(2:22)

3 0 0
                                    

Det er som om de pludselig har en øjenforbindelse med hinanden. Emma: Shane?, Shane? Shane: Ja. Emma: Er du okay? Shane: Ja, jeg har det fint, men hvem er det? Emma: Det vil du ikke vide. Shane: Hvorfor ikke?, fortæl mig, hvem er hun? Emma: Det er Vanessa, den mest populære pige på skolen, du ønsker ikke at blive involveret i hende. Shane: Hvorfor ikke? Emma: Fordi, at hun er populær, hun taler kun med den populære gruppe på skolen. Shane: Åh, okay. Emma: Hun tænker kun på at være populær og få gode karakterer. Shane: Det er ærgerligt, jeg var bare nysgerrig efter hende. Emma: Nå, men lad være med at få dine håb op, det er bedre at fokusere på at blive venner med folk, der er mere åbne og venlige. Shane: Ja, du har ret, tak fordi at du viste mig rundt, Emma. Emma: Intet problem, Shane, lad os nu gå ind til vores første klasse. Shane følger med Emma indtil deres første klasse. Mens de går, kan Shane ikke lade være med at tænke på Vanessa. Han spekulerer på, om hvordan det ville være at tale med hende, at lære hende at kende, men han ved, at Emma har ret. Han skal fokusere på at blive venner med folk, der er mere åbne og venlige. Da de kommer ind i klasseværelset, ser Shane, at pladserne er tildelt. Emma peger på sit sæde og derefter på Shane's sæde. Shane sætter sig og kigger sig omkring i klasseværelset. Han ser et par elever, der virker venlige, men han er nervøs for at præsentere sig selv. Læreren går ind i klasseværelset og begynder lektionen. Shane forsøger at fokusere på lektionen, men hans tanker bliver ved med at vandre på Vanessa. Han kan ikke lade være med at stjæle blikke af hende gennem hele klassen. Efter at klassen slutter, samler Shane sine ting og følger med Emma hen til deres næste klasse. Mens de går, bemærker Emma, at Shane virker distraheret. Emma: Hey, er du okay?, du virker en smule distraheret? Shane: Ja, jeg har det fint, jeg tænker bare på nogle ting. Emma: Noget du vil tale om? Shane: Nej, det er ingenting, jeg prøver bare at vænne mig til den nye skole.

Forbundet Af ØjneneWhere stories live. Discover now