"Hoşgeldiniz siparişiniz neydi?" dediği sıra "Seungmin?" diyen ses ile şaşkınlıkla başını kaldırdı.
"Hajun?"
Seungmin şaşkınlıkla karşısındaki bedene bakarken kendini toparlayıp "Ne isterdiniz?" diye sordu. Hajun bir süre önündeki bedende oyalanıp sipariş verdi. Seungmin siparişleriniz not alıp kağıdı Felix'e verdi.
Mutfağa bağlı camdan uzaklaşırken "Bir sorun yok değil mi?" diye soran Minho ile adımları durdu. Ona bakarken "Evet herşey yolunda".
Minho bu cevap ile Seungmin'in az önce duraksadığı masaya baktı "Peki o zaman. İlk iş gününe göre harika gidiyorsun" diyerek omuzlarını sıktı.
Seungmin'in bununla modu yükselirken gülümseyip diğer masalar ile ilgilendi.
Hajun'un siparişlerini bırakıp gideceği sıra "Seungmin bir şey daha istiyorum" diyen ses ile gözlerini kapatıp iç çekti. Ona dönerken "Evet ne istemiştiniz?" diye sordu.
"Seninle konuşmak".
Seungmin karşısındakine bayık bakışlar atıp "Şu an çalışıyorum" dedi. Gideceği sıra bileğinden tutulması ile sinirleri gerilmeye başladı "Hadi ama Seungmin uzun sürmeyecek".
"Hajun şuan çalışıyorum ki tam tersi durumda da konuşmak istemiyorum seninle".
Hajun gülüp "O kadar zaman beraberdik o anlara nasıl sırtını döndün". Seungmin kaşlarını çatıp sinirle güldü "Hangi beraberlik? Aramızdaki tek şey soyad Hajun başka birşey değil. Şimdi izninle işime döneceğim".
Seungmin giderken Hajun tekrar onu durduracağı sıra birisinin aralarına girmesi ile duraksadı. "Beyfendi çalışanım ile aranızda bir sorun mu var?".
Minho tek kaşını kaldırmış sorarken Hajun boğazını temizleyip "Bu garson beni rahatsız ediyor. Sürekli yanıma gelip konuşmaya çalıştı. Ona gitmesini rica etsem de dinlemiyor şikayetçiyim".
Minho kaşlarını havaya kaldırıp Seungmin'e bakarken, Seungmin şaşkın gözlerle eski eşine bakıyordu. "Ne saçmalıyorsu-" diyeceği sıra "Rahatsız oluyorsanız buradan kalkıp gidebilirsiniz" diyen Minho ile duraksadı.
Hajun'un ağzından "Ha?" sesi çıkarken "Beni duydunuz rahatsız olduğunuz bir durum varsa yediğiniz parasını ödeyip burayı terk edin".
Hajun sinirle gülüp ayağa kalktı "Size çalışanınız beni rahatsız ediyor diyorum ve siz beni kovuyor musunuz?"
Minho keyifle gülüp kollarını göğsünde birleştirdi "Aynen öyle yapıyorum güle güle" derken elini salladı.
Hajun sinirle derin nefesler alırken sandalyede asılı ceketini alarak dükkandan çıktı.
"Şerefsiz parayı ödemedi" diyerek söylenen Jeongin bir yanda masayı topluyordu. Masadaki fazlalıkları alıp giderken Minho genç omegayı belinden destek vererek "Otur bakalım şöyle" diyerek masaya yönlendirdi.
"Ama iş" demesi ile Minho ilerdeki bedeni gösterdi "Diğer garson geldi otur hadi". Seungmin başını sallayıp oturmuş Minho da karşısına geçmişti.
"Kimdi o? Neden rahatsız etti seni?". Seungmin iç çekip parmakları ile oynamaya başladı "Eski eşim. Yani daha boşandık denmez ama hiçbir zaman eşim gibi olmadı zaten".
Minho başını sallayıp devam etmesini istedi. "Onun başkası ile olduğunu anlayınca boşanma kağıdı imzaladık iki hafta sonra mahkeme var zaten ama yediremedi onu boşamamı. Omega olduğum için beni ezmeye çalışıyor".
