(20:22)

0 0 0
                                    

Kyle: Tak, Emma, det sætter jeg pris på, så vil du hænge ud engang? Emma: Ja, det lyder godt. De smiler begge og går væk og føler sig glade. Vanessa og Shane ser, at Kyle og Emma går sammen. Vanessa: Hej, kig lige på det, Kyle og Emma ser ud til at komme godt ud af det. Shane: Ja, det er rart at se dem blive venner. Vanessa: Du ved godt hvad de siger, kærlighed kan komme fra uventede steder. Shane kigger på hende med et smil. Shane: Forsøger du at sætte dem sammen? Vanessa griner. Vanessa: Måske, men hvem ved, hvad der kunne ske? Pludselig vender Kyle sig om og ser sin søster og hendes kæreste kigge dem på afstand. Han kigger på dem med et forvirret udtryk. Kyle: Hvad laver i her? Vanessa: Hænger bare ud, nyder dagen. Shane: Ja, vi så dig tale med Emma og vi ville se, hvad der foregik. Kyle: Nå, vi snakkede bare. Vanessa: Er der noget mere på færde mellem jer? Kyle: Nej, vi er bare venner. Emma kimer ind og går tilbage mod dem. Emma: Ja, bare venner. Vanessa: Jamen, i to ville være et sødt par. Kyle og Emma himler begge med øjnene og griner. Kyle: Tak, søs. Emma: Ja, tak for tilliden. Vanessa: Det var så lidt. Kyle: Emma, jeg ved godt, at du ikke er fra min gruppe, den populære gruppe, men Vanessa og Shane har allerede bevist, at man ikke behøver at være populær for at være sammen. Emma kigger på Kyle med et smil. Emma: Du har ret, jeg er ligeglad med popularitet eller mærker, jeg vil bare gerne være sammen med en, der gør mig glad, og det gør du. Kyle kigger på hende med et varmt udtryk. Kyle: Du gør også mig glad, Emma, jeg er glad for, at vi er venner. Emma: Også mig, Kyle. De deler et sødt øjeblik, før Vanessa og Shane afbryder. Vanessa: Okay, turdelduer, lad os fortsætte med at gå. Shane: Vi har mere at gøre.

Forbundet Af ØjneneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora