(4:22)

0 0 0
                                    

Logan: Hvordan gik det med at følge med i skolen? Shane: Det var lidt svært, men jeg håber, at jeg snart kan få en underviser. Logan: Ja, det håber jeg også. Næste dag: På skolen: Læreren har talt med flere elever om at være Shane's nye underviser efter skole, så det skal være en med gode karakterer. Shane ser den populære gruppe på skolen, han går forbi dem, men han er ikke glad. Senere: Det er eftermiddag: Shane går hjem. Logan: Hej. Shane: Hej, far. Logan: Hvornår kommer din underviser? Shane: Jeg tror snart. Pludselig ringer det på døren. Shane åbner døren, og så kan han se, at det er den populære pige fra hans skole. Vanessa står ved døren med et smil på læben. Shane er overrasket over at se hende og ved ikke, hvad han skal sige. Vanessa: Hej, er det her Shane bor? Shane: Øh, ja, det her er mit hus. Vanessa: Fedt, jeg er din nye underviser. Shane: Hvad? Vanessa: Ja, din lærer bad mig om at være din underviser efter skole. Shane: Åh, okay, kom ind. Vanessa kommer ind i huset, og Logan hilser på hende. Logan: Hej, jeg er Logan, jeg er Shane's far. Vanessa: Rart at møde dig, jeg er Vanessa, jeg er her for at undervise Shane. Logan: Åh, fantastisk, tak fordi at du hjælper ham. Vanessa: Intet problem, jeg hjælper gerne. Shane og Vanessa sætter sig ved bordet og begynder at arbejde på Shane's lektier. Shane er en smule nervøs i starten, men Vanessa får ham til at føle sig godt tilpas. De begynder at snakke og grine, og Shane indser, at Vanessa ikke bare er den populære pige i skolen, men også en venlig og intelligent person. Efter vejledningssessionen siger Vanessa farvel til Shane og Logan og går. Da Shane ser hende gå væk, indser han, at Emma og de andre elever på skolen tager fejl om hende, at hun ikke bare er en populær pige, hun er også hans nye underviser og måske endda en potentiel ven. Shane går i seng den aften og er taknemmelig for de nye muligheder og venskaber, som hans flytning til New York har givet ham.

Forbundet Af ØjneneWhere stories live. Discover now