Seungmin son siparişide masaya götürüp kasa arkasında geçti. "İyi işti Seung bir haftada alıştın herşeye" diyen Felix ile gülümseyip "Samimi ortam var onun etkisi".
İşe başlayalı bir hafta olmuştu ve ortama hemen ayak uydurmuştu. Dediği gibi ortam samimi bir yerdi bu alışmasını sağlayan en büyük etkendi.
Personel odasında önlüğünü çıkarıp çantasını alarak çıktı. "Ben çıkıyorum yarın görüşürüz" demesi ile Jeongin gülümseyip el salladı, Felix'de hızla el sallarken ona gülüp kafeden çıktı.
Çıktığında dükkanın kenarına oturmuş Minho ile merakla ona ilerledi. Ellerini dizlerinin üzerine koyup öne doğru eğildi "Ne yapıyorsun?".
Minho ona dönüp "Bir kedi ve yavrusu var onlara mama veriyordum bak" diyerek kediler gösterdi.
Seungmin de yanına oturup "Çok tatlı bunlar" diyerek kedileri sevdi. O kediler severken Minho güldü "Kedileri sever misin?".
Seungmin hızla başını sallayıp "Çok severim ama daha çok köpek insanıyım".
"Benim üç tane kedim var ama". Seungmin kaşlarını havaya kaldırıp ona baktı "Cidden mi? Üçü zor değil mi?".
Minho başını sallayıp "Hayır onlara bakmak eğlenceli ve seviyorum onları".
"Ya merak ettim ki" diyen Seungmin ile telefonunu çıkarıp fotoğraflarını açtı "Bak üçüde benim".
"Minho bunlar çok tatlı sevmek istiyorum". Minho gülerek"İstediğin zaman sevebilirsin pek yabancı sevmezler ama bakarsın sana ısınırlar".
Seungmin gülümseyip "Bence beni sevmeyen yoktur" diyerek kısa saçlarını savurdu.
Minho onun yüzünü incelerken "Bence de yoktur" dedi. Bir süre sessiz kalıp kedileri severken Minho ayaklandı "İşe dönmem gerekiyor". Seungmin de ayağa kalkıp kolundaki çantayı düzeltti "Benimde eve gitmem gerekiyor o zaman görüşürüz sonra".
Minho el sallayıp "Görüşürüz" demesi ile yanından ayrılıp durağa doğru ilerledi.
Durakta beklerken duyduğu korna sesi ile başını kaldırdı. Arka cam açılırken Jisung kafasını uzattı "Pişt güzel omega benimle çıkmak ister miydiniz?".
Seungmin gülüp ayaklanıp ona doğru ilerledi. "Benlik sıkıntı yok fakat eşiniz ne der". Jisung omuz silkip "Boşver o alfayı" dedi.
Ön cam açılırken "Atla bakalım Seungmin" dedi. Seungmin Jisung'un yanına yerleşirken"Sizin ders yok mu?".
Hyunjin arkaya dönüp "Vardı ama kaynattık". Seungmin üçlüde gözlerini gezdirip "Siz ikiniz tamam ama Changbin nasıl ikna oldu?" diye sordu.
Hyunjin araba süren gencin yanağını sıkıp "Sevgilisine kıyamadı" diyerek yanağına öpücük kondurdu. Seungmin başını sallayıp gülerken Jisung başını onun omzuna yatırdı.
Eve vardıklarında Hyunjin ve Changbin ile vedalaşıp apartmana girdiler. Asansör ile kendi katlarına çıkıp Jisung elindeki anahtar ile kapıyı açtı.
Girdikleri gibi bağırıp isyan eden Jisung'a gülüp kendini koltuğa attı. "Yoruldum".
Odasından çıkan Jisung üstüne uzanıp "Bebeğim ya yorucu mu iş?" diyerek arkadaşının yanaklarını sıktı. Seungmin gülüp ellerine vurdu "Aslında çok değil sadece ayakta durmak yoruyor".
"Ben kahve yapayım ikimize o zaman" diyerek ayaklanan Jisung ile "Cansın sen ya" diyerek öpücük attı.
Jisung gülerek mutfağa geçmiş ikisine kahve hazırlamıştı. Kahveleri alıp geri salona gelirken açılan kapı ile başlarını oraya çevirdiler.
