Aynada kendisine bakan genç omega iç çekip "Jisung bunları giymek zorunda mıyım?" diye sordu. Başını hızla sallayan beta arkadaşının saçlarını düzeltip "Evet Seungmin giyeceksin çok güzel oldun zaten tekrar versene alt dudak"
Seungmin gülüp eliyle başını ittirmişti, Jisung gülerek "Tamam sal beni artık benimde güzel olmam lazım" diyerek odadan çıktı.
Odadan çıkan beta ile Seungmin tekrar aynaya döndü. Havalar ısındığını için Jisung ona kısa siyah bir şort üstüne ise dar beyaz belinden yırtmaç olan tişört vermişti. Siyah crop ceketi de üstüne geçirip saçlarını iki yana dağıttı.
Odasından çıkması ile Chan onu süzüp "Jisung giydirdi değil mi?" diye sordu. Başını sallayan kardeşi ile iç çekip "Bu çocuk seni vermeye çalışıyor" demiş arkadan gelen Jisung "Hayır dıt yanlış! Kendime alacam Seungmin'i siz benimsiniz" diyerek ortalarına geçip ikisinin koluna girdi.
Gülüşerek evden çıkmış "Minho gelip alacağım demişti" diyen Seungmin'i onaylayıp önden festival alanına geçmişti çift.
Zaten Seungmin de fazla beklememiş duyduğu korna sesi ile başını çevirmişti. Açık camdan gözleri parlayarak ona bakan alfaya gülüp yanına adımladı.
"Hey". Minho zorlukla yutkunup "Hey" diyerek karşılık verdi. Seungmin yolcu koltuğuna oturması ile arabayı çalıştırıp yola koyuldu.
"Çok" diyen Minho'ya dönüp merakla ona baktı. "Çok güzel olmuşsun" demesi ile kızaran yanaklarıyla gülümsedi. Önüne dönüp gülüşünü tutmaya çalışırken "Teşekkür ederim" diyerek mırıldandı.
Geldikleri festival alanı ile arabadan inip renkli ışıklar ile aydınlatılan mekana baktılar. "Burası çok güzel olmuş" diyerek etrafa heyecanla bakan bedene gülüp elini tuttu.
Seungmin havaya kalkan kaşları ile birleşik ellerine baktı. Bakışları Minho'nun kahvelerinde buluşurken alfa ona sıcak gülümsemesini sunup ilerlemeye başladı.
"Festivale daha önce geldin değil mi?" diye sorması ile Seungmin başını salladı "Lise zamanı gelmiştim baya oldu yani. Heyecanlıyım?".
Minho gülüp "O zaman bugün her etkinliği yapmamız lazım". Birleşik ellerini kaldıran omega "Evet!" diyerek heyecanını dile getirmiş Minho da onun tatlılığına gülmüştü.
Stantlar arasında gezinirken bazıları yemek verirken bazıları minik oyunlardan oluşuyordu. "Minho şunu oynayalım mı?" diyerek gösterdiği oyuncak silah ile karakter vurma oyununu gösterdi.
"Oynayalım tabi" diyerek ikisini stanta yöneltti. Parayı çıkarırken "E hangisini istiyorsun bakalım". Eli çenesinde düşünen omega heyecanla büyük köpek peluşunu gösterdi "Bunu köpeği istiyorum!".
Minho gülüp parayı görevliye vermiş, görevli oyunu başlatırken "4 puan küçük 8 puan orta 10 puan ise büyük hediyeyi almanı sağlar" demişti. Başıyla onaylayan alfa ile oyunu başlatmış Minho dikkatini oyunu vererek karakterleri vurmaya başlamıştı.
Seungmin hayranlıkla onu izlerken gelen kırmızı ışık ile oyun bitmişti. "9 puan! Orta boyuttaki hediyelerden birini alabilirsiniz".
Omuzları düşen alfa ile üzgün bir şekilde omegaya döndü. Seungmin gülüp "Sorun yok hmm şu tavşan tatlı onu istiyorum" demişti. Görevli tavşanı verirken alfa ofladı "Sana köpeği almak istiyordum ben".
Omega gülüp oyuna baktı tavşanı alfya uzatıp "Bende oynamak istiyorum" demişti. Minho kenara çekilirken Seungmin parayı verip silahı eline aldı.
Oyunun başlaması ile Seungmin atışları başlarken görevli alfaya eğildi. "Daha önce sizin gibi bir çift geldi alfa 5 puan alırken omega 10 puan almıştı". Bakışları ustaca karakterleri vuran omegaya giderken sırıttı "O zaman bugün büyük oyuncak alan benim" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee love // 2min ✓
Fanfiction(omegaverse) Eşinden boşanmak üzere olan Seungmin, iş bulmak için bir kafeye gider. "Bebeğim Bebeğim, sen karamelli macchiatosun Kokun hala dudaklarımda tatlı Bebeğim Bebeğim bu gece" 2min Changjin Jeonglix Chansung