Mike, Ryan'ın elinde ki minik kamerayı görünce biraz şaşırmıştı. En önemlisi, kamerayı kim ve neden koymuştu ? Eskiden de var mıydı ? Yoksa yeni mi koyulmuştu ? Aslında böylesine manyak bir şehirde hiç bir şey imkansız değildi fakat gerçekten bu kamera eskiden de var mıydı yoksa yok muydu merak etmişti. Ryan elinde ki minik kamerayı ayıcık ile masaya koydu. Mike girdiği şoktan dolayı hiç konuşmadı. Ryan derin bir nefes alarak arkasına yaslandı ve Mike'a oyuncak ayının nereden alındığını sordu. Mike boşlukta olduğu için Ryan'ın sorduğu soruyu duymadı. Ryan, Mike'ın daldığını fark edince sakin bir tokat attı. Mike ne olduğunu anlayamadan Ryan sorduğu soruyu tekrar sordu. Mike bir sure düşündü fakat hatırlamadığını söyledi. Ryan bunun bir oyun olduğunu düşündüğü için tekrar tekrar sordu fakat hâlâ olumlu bir cevap alamadı ve en sonunda sormaktan vazgeçti. Ryan, Mike ile yarım kalan anonim şahıs konusu hakkında 1 kez daha konuştular ve Ryan'ın aklında tuhaf ama olma ihtimali yüksek olan bir teori oluştu. Bu numaradan yazan kişi, Amy olabilir mi ? Amy her şeyi yapabilecek bir kadındı. Şu an Mike ve Vanessayı rahatsız eden kişinin Amy olabilme ihtimali vardı.
Amy, Ryan'ın aksine daha sert bir kişiliğe sahiptir. Dünyanın en saçma konularına bile sinirlenir ve kaos çıkartır. Sevmediği birisi varsa, başına getirmediği şey kalmaz. Bu yüzden genelde arkadaşı yoktur. Laura hariç...
Ryan bu tuhaf teorisini Mike'a ister istemez söyledi. Mike, Ryan'ın bu teorisini az da olsa mantıklı bulmuştu fakat ellerinde yeterli delil olmadığı için bu teori ona saçma gelmişti. Ryan bu konuyu araştıracağını söyledi ve konuyu burada kapattılar.
Ryan bugünlük Mike'ta kalacaktı fakat ne yapacakları hakkında hiç bir fikirleri yoktu. Ryan oturduğu koltuktan kalkıp mutfakta ki tabakları alıp tezgaha koydu ve yıkamaya başladı. Mike o an biraz utanmıştı. Bir misafirin kendi eşyalarını yıkaması biraz utandırıcı bir şeydi onun için. Ryan'ın tabakları yıkaması uzun sürmedi. Tabakları yıkadıktan sonra elleri temiz olmasına rağmen ne olur ne olmaz diye elini yıkadı ve peçete ile sildikten sonra salona geri geldi ve koltuğa oturdu. Mike'a döndüğünde Mike'ın yüzü kızarmıştı. Ryan ne olduğunu sorunca Mike kendi eşyalarını yıkamasından dolayı az da olsa utandığını söyledi. Ryan, bunu komik bulduğu için sırıtarak;
"Sadece bulaşıkları yıkadım. Zaten 2 tane tabak vardı, çok bir şey değildi. Neden bu kadar utandın bilmiyorum."
Dedi ve Mike'i daha da utandırdı. Mike sadece "Üzgünüm." diyebildi ve eli ile boynunu kaşımaya başladı. Ryan, Mike'ın bu çocukça hallerini çok sevdiği için sadece gülümsedi.
Bugun 6 bolum atiyorum yarim saat sonra yeni bolum atacagim ve 4 gibi diger 2 bolumu, sonra ise gece tekrar 2 bolum atacagim. Umarim sevmissinizdirr <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Numara-
Aksi"911, size nasıl yardımcı olabilirim?" "..." "Uhm... Hey? Orada mısınız?" 14.06.2023