Chan içeri girip "Erken gelmişsiniz" diyerek gülümsedi. Jisung onun boynuna sarılıp "Sende erken geldin" diyerek dudaklarına öpücük bıraktı.
"İşler erken bitti ve bir haberim var" diyerek kardeşinin yanına oturdu. Jisung kendi kahvesini ona uzatırken Chan gülüp bir yudum aldı.
Seungmin'e dönüp "Emi ile mahkemeyi öne çektik yarına aldık öğleden sonra mahkeme var".
Seungmin şaşkınlıkla abisine bakıp boynuna sarıldı. "Abi ciddisin değil mi? Ben şimdi tamamen kurtulacağım değil mi ondan?".Chan gülüp kardeşinin saçlarını okşadı "Evet bebeğim Kim Seungmin sahalara dönüyor". Seungmin tekrar mutlulukla ona sarılıp keyifle kahvesini içti.
Ertesi gün sabahtan işine giderken biraz daha enerjik haldeydi. Felix yanına gelip "Bugün ayrı mutlusun Seungmin" dedi gülerek.
Seungmin başını sallayıp "Minho geldi mi?" diye sordu. Felix başını sallayıp eliyle yukarıyı gösterdi "Yukarda olması lazım. Orası zaten onun evi".
Seungmin kaşlarını havaya kaldırıp "Oh ne zaman iner o zaman?" diye sordu. Felix saatine bakıp "Beş dakikaya burda olur sanırım. Neyse köpüş ben yemeklere bakım" diyerek omeganın yanağını sıkıp mutfağa geçti.
Seungmin bir kaç sipariş daha alırken aşağı inen Minho ile bakışları buluştu. Minho ona gülümseyip el sallarken Seungmin de kendini engel olamadan gülümsedi.
Siparişi masaya bırakıp personel odasından çıkan Minho'ya adımladı. "Minho konuşabilir miyiz?". Minho başını sallayıp "Dışarı çıkalım istersen" dedi.
İkili dışarı çıkarken Seungmin ona döndü. Elleri ile oynarken "Şey ben bahsetmiştim ya boşanmak üzere olduğum bir eşim var diye. Bizim mahkeme bugün erken çıkabilir miyim diyecektim 12, 1 gibi falan".
Minho utanarak konuşan omegaya gülüp omzunu sıktı "Sorun değil Seungmin erken çıkabilirsin hatta istersen seni bırakırım".
Seungmin gülümseyip başını salladı "Teşekkür ama abim gelecek. Teşekkür ederim".
Minho gülümseyip "Mutlu ol da iş sonra gelir". Belinden destek vererek içeri girerken Seungmin hissettiği dokunuşlar ile titrediğini hissetti. Minho'nun dokunuşları bedenini yakıyor gibiydi.
Saat 1 yaklaşırken Seungmin dışarıda gördüğü araba ile "Abim gelmiş" dedi. Minho ya haber verip personel odasına geçmiş üzerinde ki önlükten kurtulmuştu. Çantasını da alıp çıkarken Chan ve Minho'nun sohbet ettiği gördü.
"Geldim abi" demesi ile Chan ona gülümsedi. Kolunu omzuna atıp "Gidelim öyleyse. Çalıştığın yeri de gördüm gelirim bir ara".
Minho gülüp "Beklerim hep" dedi. Seungmin Minho ya el sallarken dışarı çıktı. Arabaya binmeleri ile Seungmin derin bir nefes aldı "Her şey güzel olacak değil mi abi?".
Chan onun elini sıkıp "Evet öyle olacak miniğim". Vardıkları bina ile Jisung ile buluşup içeri girdiler.
Seungmin ilerdeki Hajun ile göz göze gelirken soğuk bakışlarını ona gönderip önüne döndü.
On beş dakika geçerken isimlerinin söylenmesi ile iki tarafta ayaklandı. Mahkeme salonuna girerken Seungmin tekrar derin bir nefes aldı.
Bitecekti, boşanacak ve özgür olacaktı.
---
Boşanma olayını uzatmicam
Bazen baya uzuyor çünkü böyle işler.Hata varsa üzgünüm
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee love // 2min ✓
Fanfiction(omegaverse) Eşinden boşanmak üzere olan Seungmin, iş bulmak için bir kafeye gider. "Bebeğim Bebeğim, sen karamelli macchiatosun Kokun hala dudaklarımda tatlı Bebeğim Bebeğim bu gece" 2min Changjin Jeonglix Chansung