Seungmin yüzüne çarpan rüzgar ile gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Bir kaç saat önce biten mahkeme ile kendini fazlasıyla özgür hissediyordu.
Boşanmıştı. Hajun hayatından tamamen gitmişti. Yanına gelen abisi "Hadi gidelim Kim Seungmin".
Seungmin gülüp "Gidelim Bang Chan". Koluna giren kardeşi ile saçlarını karıştırıp arabaya ilerledi.
Ertesi gün kafede masaları silerken yanına gelen Minho ile ona döndü. "Merak ettim seni" diyerek ensesini kaşıyan Minho ile gülüp "Boşandık tekrar Kim Seungmin oldum".
Ellerine açarak söylediği şey ile Minho gülüp "Çok sevindim senin için. Hep mutlu ol". Seungmin yanaklarını yandığını hissederken sadece kafasını salladı.
Elindeki çömlek malzemeleri ile kafeye giren Jeongin onların olduğu masaya eşyaları bıraktı. Minho kaşlarını çatıp "Bunlar ne için?" diye sordu.
Jeongin iç çekip "Abim almış güya fincan yapacağım dedi ama hiç birşey yapmadı bende getireyim dedim".
Seungmin merakla poşete bakarken "Bir video izlerken görmüştüm bir kafe etkinlik yapıyordu böyle. İsteyenler ile kendi fincanlarını yapıp boyuyorlardı".
Jeongin poşeti karıştırırken "Boya dahil herşey var içinde" dedi. Felix de yanlarına gelirken "Bizde yapsak çok eğlenceli olur!" dedi heyecanla.
"Ben ve Felix biliyoruz aslında yapmayı ayarlayabiliriz. Hatta ilk olarak siz ve tanıdıklar ile yaparız".
Üç gencin de gözleri parlarken "Yapalım!" dediler bir ağızdan. Minho onlara gülüp poşeti eline aldı "Tamamdır ben ayarlarım her şeyi".
Minho yanlarına giderken Felix telefonunu çıkarıp "Şimdiden örnek bakmam lazım" dedi. Jeongin onun başını mutfağa çevirip "Ya da sipariş hazırla güzelim".
Felix dudaklarını büzüp başını salladı. Jeongin dudaklarından öpüp "Mola da beraber bakarız olur mu?" diye sordu. Felix bununla morali yerine gelirken"Olur!" diyerek mutfağa geçti.
Mola zamanı üçlü bir masada otururken Seungmin önlüğünü çıkarıp yanlarına geldi. Minho yanına sandalye çekerken yanına oturdu.
"Seungmin şu atölye için istersen abine de sor ilk olarak biz yaparız".
Seungmin başını sallayıp "Abi mi bilmem ama eşi Jisung hemen atlar" demesi ile diğerleri güldü. "Şu yanında gelen sincapa benzeyen arkadaş mı?" diye soran Felix ile gülüp başını salladı.
Bir kahve içip Minho'nun eve bırakma teklifini kabul ederek arabaya bindi.
"Seungmin şey sorun değilse sormak istediğim bir şey var. Abinin soyadı sanırım Bang?".
"Ah evet Bang. Biz Chan ile üvey kardeşiz babam ile annesi biz ilkokula giderken evlendi".
Minho anladım diyerek başını sallamış evinin önünde durmuştu. Yanındakine göz kırpıp "Yarın görüşürüz Kim Seungmin".
Seungmin gülüp "Görüşürüz Lee Minho ve teşekkür ederim". Yanağına öpücük kondurup arabadan inmesi ile Minho dona kalmıştı.
Eli yanağına giderken omeganın arkasından bakarak güldü.
Seungmin akşam yemekte anlattığı atölye olayı ile Jisung'dan beklediği tepkiyi alamamıştı.
Çatalını bırakıp Jisung'un yanındaki boş yere oturdu. "Bebeğim sıkıntı ne?".
Jisung başını arkadaşının omzuna yaslayıp "Ya çok bişey değil sadece bugün notlar açıklandı".
Seungmin onun saçlarını okşarken "Beklediğin gibi gelmedi sanırım". Jisung başını sallayıp "Çuvalladım Seungmin ya. Çok emindim kendimden ağlamak istiyorum".
Seungmin gülüp sıkıca ona sarıldı "Ağla istersen bebeğim rahatlayacaksan yap. Buradayım ben".
Jisung bununla beraber beline sıkıca sarıldı. Bir süre öyle durmuşlar, Seungmin geri çekilip betanın yüzündeki yaşları silmişti.
"Daha önümüzde diğer sınavlar var merak etme onları daha iyi getirirsin". Jisung umutla ona bakıp "Getiririm değil mi?".
"Getirirsin tabi Bang Jisungsun sen". Jisung bununla kendine gelip göğsüne vurdu "Evet lan koskoca Bang Jisung'um ben bunu da hallederim".
Seungmin gülerken "Ay bak moralim yerine geldi güzellik yemek bitsin sana yürücem". Seungmin bununla tekrar gülüp göz devirdi "Sen yemeğini ye de".
Jisung ağzına doldurduğu yemek ile ona dönüp "Bu aesda dincan ifi ohur". Seungmin kaşlarını çatarak ona bakarken ağızındakileri yuttu.
"Ay diyorum ki fincan işi olur gelirim. Ay sincapli yaparım! Çok tatlı olur! Sonra Chan odununa hediye veririm".
Mutlu mutlu yemeğini yerken Seungmin gülümseyip kendi yemeğine döndü. Jisung çok fazla mod değişimine sahipti.
---
Çok kısa oldu üzgünüm
Diğer bölümü atölye ile uzun tutup moment yazacağım✌️Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee love // 2min ✓
Fanfiction(omegaverse) Eşinden boşanmak üzere olan Seungmin, iş bulmak için bir kafeye gider. "Bebeğim Bebeğim, sen karamelli macchiatosun Kokun hala dudaklarımda tatlı Bebeğim Bebeğim bu gece" 2min Changjin Jeonglix Chansung