'Part11♣

49 29 5
                                    

Mike'ın o gün işi erken bitmişti ve Başkomiser Ryan sabaha kadar karakolda olacaktı. Mike mutlu bir şekilde hoplaya zıplaya evine gitti. Eve gider gitmez üstünü değiştirip en rahat pijamasını giydi ve sonra ilk işi telefonu açıp mesaj var mı yok mu diye bakmak oldu. Dedektif Laura 4 saat önce, Komiser Amy ise tam 20 dakika önce mesaj atmıştı. Komiser Amy ona genelde mesaj atan bir insan değildi çünkü Mike'tan Ryan'ını aldığı için nefret ediyordu. Mike önce Laura'ya cevap vermişti. Laura, ona yine iltifatlı bir mesaj atmıştı.

Laura; Bugün saçlarının alevden farkı yoktu! Bedeninde öyle.

Mike, bir yandan utanmıştı ve sinirlenmişti. Laura'nın bu hareketleri onu rahatsız ediyordu fakat kırmamak için söylemiyordu ama söylemese bu şekilde devam edecekti. Mike ister istemez rahatsız olduğunu belirten bir mesaj yazdı.

Yakışıklı Mike💖; Teşekkür ederim ama ben rahatsız olmaya başladım. Seni kırmak istemediğim için söylemedim ama artık bana aşık olduğunu düşünmeye başlayacağım. 😶

Mike bunu yazdıktan sonra Amy'e cevap verecekti. Amy ona garip bir mesaj yazmıştı.

(Not; Birbirlerini kaydettikleri sekilde yazisiyorlar unutanlar icin hatirlatmak istedim.)

Komiser Amy; Mike, senden nefret ederim fakat Laura bugün karakolun bahçesinde dışarıyı seyrederken bir kadın görmüş.

Komiser Amy; Kadın ruh hastası galiba.

Komiser Amy; Laura biraz anlattı. Kadının fotoğrafını çekmiş.

Komiser Amy; İstersen atabilirim?

Komiser Amy; Gerçekten tuhaf çünkü.

Komiser Amy; Yani bence.

Mike cümle cümle yazan insanlara gıcık olurdu! art arda mesaj gelmesi onu deli ederdi. Amy'i bu konuda eskiden çokça kez uyarmasına rağmen Amy hâlâ cümle cümle yazıyordu!

Mal Mike yazıyor...

Mal Mike; Şu mesajları cümle cümle yazma artık! Zaten minicik bir beynin var ve o yüzden seni anlamakta güçlük çekiyorum, bir de cümle cümle yazıyorsun. At şu fotoğrafı bakalım.

Mike mesajı yazdıktan sonra cevap gelmesini bekledi.
Bekledi...
Bekledi...
Bekledi...
Cevap yoktu. Sadece bir fotoğraf atacaktı, bu kadar zor olmasa gerek! Tam o sırada Laura ona mesaj attı.

Laura; Ah, kusura bakma... senden hoşlanıyorum evet. ama keşke gay olmasaydın... :(

Mike, Laura'ya gay olduğundan hiç bahsetmemişti ki? Tabii ya! Bugün koridorda Amy söylemişti! Mike derin bir nefes alarak yazmaya başladı.

Yakışıklı Mike💖 yazıyor...

Yakışıklı Mike💖; Yani... Bir yorumum yok. 30 yaşında olabilirim ama ne evliyim ne de kız sevgilim oldu. Zaten, aşk ile aram yoktur.

Mike, Laura'ın üzülmesini istemezdi fakat söylemek zorundaydı. Daha fazla gizlemenin bir anlamı yok. Laura Mike'a yazmaya başladı.

Laura yazıyor...
Laura çevrimiçi
Laura çevrimdışı.
Laura çevrimiçi
Laura yazıyor...
Laura çevrimdışı

Bir daha da çevrimiçi olmadı. Mike, "Her halde morali bozuldu, o yüzden yazmak istemedi." diye düşündü. Mike telefonu kapatıp masaya koydu ve masada ki yarım kalan felsefe kitabını okumaya başladı.

Evet fazla texting oldu ama idare edin lutfen. Dogum gunumde (yani 4 gun sonra) 4 bolum, en yakin arkadasimin dogum gununde ise 6 bolum atacagim. umarim sevmissinizdirr <33

-Numara-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin