1.7

988 129 10
                                    

Bir kaç günün ardından eski gücüne kavuşan alfa hemen işine dönmüştü. Bu sefer mutfakta diğerlerine yardım ederken arada içeri girip yemekleri alan omega gülümsemesini neden oluyordu.

Seungmin tekrar içeri girip tepsiyi alırken bileğinden tutarak onu durdurdu. Ona merakla bakan omega ile "Bugün işten sonra yani biraz vakit geçirelim mi?" diye sordu.

Yüzünde gülümseme oluşan beden "Harika olur! Akşama kadar burdayım o zaman" diyerek hızla mutfaktan çıktı.

Minho titrek bir nefes verip avuç içlerini sildi. Ona gülen sarışın omega "Çok heyecanlı duruyorsun" demesi ile "Bugün teklif edeceğim ona bence çok flört ettik".

"İşte bu!" diyen Felix ona sarılıp "Sonunda sevgili oluyorsunuz". Minho gülüp "Kabul eder değil mi?" diye sordu.

"Ya sen iyice mal oldun tabiki eder" diyen Felix ile başına vurup "Çok konuşma dön işine" demesi ile sarışın ona dil çıkararak tatlısını geri döndü.

Akşam dükkanı kapatıp tek tük insanın olduğu sokakta yürümeye başlarken "Arabaya binmiyor muyuz?" diye sordu Seungmin.

"Hayır başka bir planım" var diyen alfa ellerini birleştirip omegayı biraz daha kendine çekti. Seungmin gülüp parmaklarını birbirine geçirip önünde döndü.

Kısa yürüyüşün ardından geldikleri geniş park ile omega kaşlarını havaya kaldırdı "Gençlik parkı mi?" diye sorması ile Minho başını salladı "Bir kaykay paten date sözümüz vardı".

Onun bu küçük sözü hatırlaması ile Seungmin güldü, heyecanla "Hadi ne duruyoruz" diyerek parka girdi.

Bir anda durup arkasında sırıtan alfaya baktı "Bizim patenimiz ve kaykayımız var mı ki?" diye sorması ile "Hm belki hazır etmiş olabilirim".

"Şapşal" diyen Seungmin tekrar ilerlemeye başlarken Minho bir dükkanın önünden bıraktığı kaykay ve patenleri alarak koşarak omeganın yanına gitti.

"İşte! Patenler olur diye düşünüyorum" diyerek açık mavi renginde olan patenleri uzattı. Numaraya bakan Seungmin "Olur olur" diyerek ayakkabılarını çıkarıp patenleri ayağına geçirdi.

Ona poşet uzatan Minho'ya teşekkür edip ayakkabılarını poşete koydu çantasına atıp sırtına alıp "Hazırım!" diyerek dik bir şekilde durdu.

"Vay be patende iyisin sanırım" diyerek gururla gülümsedi "Evet çok iyiyimdir hadi yarış kaykay parkına kadar".

Minho kaykaya binip "Hazır mısın?" diye sormuş gelen onay ile üçe kadar sayarak aynı anda sürmeye başlamışlardı.

Parka varak ilk Seungmin olurken omega etrafında dönerek "Yes! Ben kazandım!" demişti. Minho gülerek patenden inip eline aldı "Baya iyisiniz Seungmin bey".

"Evet bayadır sürmüyorum sendelerim diye korktum ama".

"Bu tür şeyleri ne zaman bıraktın?" diye soran alfa ile bakışlarını kaçırdı "Sanırım evlenmeden bir süre önce".

Minho Seungmin'in bu konuyu açmak istemediğini biliyordu bu yüzden elinde ki kaykayı gösterip "Denemek ister misin?" diye sordu.

Omeganın gözündeki minik parıltılar geri gelirken heyecanla "Evet!" demiş bir panka oturup patenlerini çıkarmaya başlamıştı.

Minho onun heyecanlı hallerine gülerek yanına oturdu. Seungmin ayakkabılarını giyip ayağa kalktı "Um nasıl binicem ki kayar bu" dedi.

"Ben tutacağım seni merak etme" diyen Minho onun belinden tutarak kaykayın üstüne çıkmasına yardım etti.

