(18:22)

0 0 0
                                    

Derefter går de hjem. Et par dage efter: På skolen: Emma sidder i klasseværelset, hun er ked af det, pludselig kommer Kyle ind i klasseværelset. Han ser hende, han går hen til hende. Kyle: Hej, Emma. Emma kigger op på ham. Emma: Hej, hvad vil du? Kyle: Er du okay? Emma: Hvorfor spørger du mig om det?, er du ikke en af de populære børn på skolen? Kyle: Jo, det er jeg, men jeg stillede dig lige et spørgsmål. Emma: Jeg er ikke okay. Kyle: Vil du tale om det? Emma: Faktisk er der noget jeg tænker på, det handler om Vanessa og Shane. Kyle ser interesseret på hende. Kyle: Hvad er der med dem? Emma: Nå, jeg har lagt mærke til, at nogle mennesker på vores skole giver dem en hård tid, fordi at de er et anderledes par. Kyles udtryk bliver mørkere, mens han lytter til Emma's ord. Kyle: Det er ikke rigtigt, alle burde kunne elske hvem de vil. Emma nikker og føler sig lettet over, at Kyle deler hendes synspunkter. Emma: Jeg er glad for, at du har det sådan, Kyle, jeg var bekymret for, at du måske ikke ville godkende, at de var sammen. Kyle: Hør her, jeg er måske ikke enig i alt, hvad Vanessa gør, men jeg ved, at hun er glad for Shane, og det er alt, der betyder noget. Emma smiler og føler sig taknemmelig for Kyle's fordomsfrihed. Emma: Tak for forståelsen. Pludselig kommer Vanessa og Shane ind i klasseværelset. De kan se, at Kyle og Emma taler sammen. Vanessa bliver sur på sin bror. Vanessa: Hvorfor taler han med hende? Shane: Vanessa, bliv ikke for sur på dem. Hun går hen til sin bror, Shane går med hende. Vanessa: Kyle, hvad laver du her? Kyle: Jeg snakkede lige med Emma. Vanessa: Om hvad? Kyle: Om hvordan nogle mennesker på denne skole giver dig og Shane en hård tid, fordi at i er et anderledes par. Vanessa's ansigt bliver mørkere af vrede. Vanessa: Og hvad sagde du? Kyle: Jeg sagde, at alle skulle kunne elske, dem de vil.

Forbundet Af ØjneneWhere stories live. Discover now