3.Fejezet

411 10 0
                                    

Abban a pillanatban a keze már lendült is felém és csukott szemmel vártam...

Sokszor elképzeltem ezt a pillanatot, csak nem itt nem így, nem is kell megtörténnie, behunytam a szemem és vártam, már a külvilág zajait se hallottam, csak vártam. Az ütés nem érkezett meg.

-Mi a faszt művelsz ember?-Lökte a földre Marvin

Ó Marvin te mindig jókor vagy jó helyen.

-Te nekem? Mit arcoskodsz?-Állt fel Reece

-Ülj le kutya! Kivagy te?-Jött oda Nicolas

-Haverjaim vagytok, mellettem kéne lennetek!-Üvöltött

-Meg akartad ütni a barátnődet!?-Érkezett meg a másik csapatból Anthony

-Megérdemelné! A legkisebb Hidalgoval hetyeg előttem!-Mutogatott ránk

-Most halgass el!-Érkeztek meg az ikrek is

-Ares te ehhez nem szólsz hozzá?-Nézett Matias az előbb említett fiúra

-Félidő van, menjünk a pályára!-Azzal ott is hagyott minket

Matteo és Matias összeszedték azt a nyomorultat a földről és vissza rángatták a pályára. Mindenki elment ezzel együtt mi is!

-Apollo annyira sajnálom! Kérlek ne haragudj!-Néztem a fiúra könnyes szemmel

-Ugyan Nina! Semmi baj, nem a te hibád!-Ölelt magához szorosan-Nina! Vérzik az orrod!

-Ohh baszki!-Kezemmel ellenőriztem, hogy tényleg, és tényleg vérzett-Nyugi ez mindennapos!-Még magamnak is hazudok

-Gyere menjünk haza! Hazakisérlek!-Karolta át a nyakamat

20 perc alatt hazaértünk, nagyon szédültem már amikor a ház elé értünk, az orrom meg egy pillanatra nem állt volna el. Közben az eső is eleredt, nagyokat villámlott. Próbáltam megjátszani magamat, hogy nem félek.

-Nagyon vigyázz magadra!-Ölelt meg a fiú

-Te is! Majd beszélj Daniellel!-Öleltem vissza

Nagy búcsúzkodás után bememtem és a szobám felé vettem az irányt, leültem az ágyra a fekete pulcsim tocsogott a vérben én pedig egyre rosszabbul voltam, forgott velem a világ. Te szent Jézus mit művelek? Miattam megvertek egy fiút, részegen sétáltam az utcán! El fogunk költözni. Tönkrement az életem. 3 ájulás között eszembe jutott a barátnőmtől szülinapomra kapott vodka. Már nyúltam is a szekrény mélyére ahol ott volt a teli üveg. Pohár nélkül belekortyoltam egy jó nagyott. Legszívesebben szembe hánytam volna magamat. Ezt megismételtem még párszor. Végül már sírtam és a telefonomat kerestem. Több mint 20 olvasatlan üzenet volt.

Szívemm💗
Életem ne haragusj, meg kell beszélnünk!

Denykém❤️‍🔥
Nem megyünk ma haza, mamánál alszunk! Vigyázz nagyon magadra, de szükséged van az egyedüllétre most! Puszi❤️

Marvin❤️
Nina ugye jól vagy? Végeztem azzal a fasszal! Te is tegyél így! Hazaérek és hívlak! Szeri❤️🫶🏻

Nicoo🦀
Minden rendben?? Láttunk mindent, remeltem meccs utan is ott leszel de megertem, hogy eljottel..

Luna Rose
Drágám mi történt?? Matias mondott pár dolgot Simonnak... Kérlek írj vissza!!

Apollo❤️‍🩹
Ne hibáztasd magad semmiért sem! Jóéjszakát, puszi!❤️

Legalább tudják, hogy létezem, most viszont nincs erőm válaszólni nekik.

Az üveg már csak félig van én pedig egyre rosszabbul. Az orrom még mindig vérzik már az egész fürdő véres de most nem ez érdekel, a fiú akit a legjobban szerettem meg akart ütni, és meg is ütött volna ha nincsenel ott a fiúk. Ez jobban fáj bárminél, akarva akaratlanul elkezdtem még jobban sírni, próbáltam feldolgozni mindent és összeszedni magamat, hát nem sikerült!

A szerelmen is túl...|Az ablakomon át|Where stories live. Discover now