(6:22)

0 0 0
                                    

Shane: Jeg er glad for, at vi er venner. Vanessa: Også mig. Shane: Jeg håber, at vi snart kan hænge ud igen. Vanessa: Det håber jeg også. Vanessa giver Shane et kram, inden hun går. Da Shane ser hende gå væk, kan han ikke lade være med at føle sig taknemmelig for det nye venskab, han har dannet med hende. Næste dag: På skolen: Shane føler sig mere selvsikker og spændt på at se Vanessa igen. Han går ind i klasseværelset og ser Vanessa sidde ved sit skrivebord. Hun smiler til ham og vinker. Shane mærker et sus af lykke og vinker tilbage. Som dagen går, fortsætter Shane og Vanessa med at arbejde sammen i deres klasser. De griner og joker rundt, og Shane føler, at han endelig har fundet et sted, hvor han hører til. Da de går til deres sidste klasse på dagen, Shane ser Emma på gangen. Emma kigger på Shane og Vanessa med et pandebryn. Emma: Hej, Shane. Shane: Hej, Emma. Emma: Må jeg tale med dig et øjeblik? Shane: Selvfølgelig. Vanessa: Jeg venter på dig i klassen. Emma trækker Shane til side og kigger alvorligt på ham. Emma: Jeg tror ikke, at det er en god idé, at du hænger ud med Vanessa. Shane: Hvorfor ikke? Emma: Hun er ikke sådan en, man burde være venner med. Shane: Hvad mener du? Emma: Hun er kun interesseret i popularitet og status, hun er ligeglad med folk som os. Shane: Det er ikke sandt, jeg ved, at Vanessa er et godt menneske. Emma: Det siger du bare, fordi at hun er populær. Shane: Nej, jeg siger det, fordi at det er sandt. Emma: Nå, jeg håber at du ved hvad du gør. Shane: Det gør jeg, og jeg er glad for at have Vanessa som min ven og min underviser. Emma kigger på Shane med en blanding af bekymring og skuffelse, men hun siger ikke andet. Shane går ind i klassen og føler sig sikker på sin beslutning om at være venner med Vanessa. Han ved, at det måske ikke er let, men han er fast besluttet på at stå ved sin nye ven. Lidt senere: Det er næsten eftermiddag: Kyle ser, at Vanessa og Shane snakker sammen, han bliver sur på sin søster.

Forbundet Af ØjneneWhere stories live. Discover now