(9:22)

0 0 0
                                    

Shane: Måske, jeg ved det ikke. Logan: Hvis hun ikke vil være din ven, så har du de andre venner fra skolen, ikke? Shane: Jo, far, det er rigtigt. Et par dage efter: På skolen: Vanessa går ned ad gangen og føler sig lidt nervøs. Hun havde undgået Shane siden deres sidste samtale, men hun vidste, at hun ikke kunne blive ved med det for evigt. Da hun nærmer sig sit skab, ser hun Shane stå der og kigge på hende med en blanding af tristhed og vrede. Vanessa tager en dyb indånding og går hen til ham. Vanessa: Shane, kan vi snakke? Shane: Det ved jeg ikke, Vanessa, du gjorde det ret klart, at du ikke vil være venner længere. Vanessa: Jeg ved godt, at jeg sagde det. Shane: Bare gå væk, vær populær, hvis det er det, du gerne vil, jeg er ligeglad. Vanessa: Er du sikker? Shane: Ja. Vanessa er ked af det, at Shane er så sur på hende, men det er hendes egen skyld. Shane går ind i klasseværelset. Vanessa er ked af det. Hendes veninde fra den populære gruppe ser hende og går hen til hende. Kayla: Hej, er du okay? Vanessa: Nej, egentlig ikke, jeg sagde nogle dumme ting til Shane. Kayla: Jeg ved godt, at han ikke er en af os, men du skal virkelig tænke over, hvad du virkelig gerne vil. Vanessa: Men Kyle fortalte mig, at jeg ikke kan være venner med ham. Kayla: Nå, Kyle er ikke din chef, du bør gøre det, der gør dig glad, ikke det, der gør andre glade. Vanessa: Jeg ved det, men jeg mister min popularitet og mine venner. Kayla: Hvis de ikke kan acceptere dig som den du er, og dem som du gerne vil være venner med, er de ikke rigtige venner. Vanessa: Du har ret, jeg bliver nødt til at tale med Shane og sige, at jeg er ked af det, jeg sagde. Kayla: Det er en god idé, og hvis han er villig til at tilgive dig, så kan du måske starte på en frisk. Vanessa: Ja. Vanessa går ind i klasseværelset. Hun tager en dyb indånding, og hun sætter sig på sit sæde. Shane kigger over på hende, men så kigger han væk. Hun ved ikke, hvordan hun skal tale med ham igen.

Forbundet Af ØjneneWhere stories live. Discover now