1.9

751 116 3
                                    

Sandalyede bıkkınlıkla oturan omega, Jisung ona parti şapkasını takmasını bekliyordu. "İşte oldu! Parti başlasın!' diyerek kafenin ortasında dans etmeye başladı.

Diğerleri ona gülüp ayak uydurdu. Jisung ve Felix'in doğum gününden sonra Jisung uzun zamandır kutlama yapmıyoruz diyerek Seungmin için kafeyi süsletmişti.

"Çekilin pasta geldi!" diyen sarışın ile Jeongin ona yardım ederek pastayı masaya koydular. Herkes masada toplanıp Seungmin'i ortalarına alırken"Dilek tut!" diye bağırdı Hyunjin.

Seungmin gülüp tek tek hepsine baktı, en son göz göze geldiği alfa ile iç çekip gözlerini kapattı. Bir kaç saniye o şekilde durmuş gözlerini açarak pastanın üstündeki mumları üflemişti.

Hepsi alkışlayıp sarılırken "Ay Seungmin yaşlanıyorsun sende ya" diyerek dalga geçti Changbin.

"Hey!" diyen omega ile hepsi güldü. "Hediyeler!" diyen Jisung koşarak tezgah üzerinde ki hediyesini alıp omegaya verdi.

Seungmin tek tek hediyeleri açıp arkadaşlarına kocaman sarılırken "Al bakalım güzelim" diyerek çok büyük olmayan paketi uzattı Chan.

Merakla paketi alıp açmış çıkan kitap ile gözleri kocaman açılmıştı. "Abi bu" demesi ile gülüp "Evet ilk basım kitabı istediğini biliyordum".

Anında boynuna sarılan kardeşi ile saçlarını okşadı. "teşekkür ederim abi" diyerek yanağına kocaman öpücük kondurdu.

Ondan ayrılıp diğer hediyelerin yanına koyarken "Evet sıra bende" diyerek personel odasına ilerledi Minho.

Herkes merakla ne hediye aldığını beklerken Minho elinde ki yep yeni bir gitar ile çıktı odadan.

Gözleri şaşkınlıkla açılan omega "Minho bu..." dedi. Alfa gülüp tam karşısına geçerek durdu. "İyiki doğdun güzelim. İlk buluşmamız da gitar çalan birileri vardı hatırlıyorsun değil mi? O zaman gitar çaldığını ama bıraktığını söylemiştin ama o gitara gözlerin parlayarak bakıyordun".

Sözleri onun boynuna sıkıca sarılan sevgilisi ile kesildi. Seungmin için sözlere gerek yoktu Minho'nun onun anladığını onunda Minho'yu anladığını biliyordu.

"Teşekkür ederim sevgilim" diyerek dudaklarına yumuşak bir öpücük verdi. Gitarı alıp boynuna aşmış "E bir şeyler çal bakalım" diyen Changbin ile "Ay unutmuş olabilirim" diyerek sandalyeye oturmuştu.

Biraz paslanmış olsa bile arkadaşlarının istediği şarkıları çalmış geceye kadar beraber gülüp eğlenmişlerdi.

Gitarı kenara koyan beden arka bahçeye çıkıp temiz havayı içine çekerken aldığı koku ile gülümsedi.

Arkadan beline sarılan beden ile başını geriye attı. "Bir şey olmadı değil mi?" diye sordu Minho.

Seungmin başını iki yana sallayıp "Hayır aksine çok mutluyum, gerçekten mutluyum. O karanlık bulutların olduğu günlerden sonra gerçekten mutluyum. Minho ben mutluluk ne unutmuşum biraz".

Alfa gülerken ona doğru dönüp boynuna sarıldı. Bir elini omegasının yanağına attı anında. "Sana mutluluğu tekrar hatırlayacağım üzülmeyeceksin diyemem ama her düşüşte yanında olacağımı, seni tekrar ayağa kalkman için orada olacağımı söyleyebilirim".

"Çok seviyorum" seni demesi ile yüzüne eğilip "Bende seni çok seviyorum" demiş ve dudaklarına kapanmıştı.

Seungmin herşeyden çok sevdiği adamın boynuna sıkıca sarılıp üst dudağını öptü. Gözlerini aralayıp ona bakarken göz bebeklerinin içinde yıldız kayıyordu.

---

Tatlılar

Baysss

Coffee love // 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin