Sincap yanaklı genç ona veriren önlüğü takip ellerini çırptı. "Şimdi bugüne kadar gördüğünüz en güzel fincanı yapacağım" diyerek omega arkadaşının yanına oturdu.
Seungmin ona gülerken "Sen bir yapmaya başlada bakarız" dedi.
Jeongin yanlarına otururken çok fazla konuşan beta ile yüzünü buruşturdu "Arkadaşın gerçekten de çok konuşuyormuş".
Jisung sahte bir şaşkınlıkla gözlerini sonuna kadar açıp "Sen insanlara beni geveze diye mi tanıtıyorsun!?".
"Evet aynen öyle yapıyorum" diyen Seungmin ile ağzından bir tch çıktı. "Arkadaşlık buraya kadarmış ben seni güzeller güzeli omega diye tanıtayım sen geveze de bana, ölmüş arkadaşlık ölmüş".
İçeri giren Felix onlara gülerken malzemeleri masaya bıraktı.
Minho da gelip onlara fincanın yapılışını anlatırken adım adım yapmaya başladılar.İlk önce kulpunu yaparken Jisung heyecanla "Bakın sincap kuyruğu gibi yaptım!" diyerek onlara gösterdi.
Minho gülüp "Gayet iyi ama onu masaya koy bozulabilir".
"Hih" diyen Jisung hızla sincap kuyruğunu masaya koydu.
Minho Seungmin'e eğilip "Zorlandın mı?" diye sordu. Seungmin başını sallayıp "Hayır bak yaptım" diyerek mutlulukla ona döndü.
Minho gülüp küçüğünün saçlarını karıştırdı.
Sıra fincan gövdesine geldiğinde Seungmin şimdi zorlanmıştı. Fincanı daraltmaya çalıştıkça fincan daha çok genişliyordu.
Diğerleri halledip molaya çıkarken Seungmin hala fincan gövdesi ile uğraşıyordu.
Minho arkasına geçip ona doğru eğilip "Yardım istemediğine emin misin?".
Seungmin dudaklarını büzüp "Belki biraz yardım alabilirim" dedi.
Minho gülüp Seungmin'in arkasına tabure çekerek oturdu. Kollarını öne uzatıp omeganın ellerini kavradı.
Seungmin beklemediği temaslar ile dona kalırken, yakınında hissettiği alfanın kokusu onu garip hissettirmişti.
Minho tuttuğu eller ile beraber şekil verirken bir yandan da nasıl yaptığını anlatıyordu. Seungmin'in dinlediği pek söylenemez orası ayrı.
Fincan bitip Minho arkasından çekilince derin bir nefes aldı.
"Teşekkür ederim Minho! Çok daha iyi oldu" gülümseyerek masadan kalkarken Minho omuz silkti "Ne demek, birazdan boyamaya geçeriz".
"Heyecanlandım küçük yavru köpek yapmak istiyorum" diyen Seungmin ile gülüp "Sende yavru köpekler gibisin çok tatlısın".
Minho bunu söyleyip diğerlerinin yanına geçerken Seungmin şaşkınlıkla gözleri açmış cümleleri idrak etmeye çalışmıştı.
Tatlısın demişti. Yüzünde istemsiz gülümseme oluşurken atölyeden çıktı.
Minho ve Felix'in getirdiği içecekleri içip bu sefer fincanları boyamaya başladılar.
"Akşam Chan'a göstermek için sabırsızlanıyorum!" diyen Jisung ile Felix dudağını ısırarak ona döndü.
"Fincanları bugün değil üç hafta sonra alacaksınız biliyorsun değil mi?"
Jisung başını kaldırıp anlamayarak sarışın omegaya baktı "Ne üç haftası? Ben nasıl bekleyeyim!".
Jisung ağlamaklı bir şekilde Seungmin'in omzuna yatarken, Seungmin ona gülüp omzunu patpatladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee love // 2min ✓
Fanfiction(omegaverse) Eşinden boşanmak üzere olan Seungmin, iş bulmak için bir kafeye gider. "Bebeğim Bebeğim, sen karamelli macchiatosun Kokun hala dudaklarımda tatlı Bebeğim Bebeğim bu gece" 2min Changjin Jeonglix Chansung