'Part7♣

65 29 12
                                    

Duyuru; Kitabimi 83 kisi okumus ve evet ben buna cok sevindim. Aslinda pek okunmaz gibi geliyordu bana ama okunmasi beni mutlu etti. Aslinda yeni basladigim icin belki sacma olan yerler vardir veya direkt konusu sacmadir diye okunmaz sanmistim ve evet kitapta gecen sozler pek uygun degil ama bende kullanmak istemezdim her yerde kufur kullaniyorum :,D InsAllah er yada gec kitabim tutar :> umarim sizi rahatsiz etmiyordur. Keyifli okumalarr <33💜

Karakol'a geldiklerinde arabayı müsait bir yere park ettiler ve arabadan iner inmez karakolun içine girdiler. Komiser Amy, koridorda kahve içerken onları gördü ve onlara seslendi. Ryan, Amy'i sevmezdi ve Amy ona seslendiğinde Ryan ona hep ters bir cevap verirdi. Bu sefer yine ters cevap verdi.

"Ne?"

"Artık bana soğuk yapma Baş komiser Ryan. Ben senin Mike ile sevgili olduğunu nereden bilebilirdim?"

Laura şok olmuştu. Ryan ile Mike'ın zamanında sevgili olduğundan haberi yoktu ve bu saatten sonra Mike kendisine bakmaz diye düşündü.

"Sen bana ne olduğunu söyle. Niye çağırdın?"

"Emniyet müdürü olan canım Alex'im sizi odasında bekliyormuş. Normalde sende geç kalmasan Mike'a 'Ryandan özür dile!' derdim ama ikinizde geç kaldığınız için doğru Alex'in odasına gidin."

"Neden Mike geç kaldığında Emniyet müdüründen özür dilemiyor da benden diliyor? Ayrıca Laura neden bizimle gelmiyor?"

"Çünkü Alex çok yoğun o yüzden sana yolluyordum Mike'ı. Laura dedektif olduğu için göndermiyorum. Her neyse, siz konuşun bende Laura ile kafetarya da bir şeyler atıştıralım. Görüşmek üzere!"

Dedikten sonra Amy ile Laura oradan uzaklaştılar. Ryan küfürler ede ede Mike ile beraber üst kata çıktılar ve Emniyet müdürü olan Alex'in odasına girdiler.

"Merhaba Müdürüm, amirim."

"Ooo, hoş geldiniz beyler. Mışıl mışıl uyumuşsunuz bakıyorum. Keyifler yerinde yani?"

"Y-yok müdürüm. Ne alakası var?"

"Mike ve Ryan. Ne oluyor size? Neden geç kalmaya başladınız? Bu şehirin size ihtiyacı var ve siz daha yeni geliyorsunuz."

"Yani müdürüm bu ilk defa oldu neden sanki öncedendir hep geç kalıyormuşuz gibi konuşuyorsunuz ki?"

"Bir şey fark eder mi? Gece bir cinayet oldu ve sizin komiser Amy ile birlik olup cinayeti çözmeniz lazım. Eğer Amy meşgulse, Amy'i bekleyin. Meşgul değilse hemen soruşturmaya başlayın. Bir daha geç kalmanızı istemiyorum. Zaten bir türlü seri katili tutuklayamadınız ve karakolumuzu meşgul edip duruyor! Katili yakalamayı ne zaman düşünüyorsunuz?"

"En yakın zamanda amirim."

"Evet müdürüm."

"Umarım. Yoksa artık polisliğinizden şüphe etmeye başlayacağım. Çıkabilirsiniz."

Ryan ile Mike duyduklarına inanamamıştı. Seri katilin tüm suç ortaklarını tutuklamışlardı ve ona rağmen Emniyet müdürü onlardan memnun değildi. Ryan ile Mike hiç bir şey demeden odalarına gittiler ve koltuklarına oturdular. Hala şok'u atlatamamışlardı.

-Numara-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin