Tatilin sonlarında omega biten mesaisi ile bir masada ders çalışıyordu. Arada Minho geliyor ona kahve getirip geri gidiyordu.
Seungmin gülüp kahvesinden bir yudum aldı. Bu sırada kafenin kapısı açılmış uzun bir tatile çıkan çift içeri girmişti.
"Biz geldik!" diyerek kendini belli eden beta ile "Hoşgeldiniz Hanji!" diyerek arkadaşına sarıldı Felix.
Jisung ona sarılıp "Hani nerde benim omega çok özledim bebişimi" diyerek etrafına bakındı. Seungmin ayağa kalkıp yanlarına gitmiş "Buradayım Ji" diyerek bakışları üstüne çekmişti.
Jisung'dan önce abisine sarılması betadan trip yemesine sebep olsa da şuan bir masada grupça oturuyorlardı.
"E neler yaptınız kesin çok sıkıldınız" diyen Jisung ile Felix güldü "Oho Jisung neler oldu neler kaçırdın herşeyi" demesi ile betanın gözleri açıldı.
Kalbini tutup Chan'ın omzuna doğur kendini atarken Seungmin sarışının omzuna vurdu "Git sen artık anlatırım ben".
Peki diyen sarışın yanağından bir makas alarak yanlarından ayrıldı. "Dökülün köpüş bey" diyen abisi ile gergince güldü.
Minho ile nasıl sevgili olduklarını anlatırken Jisung çığlık atmamak için zor duruyor Chan ise çatık kaşları ile kardeşini dinliyorum.
"Lan sen beni mi bekledin? Şu Jisung gitsin ben Minho ile olayım mı dedin?"
"Abartma be hanjim" dese de arkadaşının pek yumuşadığı söylenemezdi.
Chan arkasına dönüp alfaya bakmış, üstünde ki bakışları hisseden Minho ise yutkunmuştu. Chan ile iyi anlaşıyorlardı ama konu abilik olduğunda pek bulaşmak istediği söylenemezdi.
Tekrar kardeşine dönüp "Birbirinize üzmeyin yeter" dedi. Onlar karkarken "Evde daha konuşacağız seninle" diyen Jisung'a gülüp el salladı.
Masada ki kitaplarını alıp personel odasına geçmiş çantasına eşyalarını koyarken aldığı koku ile gülümseyip arkasını döndü.
Minho onun gibi yüzündeki sırıtış ile yaklaşıp arkasından beline sarıldı. Boynuna öpücüklerini kondurup "Düzen oluşturabildin mi?" diye sordu.
"Evet biraz gerileme var illa ki ama hallediyorum". Çantasının fermuarlını kapatıp arkasına dönmüş kollarını alfanın boynuna dolamıştı.
Sırtı dolap ile buluşurken Minho yüzüne eğilip küçük bir öpücük verdi. "Abin bazen korkunç oluyor" demesi ile omega kahkaha attı.
"Bu gene iyi çok daha korumacı bir abiye sahip olabilirdim".
Minho bir süre düşünmüş hızla başını sallayıp "Ben bu Chan dan razıyım" demişti. Omega gülüp bir elini yanağına çıkarıp okşadı.
Yüzünü yaklaştırıp yeni bir öpücüğü başlatırken Minho çok geçmeden kontrolü eline aldı. Belinde ki ellerin tutuşu sıkılaşmış omeganın alt dudağı kendi dudakları arasında eziyordu.
Yanağında ki el tekrar boynuna dolanırken kalçasına doğru yönlendirdiği elleri ile hızla omegayı kucağına almıştı.
Son kez sesli bir öpücük ile ayrılırken nefes nefese kalmışlardı. Seungmin bacaklarını sıkıca onun beline sarıp ensesinde ki saçları ile oynuyordu.
Yüzleri hala birbirine çok yakın haldeydi nefesleri dudaklarına çarpıyordu. "Minho" diyen omega ile alfa kapalı gözleriyle "Hm?" diye sordu.
"Film gecesi yapalım". Gözlerini açıp ona merakla bakan beden ile "Film gecesi işte şey benim izlemek istediğim çok şey varda belki senle izleriz diye dedim".
Gözlerini kaçırması ile Minho gülümseyip çenesinden tutmuş tekrar kendisine bakmasını sağlamıştı. "Yapalım bebeğim. İstediğin herşeyi beraber izleyelim".
Dudaklarına küçük bir öpücük daha bıraktı. Yüz kasları ondan izinsiz gerilirken "Peki şey sen işe dön hadi az kaldı" demişti.
Minho onun utanan haline gülüp kucağından indirdi. "Bir saate yanındayım" diyerek göz kırpmış odadan çıkmıştı.
Elini hızla atan kalbine koyan Seungmin derin bir nefes aldı. Gerçekten sevilmek arada hala farklı bir duygu gibi geliyordu.
Personel odasından çıkıp alfayı rahatça görebileceği bir masaya geçmişti. Eli çenesinin altında onu izlerken genç beden arada ona dönüyor göz kırparak geri işine dönüyordu.
Kafe yavaştan kapanıp ortalık toparlanırken "Of ya keşke bende mezun biri olsaydım" diye söylendi Jeongin.
Felix gülüp sevgilisinin dudaklarına öpücük kondurdu "Merak etme hyungun her gün yanına gelecek".
"Ya öyle mi?" diyerek tek kaşını kaldıran alfa belinden tuttuğu gibi kaldırmış sarışının çığlık atmasını sağlamıştı.
Diğerleri onlara gülerken sonunda herkes dağılmıştı. Kollarını iki yana açan Minho gerinip "Evet film gecesine hazır mıyız?' diye sordu.
"Evet!" diyen omega ile gülüp elini tutarak kafeden girişi olan merdivenlere yöneldi.
"Umarım atıştırmalık vardır ya" derken "Yoksa sorun değil ki" dedi Seungmin.
"Tch atıştırma olmadan film gecesi olmaz güzelim" diyerek burnunun ucuna vurdu.
Eve girip eşyalarını kenara koymuş "Oh evim ya!" diyen Minho koltuğa kendini atmıştı. Seungmin gülüp üstüne uzanmış kollarını boynuna dolamıştı.
Beline anında alfanın yapılı kolları sararken başını boyun girintisine koydu. Saçlarında hissettiği öpücükler daha sıkı sarılırken "Mayıştım ki ben" dedi.
Minho gülüp "Film izleyeceğiz şapşal uyuma" dedi. Boynuna öpücük bırakıp ona bakarken "Şimdide seninle uyumak istiyorum" diyerek dudak büzdü.
Minho yerlerini değiştirip omegayı altına alırken eğilip gözlerinin altından öptü.
"Film izler sonra beraber uyuruz olur mu güzelim?".
Boynuna dolanan kollar ile "Hm olur ama önce" diyerek alfayı kendine yaklaştırdı. Minho anında dudaklarını birleştirip ona istediğini verdi.
Yumuşak bir şekilde öpüşürken Minho geri çekilip "Hadi şapşal bu gidişle film izleyemeyiz" demişti.
---
Arkadaşlar son iki
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee love // 2min ✓
Fanfiction(omegaverse) Eşinden boşanmak üzere olan Seungmin, iş bulmak için bir kafeye gider. "Bebeğim Bebeğim, sen karamelli macchiatosun Kokun hala dudaklarımda tatlı Bebeğim Bebeğim bu gece" 2min Changjin Jeonglix Chansung