(7:22)

0 0 0
                                    

Kyle går hen til Vanessa og Shane og ser vred ud. Vanessa bemærker hans tilgang og forbereder sig på, hvad der kommer. Kyle: Hvad laver du, Vanessa? Vanessa: Jeg taler bare med Shane. Kyle: Jeg sagde, du skulle holde dig væk fra ham, han er ikke en af os. Vanessa: Det er jeg ligeglad med, Shane er et godt menneske og en god ven. Kyle: Du begår en fejl, du kan ikke bare gå rundt og være venner med alle, der kommer din vej. Vanessa: Jeg kan godt være venner med dem jeg vil, Kyle, og jeg vælger at være venner med Shane. Kyle kigger et øjeblik surt hen på Vanessa, så vender hun sig og går uden at sige mere. Vanessa vender tilbage til Shane med et suk. Vanessa: Undskyld for det. Shane: Det er okay, jeg er glad for, at du står op for vores venskab. Vanessa: Også mig. Da dagen nærmer sig enden, siger Shane og Vanessa farvel og planlægger at hænge ud igen. Shane går ud af skolen og føler sig gladere, end han har været længe. Han ved, at han har truffet den rigtige beslutning i at være venner med Vanessa, og han kan ikke vente med at se, hvor deres venskab vil føre dem hen. Et par dage efter: På skolen: Shane taler med Emma på gangen, men så kommer Vanessa. Hun kan se, at Shane taler med Emma, og at de har det sjovt. Vanessa bliver sur på ham, men hun fortæller ham ikke om det. Hun går hen til sin bror Kyle. Hun begynder at græde. Kyle: Hvad er der galt? Vanessa: Jeg har lige set Shane, han talte med Emma. Kyle: Han må gerne tale med hende, hvis han vil. Vanessa: Jeg ved det, men du havde ret, jeg burde fokusere på mit omdømme, på at være den populære pige, jeg er. Kyle: Nu begynder jeg at kunne kende dig igen. Vanessa: Tak. Kyle: Hvis Shane eller nogen gør dig ondt, vil jeg altid være der for dig. Vanessa: Jeg ved det, tak. Kyle: Det var så lidt. Senere: Hjemme hos Shane: Vanessa underviser Shane, men hun siger ikke meget til ham.

Forbundet Af ØjneneWhere stories live. Discover now