Minho sinirle gülüp "Nasıl bir geri kafalık bu" dedi. "Öyle işte şimdide konuşmak istiyorum falan dedi eskilere nasıl sırt dönersin diye saçmaladı. Sen gelince daha çok saçmaladı".
Minho gülüp masadaki Seungmin'in elini okşadı "Sipariş almaya gittiğinde sorun olduğunu anladım zaten. İyisin şuan değil mi?". Seungmin başını sallayıp "Evet iyiyim" dedi.
Minho gülümserken saate baktı "Şuan iş saatin bitti. Eve mi gideceksin bırakma mı ister misin?".
Seungmin dudak büzüp saate baktı. Jisung'un dersi vardı Chan ise çalışıyordu. Yani ya otobüste sürünecek ya da Minho'nun teklifini kabul edecekti.
"Senin için sorun yoksa otobüsten daha iyi bir seçim". Minho gülüp ayağa kalktı "Eşyalarını alda gel bakalım". Seungmin hemen ayaklanıp personel odasına girdi.
Önlüğünü çıkarıp ona verilen dolaba asmış, çantasını alıp odadan çıkmıştı. "Görüşürüz Seung!" diyerek el sallayan Felix ile kendine engel olmadan gülüp "Görüşüz Felix" diye el salladı.
Kafeden çıkıp arabasına yaslanmış Minho'ya adımladı "Hazırım" demesi ile Minho telefonu kapatıp cebine attı. Yüzünde gülümseme oluşurken Seungmin için kapıyı açtı "Buyrun o zaman yeni garsonum".
Seungmin gülüp teşekkür ederken arabaya bindi. Minho sürücü koltuğa binip arabayı çalıştırırken bir yandan adresi sordu. Açtığı kısık sesli müzik ile ilerlerken "Okuyor musun?" diye sordu Minho.
"Aslından okuyordum ama üçüncü senemde dondurdum, şuan aslında son senemde olacaktım". Minho'nun kaşları havaya kalkarken "Özel değilse neden?" diye sordu.
Seungmin omuz silkip "Bazı şeyler işte. Mimar olacağıma garson oldum işte". O minik kıkırtı bırakırken Minho tebessüm etti.
"Hemen pes etme hayat neler getirir bilemeyiz. Belki bir iki sene geç olacak ama devam edip mimar olabilirsin".
Seungmin bakışlarını camdan çekip Minho'ya baktı. "Sen hangi bölümdesin?" diye sordu.
"Gastronomi. Geçen sene mezun oldum sonda kafeyi açtım kuzenim ile". Seungmin kaşlarını havaya kaldırıp "Felix mi?" diye sordu. Minho başını sallayıp "Evet Felix. Seninle yaşıt olması gerekiyor".
Geldikleri ev ile arabayı durdurdu. Seungmin çantasını omzuna takıp "Teşekkür ederim". O kapıyı açarken "Unutma Seungmin geç değil" diyen Minho ile duraksayıp ona döndü.
"Neler oldu bilmiyorum ama güçlü biri olduğunu biliyorum, hissediyorum. Dediğim gibi hayat beklenmedik ve geç gibi görünen şeyler geç değil".
Seungmin bir süre karşındaki kahveler ile oyalandı. İlk defa hissettiği duygular vücuduna hücum ederken sadece tebessüm edip arabadan indi.
Minho'nun sokağı terk etmesi ile derin bir nefes aldı. Uzun bir gündü ve sadece uzanıp uyumak istiyordu.
---
Nasıl gidiyorrr
Ay hemen Hajun ile boşayıp çiftimize odaklanacam
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee love // 2min ✓
Fanfiction(omegaverse) Eşinden boşanmak üzere olan Seungmin, iş bulmak için bir kafeye gider. "Bebeğim Bebeğim, sen karamelli macchiatosun Kokun hala dudaklarımda tatlı Bebeğim Bebeğim bu gece" 2min Changjin Jeonglix Chansung