Mike, bilinmeyen numaranın yazdığı mesaja inanmayı reddetti. Ryan asla böyle bir şey yapmazdı ve zaten yapmışlığı yoktu. Hem, perdeyi mutlaka çekiyordu. Yani bu numara, onu korkutmaya çalışan bir çocuk veya şahıs olabilirdi. O yüzden bir şey yazmadan uygulamadan çıktı. Arkasına yaslanıp bu kişiyi nasıl bulacağını düşünmeye başladı. Kendisi asla bulamazdı, bir kişinin yardım etmesi lazımdı çünkü bu şahıs veya çocuk kimliğini çok iyi gizliyordu. Hatta Mike; bu kişinin bot olduğunu, bir hacker tarafından yönetildiğini bile düşündü. Belki de öyledir ? Bilinmiyor. Mike'a yardım edebilecek tek kişi vardı, oda Ryan. Fakat, Ryan bunları duyduğunda üzülebilir veya sinirlenebilirdi çünkü bunların hepsi bir iftiradan başka bir şey değildi. Ryan iftiradan nefret eden birisidir ve iftira atıldığında demediği şeyi bırakmaz. Mike ise sessiz, sakin bir kişiliğe sahiptir genelde. Bu yüzden Ryan'ın bu hareketleri onu korkutur, kabağın başına patlayacağını düşünür bu yüzden çoğu şeyi Ryan'dan gizler. Ancak bu durum ciddi bir durumdu. Herifin biri Mike'ın numarasını bulmuş ve saçma sapan mesajlar yazıyordu. Bu durumu gizlemek isterdi fakat olay zaten iğrençleşiyor, kötü bir hal alıyordu ve bunu gizlerse başı belki belaya girebilirdi. Mike cesaretini toplayıp Ryan'ı aradı ve telefon çalmaya başladı.
Çalıyor...
Çalıyor...
Çalıyor...
Açan yok. "Belki duymamıştır." diye düşünüp tekrar aradı ama yine açan yok. Bir kere daha aradı ve bu sefer telefon açıldı."Neden açmadınız telefonu Başkomiserim?"
"Aramadın ki?"
Mike kaşlarını çattı. Bu 3. arayışıydı ancak Ryan aramadığını iddia ediyordu?
"Aradım Başkomiserim? Duymadınız sanırım."
"Aramadın Mike. Telefon masada ve titreşim ya da çağrı sesi duymadım. Odadan dışarıya da çıkmadım zaten. Tabii, çocuklar depoya top attıklarında aşağı inip geldim ama, aradığını iddia ettiğin zamanda masada keyif yapıyordum. Yani aramadın, Boş yapma. Ne diyeceksen de ve yat zıbar. Yine aynı numara mı?"
"Aslında evet ama olayı açıklayacağım ve bana yardım etmenizi rica edeceğim."
"Açıkla bakalım."
Mike her şeyi en ince detayına kadar anlattı. Ama, Ryan hiç kabul edecek gibi durmuyordu. Mike'ın kalbi yerinden çıkacak gibiydi.
"Şimdi, sana musallat olan bir numara var fakat ne yaşını ne de ismini biliyorsun. Bu anonim şahıs sana benim hakkımda iftira atıyor ve seni izlediğini iddia ediyor. Şöyle bir şey var ki, Kesin korkutmacadır. Ruh olduğunu ikimizde düşünmüyoruz zaten. Fakat bir teorim var ve seni korkutmak istemem; evinde gizli kamera olabilir ve bu şahıs 1 kişi değil, 2 kişi değil, 3 kişi değil mahallenin yarısı ile seni izliyor ve bunu +18 sitelere yaymış olabilir. Senin ölen annenin sana verdiği oyuncak ayının burnunda kamera var, Eminim."
Mike'ın her bir tarafından soğuk terler akmaya başladı. Zaten yaşadığı ev pek normal değildi, dışı güzel, içi de güzel ama pekte normal olaylar olmuyordu. Kendisi 30 yaşında olmasına rağmen 5 yaşında ki çocuklar kadar korkuyordu! Ryan daha fazla gerilmesin diye bunların hepsinin bir teori olduğunu ve kendisinin de emin olmadığını fakat oyuncak ayının burnunda kamera olduğuna emin olduğunu söyledi ve yardım edeceğine söz verdi. Mike az da olsa rahatlamıştı. Teşekkür edip telefonu kapattı ve tırnaklarını yemeye başladı. Mike o anki korku ile odasına gitti ve çalışma masasının üstünde ki ayıyı alıp çekmecenin içine koydu. Bugün odasında yatmayacaktı, salonda yatacaktı. Odasında bir boy aynası vardı ve artık ondan da korkuyordu. Sabahları bile kombin yaptığında aynaya "Oldu mu acaba?" diye bakmıyordu çünkü beyni "Arkanda birisi var." veya "Yüzün şeytanlaşacak." sinyalini veriyordu ve bunu engelleyemiyordu. Mike o gece salondan başka bir odaya gitmedi. Tuvalet ihtiyacını gidermek için ara sıra tuvalete gitti sadece, o kadar. Kafasını dağıtmak için film açtı ve onu izlemeye başladı. Her şeyi unutmuştu. Filmi kahkahalar ile izliyor, gülmekten ağlıyor ve karnı ağrıyordu. O an dünyanın en mutlu insanı olmuştu lakin, ekran da bir yazı gelene kadar.
Valla sizi bilemem ama ben yazarken bir tirsmadim degil. Hayal edince biraz tirsiyorum :,) Bizim basimiza gelmezse iyidir 😔 Umarim begenmissinizdirr <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Numara-
Action"911, size nasıl yardımcı olabilirim?" "..." "Uhm... Hey? Orada mısınız?" 14.06.2023