"Bunu nasıl sürüyorsun Minho ya" diye söylenen Seungmin'e gülüp "Hadi hareket edelim" diyerek belinden tuttuğu çocuk ile ilerlemeye başladı.

Alışmaya başlayan beden ile onu bırakırken Seungmin yavaştan sürmeye başlamıştı. Bir kaç tür atmayı başarırken

"Minho yaptım! Yaptım!" diyen beden kaykaydan indiği gibi koşarak boynuna sarıldı. Minho onu havada yakalayıp gülerken "Aferim benim Seungmin'ime" demişti.

"Seungminim?" diyen beden ile dudaklarını birbirine bastırdı. Omega gülüp yanaklarını kavradı "Bazen çok tatlı oluyorsun Minhoş".

"Tatlı olan sensin" diyen alfa ile dudaklarını ısırıp gülüşünü tuttu. Ayak uçlarında hafifçe yükselip inerken "Bugün sadece kaykay kayalım diye mi buluştuk?" diye sordu.

Başta bazı endişe ve korkuları vardı. Sevgiyi hiç hissetmeyen biriydi ve Minho'nun ona karşı olan duyguları başta imkansız gelmişti. Ama artık biliyor ve inanıyordu. Bunu Minho'ya da gösterip adım atmasını istiyordu.

Başını iki yana sallayan alfa "Hayır bugün aslında seninle konuşmak istiyordum. Biraz heyecan yaptım bir dakika".

Onun bırakıp etrafında dönen beden Seungmin'e kahkaha atıp Minho'nun kolunu tuttu. Yanaklarına öpücük kondurup "Seni seviyorum Minho" dedi.

"Başta bu duygular çok garip geldi. Benim için hem sevmek hem sevilmek çok yeni bir şey ve biraz korkuttu. Senin benden hoşlanmam biraz da imkansız geldi. Ama artık biliyorum ben seni çok seviyorum Minho".

Sondaki cümlesini gözlerinin içine bakarak söylemesi ile Minho bir süre sadece yüzüne bakıp her zerresini inceledi.

Derin bir nefes alıp tüm toparladığı cümleleri unutup "Çok güzelsin" dedi. Kaşları havaya kalkan beden ile kendine gelip "Yani şey a dur".

Duyduğu omeganın kahkahası ile "Benden daha çok heyecan yaptın Minho çok tatlısın".

Minho da kendine gülüp "Sadece ismini duymak bile heyecan yapmama yeter. Bende seni çok seviyorum Seungmin. Açıkçası pek romantik biri olduğumu söylemem süslü cümlere pek sahip değilim ama seni gerçekten çok seviyorum".

Kızaran yanakları ile onu izleyen bedenin alnına öpücük kondurup "Seninle olmak istiyorum Seungmin sevgilim olur musun?".

Hızla başını sallayan omega boynuna sarılıp "Evet sevgilin olurum" demişti. Belini saran kollar ile daha sıkı sarıldı.

Alfa onun saçlarına kokulu öpücük bıraktı. "Şuan o kadar huzurlu hissediyorum ki" diyen Seungmin ile "Emin ol bende".

İstemeyerek ondan ayrılmış bir elini yanağına atıp okşamaya başlamıştı. Seungmin yanağını avucuna yaslayıp onu izlerken "Seni öpebilir miyim?" diye sordu alfa.

Seungmin gülüp "Soruyorsun yani?" Minho da gülüp yüzüne eğilerek aralarında ki mesafeyi sıfıra indirdi.

Yumuşak dudakları kendi dudaklarının arasına alıp yavaşça öpmeye başladı. Bir eli beline sarılırken omeganın kolları boynuna dolanmış haldeydi.

Alt dudağını emip geri çekilmiş alınlarını birleştirmişti. Omegasının kapalı gözlerinden öpüp "İyi ki iş ilanı için gelmişsin".

Seungmin gülüp "İyiki diğer yerler beni almamış ve senin kafene gelmişim".

İki dudak tekrar birleşirken iki beden için de unutulmaz bir gündü.

---

Oyş oldu bunlar
Üç bölüm 🙂

Baysss

Coffee love // 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin