Ben alışık değilim ki sevgiye
Çok güzel seviyorsun ama sen beni-
Uzun kahverengi saçlı karşıdan arkadaşı ile geldiğini gördüğü omega ile gülümseyip telefonunu cebine attı. Aynı şekilde ellerini cebine atarak onlara doğru yürümeye başladı.
"Hey nasıldı bugün?" diye sorarak kolunu sevgilisini omzuna attı. "Ay Minho çok güzeldi hala formundayım be" diyerek kısa saçlarını savurdu.
İkili ona gülerken "Gerçekten öyle he bak senin için kalmış gibi oldum dersten bil değerimi". Seungmin gülüp Soobin'in saçlarını karıştırdı.
"Hadi git seni alfa bozuntusu" diyerek yanından kovmuştu. Soobin ona dil çıkarak giderken Seungmin sevgilisinin boynuna kollarını doladı.
Kokusunu içine çekerken "Özledim" dedi. Minho gülüp "Hm bende, kafede paytak paytak yürüyüp sipariş almana alışmışım".
Omega gülüp dudaklarına öpücük bıraktı. "O zaman kafeye geçelim" demesi ile Minho başını sallayıp elinden tuttuğu omega ile arabaya ilerledi.
Seungmin ona günü anlatırken arada arkadan çalan şarkıya eşlik ediyor daha sonra kendine gelip gününü anlatmaya devam ediyordu. Minho ise onun şapşal hallerine gülmemek için zor duruyordu.
Kafeye vardıklarında arabadan inip içeri girdiler. "Ya sonra hoca azarladı çocuğu haklı da kaç yaşına gelmiş hayvan gibi davranıyor".
Seungmin çattığı kaşları ile bugün şahit olduğu olayı anlatırken"Seungmin!" diyen ses ile iki baş o tarafa döndü.
Gördüğü bedenler ile kaşları havaya kalkarken onlara doğru ilerlediler. "Anne? Baba?" demesi ile abisine baktı. Omuz silken abisi ile iç çekip tekrar annesine döndü.
"Bu tarafa gelmişken çalıştığın yere bakalım dedik kuzum, dersler nasıldı?".
"Çok iyi yapmışsınız anne dersler iyidi çok zorlanmadım azıcık tekrar yapsam yetecek".
Babası başını sallayıp oğlunun yanında dikilen alfayı süzdü"Bu genç kim peki?" diye sorması ile Minho öne çıkıp hafifçe eğildi. "Lee Minho efendim kafe sahibi" diyerek kendini tanıttı.
"Hm pek efendi şeysin" diyen bayan ile nezaketen güldü. "Seungmin oğlum açmak istemem konusu ama-" diyeceği sıra "Anne" diyerek durdurdu onu Chan.
Ailesi olsa bile kardeşinin canını sıkmalarına izin vermezdi. Seungmin iç çekip yanında ki alfaya baktı.
Yamuk bir gülüş ile omuz silken alfa ile uzanıp elini kavradı "Aslında biz Minho ile bir süredir sevgiliyiz" dedi.
"Ay maşallah" diyen annesi ile gülerken "Güzelim sen annenler ile otur ben mutfağa geçsem iyi olur" dedi alfa.
Seungmin başını sallamış Minho son kez annesinin ve babasının elini sıkıp mutfağa geçmişti. Seungmin ise abisinin yanına oturup ailesinden gelen soruları cevapladı.
En son iç çekip arkasına yaslanmış başını abisinin omzuna bırakmıştı. "Biz kalkıyoruz meleklerim" diyen annesi ile gülümseyip el salladılar.
Küçük sarılma sonrası kafeden çıkan büyükler ile "Offf" diyerek tekrar abisine yaslandı. Chan gülüp kollarını ona sardı "Sorun yok?" demesi ile başını sallayıp güldü "Yok!".
Chan biraz daha durmuş gelen Minho ile eve geçmişti. "Başladığımız dizinin yeni bölümü gelmiş" demesi ile omeganın gözleri parladı "Gerçekten mi? Minho hemen izleyelim!".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee love // 2min ✓
Fanfiction(omegaverse) Eşinden boşanmak üzere olan Seungmin, iş bulmak için bir kafeye gider. "Bebeğim Bebeğim, sen karamelli macchiatosun Kokun hala dudaklarımda tatlı Bebeğim Bebeğim bu gece" 2min Changjin Jeonglix Chansung