0.2

2K 196 90
                                    

"Siz beni kenarda ki masa da bekleyin lütfen, ellerimi yıkayıp geleceğim". İkili dükkan sahibini onaylayıp gösterdiği masaya oturdular.

"Kafenin sahibini daha yaşlı beklemiştim, bizimle yaşıt gibi" diyen Jisung ile Seungmin onu onayladı "Abim ile yaşıt olabilir".

Yanlarına gelen sarışın çilli garson masaya iki içecek bırakıp "Bunlar bizden efendim" diyerek parlak bir gülümseme vermişti.

İkisi de gülümseme ile ısındıklarını hissederken karşılık verip teşekkür ettiler. Çilli garson yanlarından ayrıldığında kafenin patronu geldi.

İki gencin karşısına oturup "İlk önce düzgünce tanışalım. Adım Lee Minho". Seungmin uzatılan eli sıkıp "Oh Seungmin".

"Kim Seungmin olucaksın tekrar ama" diyen Jisung ile Seungmin alttan onun bacağına vurdu. Jisung ağzını kapatıp içinden acı çığlığı atarken Minho ikisine tebessüm etti.

"Her neyse daha önce iş deneyimin olmuş muydu?".

"Lise zamanlarında çalışmıştım". Minho başını sallayıp "Biz garson olarak birini arıyoruz çalışma saatlerimiz sabah 10 ve akşam 10 oluyor genelde garsonları yarı zamanlı çalıştırırım hangi zaman dilimi size uyarsa".

Seungmin elini çenesine götürüp düşündü "Sabah benim için daha uygun olur gibi". Minho gülümseyip "O zaman siz akşam diğer garson çalışır".

Bir kaç önemli şeyi daha konuştuktan sonra "Aramıza hoşgeldin Seungmin, yarın görüşmek üzere" diyerek tekrar elini uzattı Minho. Seungmin gülümseyip "Hoşbuldum" diyerek elini sıktı.

Kafeden ayrılırken onlara el sallayan sarışın gence de gülümseyip selam verdikten sonra kafeden çıktılar.

"Yalnız kafe sahibi çok tatlı, çalışan ayrı bir tatlı, kahve muhteşem. Kanka ben seni bahane edip her sabah gelirim buraya".

Seungmin gülüp "Güzel bir yere benziyor gerçekten". Çalan telefon ile elini cebine atıp aramayı cevapladı.

"Bir şey mi oldu abi?".

"Mahkeme tarihini alabildik. Bundan iki hafta sonra".

Seungmin rahatlama hissi ile "Harika ne kadar erken o kadar iyi olur".
"Katılıyorum siz ne yaptınız?".

Seungmin cevaplayacağı sıra Jisung elinden telefonu alıp kendi konuşmaya başladı "Ay Channie bir kafe bulduk çok güzel bir yer bizim köpüş orda işe başlayacak".

"Harika o zaman güzelim. Ben eve geçiyorum."

"Tamamdır hayatım bir biraz dolanıp geliriz". Sonlanan arama ile telefonu arkadaşına verdi. Seun iç çekip"Bir süre sesini duymasan olmuyor değil mi?"

Jisung sanki Seungmin çok yanlış bir şey söylemiş gibi gözlerini büyüterek ona baktı. "Olmuyor tabiki! Ben aşkımın sesini duymadan yapamam".

Seungmin gülüp başını salladı. Onların aşkına hep kıskanıyordu. Kendisi sevmediği biri ile ailesi istediği için evlenmiş ve eşi tam bir pislik çıkmıştı.

Biraz etrafta dolanıp eve varmış güzelce karınlarını doğurduktan sonra farklı yerlere dağılmışlardı.

Ertesi gün Seungmin son kez aynada saçını düzeltip çantasını alarak aşağı indi. Ayakkabılarını giyinip Jisung'un anne gibi uyarılarını dinledikten sonra evden çıktı.

Onu arabada bekleyen Chan'ın yanına oturup "Heyecanlandım nedense" demişti. Chan kardeşine gülüp arabayı bahçeden çıkardı "Liseden sonra ilk defa çalışacaksın normal".

Coffee love // 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin