Sincap yanaklı beta elleri ağzında gözlerini kocaman açmış çığlık atmamak için zor duruyordu. Chan ise çatılan kaşları ile kardeşinin dün Minho ile olanları anlatmasını dinliyordu.
Konuşmayı bitiren Seungmin yemeğine dönerken Jisung derin nefesler alıp "Oha" demişti. "Siz şimdi ne oluyorsunuz?". Bu soru ile duraksayan Seungmin başını yana eğip "Flört?" demişti.
Chan geriye yaslanıp çenesini kaşıdı "Bir konuşma yapmam lazım Minho ile". Onun abi havasına ikili gülmüş, Jisung'un sıraladığı sorular eşliğinde kahvaltıya devam etmişlerdi.
Biten kahvaltısı ile Seungmin masadan kalkıp odasına geçti. Altına geniş kot pantolon üstüne beyaz yazı baskılı tişört giyip çantası alarak çıktı.
"Ben çıkıyorum!" demesi ile gelen onayla evden çıkıp asansöre bindi. Giriş kata gelmesi ile inip apartmandan dışarı çıktı.
Gördüğü araba ile kaşları havaya kalkarken cam açılmış güneş gözlüklerinin altından ona bakan beden göz kırpmıştı "Günaydın".
Seungmin gülüp yanına adımladı "Günaydın beklemiyordum seni". Güneş gözlüklerini çıkarıp "Aslında ani bir karar ile geldim daha çok görme fırsatı benim için".
Bununla omega gülüp yolcu koltuğa bindi. "Yaklaşsana" diyen alfa ile ona yaklaşmış yanağına konan öpücük ile şaşkınlıkla gözlerini açmıştı.
Minho geri çekilip "Yanağın yumuşacık öpmek istiyorum sürekli" demesi ile Seungmin yandığını hissediyordu. Cama dönmesi ile Minho onun utandığını anlayıp gülmüş arabayı çalıştırmıştı.
"Müzik açabilirsin" demesi ile Seungmin'in tüm utangaçlığı geçmiş 'yaşaşın' diyerek şarkı açmıştı. Day6 açması ile Minho gülüp "Konsere götürcem seni bu gidişle".
"Yalnız bunu yapan kişi ile evlenirim ben inanmazsan Jisung'a sor". Alfa tek kaşını kaldırıp "Götürmek için bir sebep işte" demişti.
Geldikleri kafe ile arabadan inip dükkana girdiler. Kasada ki çifte günaydın diyerek personel odasına girmiş Seungmin çantasını bırakarak önlüğünü giymişti.
Minho ona izin vermeden arkasından bağlarken Seungmin güldü "Sürekli bunu yapıyorsun" demesi ile "Arkanda minik kurdele ile dolaşman çok tatlı oluyor" demişti.
Seungmin tekrar kızaran yanakları ile gülümserken "Minho biz şimdi flört ediyoruz di mi?" diye sormuştu. Alfa ona dönüp yanağını okşarken "Evet bebeğim".
Seungmin ellerini onun omuzlarına koyarken "Ben alışık değilim de böyle şeylere yani hiç yaşamadım garip hissediyorum" demişti. Saçlarında hissettiği el ona huzur verirken alfanın sesi kulaklarını doldurdu.
"Biliyorum güzelim sana bu duyguları yaşatacağım tatlı tatlı flört edeceğiz sonra sevgilin olacağım. Sana bunların nasıl hissettirdiğini göstereceğim".
Seungmin dolan gözleri ile sıkıca ona sarıldı. İlk defa bu kadar sevildiğini hissediyordu. Hajun ile olan ilişkisin de ne flört vardı ne sevgililik direk evlenmişler işin ucunda ise aşka dahil tek bir şey bile yoktu.
Şimdi Minho tarafından böyle sevilmek ona rüya gibi geliyordu, sanki bir anda uyanacak ve herşey rüya çıkacaktı.
Ayrılıp "İş, işe dönelim" demesi ile Minho başını sallayıp belindeki elini çekmeyerek ikisini odadan çıkardı.
Müşteriler ile ilgilenmeye başlarken "Tatlı oldular" diyen Felix ile Jeongin onu onayladı "Biz kadar olmasa da giderleri var işte".
Felix gülmüş dudaklarından bir öpücük çalarak mutfağa geçmişti.
Öğleden sonraya doğru kafeye giren beden ile Seungmin kocaman gülümseyip "Abi!" diyerek boynuna sarıldı. Chan kardeşine gülüp beline sarılmış "Nasılsın bebeğim?" diye sormuştu.
"İyiyim çıkmak üzereyim zaten" demişti. Chan başını sallayıp yanlarına gelen alfya döndü "Sen git hazırlan güzelim biz Minho ile biraz konuşalım".
Arkadan onları dinleyen Jeongin gülerken Seungmin onu onaylayıp kasanın arkasına geçmiş Minho derin bir nefes alıp yüzünde zorlaki bir gülümseme oluşturmuştu "Tabi konuşalım hyung" demesi ile Chan onun omzundan tutarak bir masaya götürdü.
Seungmin iç çekip "Abim bazen korkunç oluyor" dedi.
---
Abo günün ikinci bölümü
Neyse flört ediyor şapşallar 🥺
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee love // 2min ✓
Fanfiction(omegaverse) Eşinden boşanmak üzere olan Seungmin, iş bulmak için bir kafeye gider. "Bebeğim Bebeğim, sen karamelli macchiatosun Kokun hala dudaklarımda tatlı Bebeğim Bebeğim bu gece" 2min Changjin Jeonglix Chansung