(22:22)

1 0 0
                                    

Shane: Det er okay, du ville kun beskytte din søster. Kyle: Ja, men jeg ved godt, at min søster virkelig kan lide dig, og jeg synes, at du er en fantastisk fyr, men pas på, okay?, Vanessa er blevet såret før, jeg vil ikke se hende komme til skade igen. Shane nikker og forstår alvoren af situationen. Shane: Det gør jeg ikke, jeg lover, at jeg bekymrer mig virkelig om hende, og jeg vil gerne sikre mig, at hun ved det. Kyle: Godt, mand, jeg holder af jer begge. Shane: Tak, jeg er også glad for dig og Emma. Kyle: Tak. Da Shane går væk, kan Kyle ikke lade være med at føle sig lidt nervøs for, hvad fremtiden bringer for ham og Emma. Men én ting er sikkert, han er villig til at tage risikoen, hvis det betyder at være sammen med hende. Dage bliver til uger, og Kyle og Emma's forhold bliver stadig stærkere. De tilbringer hvert øjeblik, de kan, sammen, uanset om det er at gå på dates eller bare hænge ud derhjemme. Kyle er der altid for Emma, støtter hende gennem hendes kampe og fejrer hendes succeser. Emma føler, at hun endelig har fundet en, der virkelig forstår hende og får hende til at føle sig elsket. Et par dage efter: På skolen: Kyle ser Emma, han går hen til hende. Kyle: Hej. Emma: Hej. Kyle tager Emma's hånd og ser hende i øjnene. Kyle: Emma, der er noget, jeg har villet fortælle dig i et stykke tid nu. Emma er på ham, hendes hjerte banker. Emma: Hvad er det? Kyle tager en dyb indånding: Jeg elsker dig, Emma, jeg ved godt, at der kun er gået et par uger, men jeg kan ikke forestille mig mit liv uden dig. Emma's øjne fyldes med glædestårer. Emma: Kyle, jeg elsker også dig, du gør mig så glad, og jeg kan heller ikke forestille mig mit liv uden dig. De deler et lidenskabeligt kys og forsegler deres kærlighed til hinanden. Shane og Vanessa ser dem. Vanessa: Aww, se på dem, de er så søde sammen. Shane: Ja, det er de virkelig, jeg er glad for dem. Vanessa: Også mig, de fortjener at være glade. Da Kyle og Emma bryder fra deres kys, ser de Vanessa og Shane kigge på dem. Kyle smiler til dem. Kyle: Hej, venner. Vanessa: Hej, vi beundrede bare jeres kærlighed til hinanden. Emma rødmer, og Kyle klukker. Kyle: Tak, vi er ret glade sammen. Shane: Det er dejligt at høre, så hvad er det næste for jer to? Kyle og Emma ser på hinanden, velvidende at de har en lys fremtid foran sig. Kyle: Uanset hvad det er, vil vi møde det sammen. Emma nikker og føler sig taknemmelig over at have fundet en, der elsker og støtter hende betingelsesløst. Da de går hånd i hånd, ved Kyle og Emma, at deres kærlighed kun vil blive stærkere for hver dag, der går. Shane og Vanessa er glade for at være sammen, fra den første dag, de mødte hinanden og havde en særlig øjenforbindelse. Shane og Vanessa går sammen med Kyle og Emma og føler sig taknemmelige for den kærlighed, de også har fundet i hinanden. Vanessa kigger på Shane med et smil. Vanessa: Du ved godt, at aldrig jeg troede, at jeg ville finde en, der elsker og forstår mig, som du gør. Shane tager hendes hånd. Shane: Og jeg troede aldrig, at jeg ville finde en, der udfordrer mig og gør mig til et bedre menneske, som du gør. Vanessa: Jeg elsker dig så højt. Shane: Jeg elsker også dig så højt. Vanessa og Shane kysser hinanden på munden. Kyle og Emma kigger på dem med beundring, velvidende at de også har fundet noget særligt. Shane og Vanessa vidste, at deres kærlighed var forbundet med deres øjenforbindelse, fra den første dag, de mødtes, da han kom til den nye skole. Og de lærte alle sammen, at folk ikke behøvede at være populære, det eneste, der betyder noget, var at være et godt menneske og være forbundet.

Forbundet Af ØjneneWhere stories live. Discover now