Seungmin olduğu yerde hafifçe yükseldi. Bir elinde telefonda mesaj beklerken aynada tekrar kendine baktı.
Altında siyah şort üstünde beyaz tişört ve kırımızı kenarları siyah beyaz şerit olan ceketini giymişti.
Saçları alnına dökülürken hafif bir makyajda yapmıştı. Aynada ki yansımasına bakmaya devam ederken "Taş gibi oldun" diyen Jisung'a güldü.
"Abini değil seni almam gerekiyordu benim ya" diye isyan ederken Seungmin aldığı mesaj ile onu alnından ittirip "Zamanında düşünmen gerekiyordu şimdiki pişmanlık bir işe yaramaz".
Jisung onunla kapıya gelirken devam etti. "Gençtim akılsızlık yaptım ne olur tekrar şans ver".
Seungmin omuz silkip "Olmaz şimdi git alfana". Jisung dudak büzüp "Şimdi sen benim değil o Minho dene kişinin omegasımı olacaksın".
Seungmin göz devirip"Kimsenin omegası değilim Jisung".
O kapıdan çıkarken "Tabiki değilsin aşkım benim Seungminim özgür bir omega!" diye bağırdı.
Seungmin arkadaşına göz devirip asansöre bindi. Apartmandan çıkarken gördüğü arabasına yaslanmış Minho'ya ilerledi.
Minho onu dönüp gerginlikten terleyen avuç içlerini pantalonuna sildi. Seungmin'in yanına gelmesi ile "Hey günaydın" dedi.
Omega gülümseyip "Günaydın" dedi enerjik bir şekilde. Minho bununla tüm gerginliği kaybolurken onun için kapıyı açtı.
Seungmin koltuğa yerleşirken hızla sürücü tarafına geçip arabaya bindi. Arabayı çalıştırıp park ettiği yerden çıkarırken "Nasılsın?" diye sordu yanındaki güzel omegaya.
"Oldukça iyiyim peki sen?"
Minho gülümseyip yola odaklandı "Bende oldukça iyiyim".
Seungmin yola bakarken "Nereye gideceğiz?" diye sordu. "Sahip kenarında çok tatlı bir mekan var orada kahvaltı yapabiliriz diye düşündüm".
Ellerini çırpıp "Harika olur" diyen Seungmin ile güldü.
"Şarkı açmak ister misin?". Başını iki yana hızla sallayan Seungmin telefonunu çıkarıp çalma listesinde oylandı.
Açtığı şarkı ile Minho sırıttı "Day6?". Seungmin'in gözleri parlarken "Evet! Sen sever misin?"
Minho başını belli belirsiz salladı "Şarkıları güzel bir kaçı listemde ama öyle çok takip ettiğim söylenemez".
Seungmin başını sallayıp kısık bir şekilde şarkıya eşlik etti.
Minho duyduğu hoş ses ile gülümseyip ritme göre kafasını sallamaya başladı.
Yol bu şekilde Seungmin açtığı şarkılar ve minik sohbet eşliğinde geçerken sahil kenarına varmışlardı.
Seungmin parlayan gözlerle geldikleri mekana incelerken Minho onun tatlı haline güldü. Belinden desteklediği omegayı denizi görebilecekleri bir masaya doğru yöneltti.
Seungmin bu temas ile önüne dönerken hafif kızaran yanaklarıyla oturdu. Minho da karşısına otururken etrafa bakındı tekrar.
Etraf yavaş yavaş canlanıyor, sahil yolu koşu yapan insanlar, bisiklet süren gençler ve denize girmek için gelenlerle doluyordu.
"Burası çok güzelmiş, sahile gelme fırsatım pek olmazdı".
Minho bir elini çenesinin altına koyup "Nedeni var mı?" diye sordu. Seungmin omuz silkti "Evliliğim de pek dışarı çıktığımı söyleyemem".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee love // 2min ✓
Fanfiction(omegaverse) Eşinden boşanmak üzere olan Seungmin, iş bulmak için bir kafeye gider. "Bebeğim Bebeğim, sen karamelli macchiatosun Kokun hala dudaklarımda tatlı Bebeğim Bebeğim bu gece" 2min Changjin Jeonglix Chansung