp kahvaltı hazırladın?"
" Evet Seungmin. Senin kızacağını bildiğim halde yalan söyledim, çünkü üzülmeni istemiyordum. Ve o gün o yüzden sana araba alıp kahvaltı hazırlamıştım."
Tekrardan bir iç çekip devam etti.
" İnsan anlaşıldığı ve anladığı insanın yanında çiçek açarmış Seungmin. Sen benim yanımda çiçek açtın.."
×××
Seungmin'in Anlatımından;
Onun dedikleriyle ağlamaya hazırladığımda, odaya giren hemşireyle hemen toprak kahvesi ve ağlamak üzere olan gözlerimi hızlıca sildim.
Gelen hemşire, deniz mavisi gözlerini bana dikerek konuştu.
" Taburcu oldunuz Bay Kim. Geçmiş olsun."
Yüzüme yerleşen hafif gülümsemeyle Chan'a baktım. O da hafif bir sırıtmayla bana bakıyordu.
Hemşirenin deniz mavisi gözlerine bakarak konuştu Chan.
" Teşekkürler."
Hemşire, Chan'ın önünde saygıyla eğildikten sonra dışarıya çıktı.
Ben hâla Chan'a doğru bakarken o çoktan yerinden kalmış ve benim önümde dikilmişti.
O önüme geldiğinde, ben de oturduğum yataktan kalkıp onun önünde dikildikten biraz sonra sarıldım. Onun o güzel kokusunu içime çekmek ve bu kokudan hiç ayrılmayayım istedim.
Ancak sadece 2 aylık bir ömrüm vardı..
Hastaneden çıktıktan sonra kendimi bayağı bir hafiflemiş ve mutlu hissediyordum.
Chan'ı sevdiğim bir piyano konserine götürmek istiyordum. Şansıma bugün konseri vardı, hem de saat akşam 10'da!
Chan'a yalvarır gözlerle bakıp konuştum.
" Chan."
Tek kaşını kaldırıp yere sabitlediği gözlerini bana doğru döndürdü.
" Efendim?"
" Maxence Cyrin Kore'ye gelmiş. Bu akşam konseri var. Gidebilir miyiz?"
Gülerken şakayla karışık içini çektikten sonra cevapladı.
" Ne tarz bir konser?"
" Piyano konseri."
Gözlerinde 'piyano konseri' dememi beklemiyormuş gibi bir ifade vardı. Bu durum gülümseme sebep olurken tekrardan konuştu.
" Olur minik yıldızım. Gideriz."
Tekrardan o mâlum kelimeyi söylediğinde, bir kez daha ona aşık olduğumu anladım. Minik yıldızım..
×××
Chan'ın Anlatımından;
Onu Maxence Cyrin'in konserine götürdüğümde yüzünde tarifsiz bir mutluluk kol geziyordu. Bu da benim de gülümsememe sebep oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Under The Stars | Chanmin ✔
Short Story| Tamamlandı | | Angst | " Yıldızlar milyonlarca, sen bir tanesin Seung..." ××× [Başlama Tarihi: 15 Haziran Perşembe 2023] [Bitirme Tarihi: 7 Temmuz Cuma 2023] ∝ 1,06B olduğu tarih → 26.02.24