Sömestırın son gününde kafede masaya yığılan beş genç ile Minho güldü. "Mezuniyet yarın mı?" diye sorması ile Jeongin başını salladı "Bizim Hyunjin bölüm birincisi oldu bu arada".
Chan kaşlarını havaya kaldırıp "Tebrik ederim Hyunjin" diyerek arkadaşının saçlarını karıştırdı. Seungmin de ona arkadan sarılıp hafifçe sallandı.
"Seneye gelir mi senden birincilik" demesi ile Jeongin anında başını iki yana salladı "Ne gelsin be o Beom var ya o Beom çocuk nasıl yapıyorsa".
"Oy canım sevgilim" bir anda araya girip sevgilisini övmeye başlayan Taehyun ile gülmüşlerdi.
"Ya şimdi bende gideceğim son senemi okuyup mezun olacağım of çok mutluyum".
Jeongin omegaya göz kırpıp "Bir sene benimlesin artık" demişti. Seungmin gülüp başını salladı.
"Jisung çok sessiz" diyen Changbin ile hepsi masada uyuklayan betaya baktılar.
"Ya canım çok yorulmuş" diyen Felix ile Chan gülüp eşinin yanaklarını öptü. "Bu gitmemiz için mesaj galiba" diyerek betayı kucağına aldı.
"Biz de kalkalım annemler çağırdı" diyen Changbin sevgilisinin elini tutarak arkadaşlarına görüşürüz demiş Chan'ın ardından kafeden çıkmışlardı.
"O zaman şimdi iş!" diyerek ellerini çırpan alfa ile iki küçük ofladı. "ne dediniz?" diyen alfa ile anında ayaklanıp"Hiç bişey iş! İş çok severiz".
Seungmin onlara gülerken Minho ona göz kırpıp "Sizde işin başına Seungmin bey".
"Anlaşıldı Minho bey" diyerek aldığı sipariş kağıdı ile masaya ilerledi.
Son müşteriyi de göndermeleri ile Minho bitik düşen arkadaşlarına baktı. Gülüp "Hadi gidin biz hallederiz Seungmin?"
"Evet hallediriz" diyen omega ile hepsinin yüzünde minnet gülümsemesi oluştu.
"En iyi patron Lee Minho!" diyen Jay ile Taehyun bağırarak ona katıldı. Felix yanaklarını sıkıp "Nesin sen en iyi kuzen falan?".
"Şımarmayın her an vazgeçebilirim" demiş bununla hepsi personel odasına geçmişti.
Tek tek dükkandan ayrılırken en sonunda ikili baş başa kaldı. Minho kollarını sıyırıp "O zaman başlayalım" demişti.
O süpürgeyi eline alırken Seungmin ona ters olarak koşarak şarkı açmıştı. Minho artık alışık olduğu müzikler ile gülerken omegaya baktı.
Seungmin omuz silkip şarkıya eşlik ederek tezgahı silmeye başladı.
"Minho sen hiç mutfağa giriyor musun? Seni hep müşteri ile ilgilenirken gördüm?".
Sandalyeleri kaldıran Minho "Aslında giriyorum ama çok fazla değil. Mutfakta yeterince kişi var bu yüzden çok fazla girdiğim söylenmez".
Dudaklarını büzen omega "Senin yaptığın tatlıyı merak etmiştim" demesi ile Minho güldü.
"O zaman buraları hemen temizle ki sana tatlı yapayım hm?". Seungmin parlayan gözlerle ona bakarken "Cidden mi?" diye sordu.
Minho başını sallamış bununla omega yaşasın diyerek işine dönmüştü.
Yapılan teklif ile hızlı ve keyifli bir şekilde temizlik yaparken Minho elinde ki malzemeleri odaya bırakıp çıktı.
Heyecanla onu bekleyen küçüğüne gülüp belinden tutarak mutfağa geçti. Seungmin hala alışamadığı dokunuşlar ile dudaklarını birbirine bastırıp sessiz kaldı.
"Evet şimdi ne isterdiniz efendim şefimiz sizin için hemen hazırlayacak".
Seungmin gülüp kenarda ki küçük masaya oturdu. "Şefim önüme ne koyarsa afiyetle yiyeceğim".
"O zaman bir sufle geliyor!" diyen Minho malzeme çıkarırken ani bir kararla arkasını döndü.
"Beraber yapalım?" demesi ile omega heyecanla ayağa kalkıp "Harika olur!" diyerek koşarak yanına geldi.
Minho ona gülüp ne yapması gerektiğini söylemiş ve işe koyulmuşlardı.
Arada birbirleri ile uğraşarak sufle yaparken en sonunda Minho tabakaları kenara koyarken Seungmin artan sosu kaşıklıyordu.
Minho ona gülüp "Çikolata oldu her yerin şapşal" diyerek kenardan peçete aldı. Omeganın yüzünü silmiş Seungmin ona gülümseyip "Ama yemesi çok zevkli demişti.
"Hm bende isterim o zaman" diyerke ağzını açan alfa ile kaşığı tencereye daldırıp sos almış alfaya yedirmişti.
Minho sosu yemiş daha sonra omeganın yanaklarına öpücük kondurup "Evet güzelmiş" demişti.
Seungmin utanarak başını eğerken Minho gülerek "Çok tatlısın Seungmin" dedi.
Elleri belinin iki yanına giderken "Gözümü senden alamıyorum. Her yerde gözlerim seni arıyor bana nasıl bu etkiyi verdin bilmiyorum ama acayip hoşuma gidiyorsun sen benim".
"Minho..." Seungmin şaşkınlıkla alfaya bakarken sıkıca boynuna sarıldı.
"Sende benim çok hoşuma gidiyorsun ben ilk kez birini bu kadar çok sevdim, ilk kez birinin yanında bu denli özgür hissettim".
Minho ona bakmaya çalışsa bile Seungmin utandığı için ona daha çok sarılıyordu. En sonunda gülüp onun saçlarını okşadı.
"Hadi sufle yiyelim bebeğim" demesi ile başını sallayıp ondan ayrıldı. Kenardaki sufleyi alıp masaya geçerken Seungmin heyecanla bir kaşık aldı.
Gözleri şaşkınlıkla açılıp parlarken "Minho bu çok güzel!" demişti. Alfa onun tatlı tepkilerine gülüp "Seninde katkın var o yüzden çok daha güzel".
"Şapşal" diyen omega ile gülüp tatlıların döndüler.
"Ay yazda geldi çok sıcak olur şimdi ya. Yazın nasıl çalışacağız" diye isyan eden beden ile burnunun ucuna vurdu.
"Onu bilmem Seungmin bey buraya gelinecek".
Seungmin gülüp "Seni görme fırsatım kaçar gelirim tabi". "Ya çocuk yapma şöyle" diyen Minho onun yanaklarını sıkarken Seungmin kahkaha attı.
Gece geç saatlere kadar orda oturup tatlı yiyerek konuşmuş ve gülüşmüşlerdi. O ikisi kesinlikle birbirlerinin huzurlu alanıydı.
---
Bit be artık
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee love // 2min ✓
Fanfiction(omegaverse) Eşinden boşanmak üzere olan Seungmin, iş bulmak için bir kafeye gider. "Bebeğim Bebeğim, sen karamelli macchiatosun Kokun hala dudaklarımda tatlı Bebeğim Bebeğim bu gece" 2min Changjin Jeonglix Chansung