"5. Bölüm : Çekim"
14. Şubat 2020
"Ne çalışıyorsun?"
Karan yanına oturan kız ile şaşırdı ve ona birkaç saniye bön bön bakakaldı. Aleda, kendisini o gün istekle tanıtan kızdı. Çok yapmacık bir tipi vardı ama Karan çok kibardı, kimseye ne hayır diyebilirdi, ne de reddedebilirdi.
"Ha, merhaba." dedi genç adam ve gülümsedi. "Fizik çalışıyordum."
Aleda onun yanına oturduğunda defterlerinin içine baktı. "Fiziğim çok kötüdür... Bana yardım eder misin?"
"Ederim tabii ki." dedi Karan ve dikkatini Aleda'ya verdi. "Neyi anlamıyorsun?"
Aleda avuç içini yanağına koyup Karan'ı izlemeye başlarken gülümsedi. "Neden bu kadar çekicisin? Bundan başlayabilirsin..."
Yutkundu. "Şey... Sağ ol."
Bu kızdan aldığı enerji çok kötüydü.
"Niye bu kadar utangaçsın?"
"Hiçbir yabancı durduk yere böyle iltifatlar etmez çünkü. Şaşırıyorum ve oldukça garipsiyorum."
"Rahatsız mı oldun?" diye sordu Aleda.
"Olmadım desem yalan olur." dedi Karan ve panikledi içten içe. "Ama sorun yok."
"Neyse, hadi Fizik'den bahset bana biraz."
Karan yutkunarak bildiklerini söylerken bu kızın bakışları çok daha rahatsız edici olmaya başladı. Dudaklarını ısırarak gözlerine bakıyordu ve gülümsüyordu. Korkunçtu...
"Sabaha kadar dinleyebilirim seni. Ses tonun çok güzel..." dedi Aleda ve dudaklarını yaladı. Aklı sıra Karan'ı baştan çıkarmaya çalışıyordu ama bu Karan'ı sadece rahatsız ediyordu.
"Gitsem iyi olucak..." dedi Karan ve eşyalarını toplamaya başladı. Bir şey demeden o ortamdan ayrıldığında o kızdan rahatsız olduğunu açıkça belli etmişti.
Fakat karşısına Lisa çıkınca duraksadı ve gülümsedi. "Hey, Lisa!"
"Ah, Karan! Selam. Nasılsın?" diye sordu Lisa. İlk kez okuldan birisi ile anlaşıyordu ve açıkçası içi Karan'a ısınmıştı.
"İyiyim, sen?"
"Ben de iyiyim. Eve gidiyordum."
"Anladım. Tutmayayım seni o zaman!" dedi Karan gülümseyerek ve devam yürüyecekti ki Lisa durdurdu.
"Bana o gün yardım ettiğin için tekrardan teşekkür ederim. Karşılamak istiyorum bunu. Bir kahve içmeye ne dersin?"
Karan gülümsedi. "Olur! Kahve çok severim!"
"Süper!" dedi Lisa. "Gidelim mi?"
"Gidelim."
Karan ve Lisa gülüşerek okuldan ayrıldıklarında onları arkadan izleyen sinirli bir kızdan habersizlerdi.
———
Bütün gece uyudum desem yalan olur.
Sabaha doğru uyuyakalmıştım. Bora beni şaşırtarak okula gideceğini haber vermişti ve ben onayladım. Şu an okuldaydı ve dersi ne kadar sürerdi emin değildim. Üç saat uyku ile kalkıp banyoya gittim. Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra aşağı inecektim ki, gözüm Karan'ın odasında takılı kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz (+18)
RomanceFırtına gibi bir kadın. Rüzgar gibi bir adam. Kadın, cinayet kadar gürültülü. Adam, ölüm kadar sessiz. Peki fırtına gibi esen gözünü intikam bürümüş o nefret dolu kadın, adamın acılı sessiz rüzgarında huzur bulursa, neler olabilir? --- ‼️Ağırlıkla c...