1.1

1K 142 7
                                    

Eve yorgun bir şekilde gelen beta ilk önce odasına çantasını fırlatmış sonra kendisini koltukta ki arkadaşının yanına atmıştı.

"Köpüşüm sarıl bana çok yoruldum" demesi ile Seungmin anında kollarını açtı.

Belinden sarıldığı arkadaşı ile göğsüne doğru yattı alttan ona bakıp "Senin moralim mi bozuk?" diye sordu.

Seungmin iç çekip "Jisung bir şey sorabilir miyim?". Jisung yerinde dikleşip "Sor tabi güzelim" diyerek arkadaşının saçlarını okşadı.

Parmakları ile oynamaya başlayan omega "Şey sence tekrar okula başlayabilir miyim? Yani yapabilir miyim?".

Jisung gülümseyip "Tabi ki yapabilirsin Seungmin. Zaten o şerefsiz yüzünden bir çok şeyden mahrum kaldın ama artık özgürsün istediğin herşeyi yapabilirsin".

"Yanımda olacaksın di mi?". Beta onun kafasına hafifçe vurup "Tabi ki şapşal benden kurtuluşun var mı sandın".

Seungmin gülüp sıkıca ona sarıldı "Okula geri dönmek istiyorum".

"O zaman geri döneceksin harika bir mimar olacaksın".

Arkadaşının yanaklarını kavrayıp yüzüne baktı "Peki tek sorun bu mu köpüşüm?"

Seungmin homurdanıp "Beni neden iyi tanıyorsun ki". Gülen arkadaşı ile başını salladı "Bir şeyler kafamı karıştırıyor".

Jisung sırıtıp "Hm bu bizim Minho yüzünden mi?". Hafif kızaran omega ile gülüp "Seungmin çok tatlısın şuna bak kızardın".

"Jisung yürü git ya!" diyerek arkadaşını üstünden itti. Jisung gülüp geri çekilmiş "Tamam anlat bakalım" demişti.

Seungmin bakışlarını kaçırıp "Ya bilmiyorum ilk defa böyle oluyorum onun yanında gereksiz heyecan oluşuyor içimde mesela buluştuğumuz gün o kadar huzurlu hissetmiştim ki ilk defa o gün çok farklı şeyler hissettim bilmiyorum Minho bana çok güzel geliyor. Dün kaşına pansuman yaparken bana sarıldı ve bir süre öyle kaldık saçları o kadar yumuşak ki elim sürekli saçlarına gitti. Ya Jisung bu çocuk çok güzel ne oluyor bana".

Jisung Seungmin'in parlayan gözlerle Minho'yu anlatmasına gülümsedi. Arkadaşının saçlarını geriye atıp "Bizim köpüş aşık olmuş".

"Öyle mi oldum?". Gerildiği fark etmesi ile "Seungmin aşık olmak kötü bir şey değil. Mesela ben ve Chan, Hyunjin Changbin hatta Felix ve Jeongin. Biliyorum Hajun senin için kötü etkileri olan biri ama o geçmişte kaldı şuan Minho var ve o da seni gerçekten seviyor yani uzaktan bile belli oluyor. Artik duygularından kaçmaya gerek yok senin de bu duyguları yaşamaya hakkın var".

Seungmin dolan gözleri ile hızla ona sarıldı "Teşekkür ederim Jisung hep yanımdasın". Jisung da kollarını ona sarıp "Asıl ben teşekkür ederim miniğim".

"Jisung bugün Chan'ı atıp beraber uyuyalım mı? Yurt zamanı hep öyle yapardık".

Jisung hızla kalkıp "Harika bir plan koş koş". İki arkadaş gülerek odaya girip yatağın içine girdi.

"Chan adamı zaten tatlılığımıza dayanamayıp gider" diyen Jisung sıkıca arkadaşına sarıldı.

Seungmin'i göğsüne çekip saçlarını okşadı. "Şimdi benim köpüşüm güzelce dinlensin yarın ilk iş olarak kaydını açacağız tamam mı?".

Seungmin başını sallayıp "Tamam!" demişti.

Ertesi gün planladıkları gibi ilk olarak Seungmin'in kayıt işlerini halletmişlerdi.

"Ay şimdi gerçekten bir dahaki sömestir okula dönüyorum Jisung yaparım dimi?"

"Yaparsın tabi bölüm birincisi bile olursun ki o yolda gidiyordun".

Seungmin derin bir nefes alıp "Oh tamam sakinim şimdi kafeye gideceğim".

"Bende bende! Dersim yok bende geleyim". Seungmin peşine takılan arkadaşına gülüp koluna girdi "Gel başımın belası gel".

"Oy tatlı belanın di mi?". Seungmin başını iki yana sallayıp yoluna devam etti.

Kafeye girmeleri ile "Ben geldim yolda da tatlı bir köpüş buldum getireyim dedim" demişti Jisung.

Felix gülüp Seungmin'in yanaklarını sıktı "Pek tatlı bir köpüş bu Jisung".

Seungmin ikiliye göz devirip "Jeongin ya şunları al başımdan!" diye sitem etmişti.

Jeongin onlara gülüp "Hyung pek haksız değiller gibi" diyerek Seungmin tekrar kızmasına neden oldu.

"Hey ne oluyor kim kızdırdı köpüşü" diyerek giren Minho ile üçlü kahkaha attı..

Seungmin ise dudak büzüp "Bana köpüş demeyin bir süre" diyerek personel odasına girdi.

Minho arkasından girip "Neden sinirlendin o kadar" demişti.

Seungmin onun korktuğunu anlayıp rahatlatmak için gülümsedi. "Ay ciddi değildim ki! Jisung ve Felix uğraştı azıcık sahte sinir o".

"Oh rahatladım" diyen alfa ile gülüp önlüğün başını geçirdi. Arkasında bağlayacağı sıra ellerin üzerinde hissettiği sıcaklık ile başını kaldırdı.

Minho dibine girmiş ellerini öne uzatarak önlüğünü kurdele olacak şekilde bağlıyordu.

"Seni üzmeyi hiç istemiyorum bu yüzden korktum".

Seungmin şaşkınlıkla dibinde ki yüze bakarken Minho geri çekildi. "işte çok tatlı oldu".

Seungmin gözlerini kırpıştırıp "Ne? Ha şey evet teşekkür ederim".

Minho onun utanmış haline gülüp saçlarını karıştırdı. "O zaman işe dönelim hım?".

Başını sallayan küçüğü ile önden ilerledi Seungmin ise kızaran yanaklarını indirmeye çalışıyordu.

Jisung'un onunla dalga geçeceğinden emindi

---

Pek 2min yoktu üzgünüm seunsung arkadaşlığına giresim geldi

Hata varsa üzgünüm

Baysss

Coffee love // 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin